عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

رهبر جمهوری چچن ایلان ماسک را به غیرفعال کردن CyberTrak از راه دور متهم کرد

رهبر جمهوری چچن ایلان ماسک را به غیرفعال‌سازی سایبرتراک از راه دور متهم کرد

رهبر جمهوری چچن می‌گوید که سایبرتراک او که مجهز به مسلسل بوده غیرفعال شده است.

«رمضان قدیروف»، رهبر جمهوری چچن، مدعی شده است که «ایلان ماسک»، مدیرعامل تسلا، سایبرتراک او را که به خط مقدم جنگ روسیه در اوکراین فرستاده شده بود، از راه دور غیرفعال کرده است.

براساس گزارش CNN، رمضان قدیروف گفته است که سایبرتراک او که مجهز به مسلسل بوده و «در میدان نبرد نیز عملکرد خوبی دارد» غیرفعال شده و او 2 سایبرتراک دیگر تسلا را به خط مقدم فرستاده است. قدیروف پیش‌ازاین نیز فیلمی از خود منتشر کرده بود که در آن درحال رانندگی با سایبرتراک است. او ادعا کرده که این خودرو یک هدیه از طرف ایلان ماسک است.

غیرفعال‌کردن سایبرتراک رهبر جمهوری چچن از راه دور

در ماه آگوست، رمضان قدیروف ادعا کرد که سایبرتراک او هدیه‌ای از طرف ایلان ماسک است. اما مدیرعامل تسلا این ادعا را تکذیب کرد و گفت: «آیا شما آنقدر کندذهن هستید که فکر می‌کنید من یک سایبرتراک به یک ژنرال روسی اهدا کرده‌ام؟»

سایبرتراک رهبر جمهوری چچن مجهز به مسلسل

بااین‌حال قدیروف اخیراً دوباره ادعای خود را تکرار کرد و از اینکه چنین خودروی پیشرفته‌ای باید از میدان نبرد بکسل شود، اظهار تأسف کرد و گفت: «کاری که ایلان ماسک انجام داد خوب نبود. او از صمیم قلب هدایای گران‌قیمت می‌دهد و سپس از راه دور آن‌ها را خاموش می‌کند.»

این فرمانده جنگ چند روز قبل نیز با انتشار ویدئویی از 2 سایبرتراک در یک منطقه جنگلی که هر کدام مجهز به مسلسل بودند، افزود: «دو سایبرتراک دیگر به منطقه SVO (جنگ اوکراین) فرستاده شده است.» او همچنین گفت: «خاموش‌کردن از راه دور بر این خودروها تأثیری نداشت. آن‌ها به‌طور عادی و بدون هیچ نقصی کار می‌کنند. شما نمی‌توانید تبلیغاتی بهتر از این برای سایبرتراک داشته باشید.»

سایبرتراک مجهز به مسلسل در جنگ روسیه و اوکراین

قدیروف به عنوان رهبر جمهوری چچن دهه‌هاست که به اتهام نقض حقوق بشر مورد انتقاد قرار گرفته است. وزارت خارجه آمریکا در سال 2020 او را تحریم کرد و گفت که «اطلاعات معتبر گسترده‌ای دارد» مبنی بر اینکه قدیروف مسئول «نقض فاحش حقوق بشر» از جمله شکنجه و قتل‌های غیرقانونی است. او همچنین توسط بریتانیا و اتحادیه اروپا تحریم شده است.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋