عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

قیمت هوندا سیویک Type R برای سال 2025 افزایش یافت

قیمت هوندا سیویک تایپ R برای سال 2025 افزایش یافت

قیمت هوندا سیویک تایپ R برای سال 2025، 800 دلار افزایش را تجربه کرده است. در ازای این افزایش قیمت اما هیچ تغییری رخ نداده

هوندا سیویک تایپ R یکی از خودروهای جدید وارداتی برای بازار ایران است که هفته گذشته در دیجیاتو به آن پرداختیم. پیش از آن‌که این فست‌بک جذاب ژاپنی به بازار ایران برسد، قیمت هوندا سیویک Type R برای سال 2025 افزایش یافته است. این خودرو اکنون 9000 دلار از رقیب نزدیکش یعنی تویوتا کرولا GR گران‌تر است. قیمت هوندا سیویک Type R برای سال 2025 از 46690 دلار (2.8 میلیارد تومان) آغاز می‌شود.

همچنین بخوانید: هوندا سیویک تایپ R به ایران می‌آید

با اعلام این قیمت، هوندا سیویک Type R تنها 200 دلار ارزان‌تر از فولکس واگن گلف R است. البته هوندا سیویک تایپ R در مقایسه با سدان اسپرت و لوکس آکورا اینتگرا تایپ S همچنان ارزان‌تر است. هوندا سیویک Type R برای سال 2025 همچنان از موتور دولیتری توربوشارژر بهره می‌برد که حداکثر راندمان آن 315 اسب‌بخار قدرت و 420 نیوتن‌متر گشتاور است. این خودرو همچنان با گیربکس شش سرعته دستی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد که یکی از بهترین گیربکس‌های دستی موجود در بازار خودرو به شمار می‌آید.

افزایش قیمت هوندا سیویک تایپ R در ازای هیچ!

به نظر می‌رسد موفقیت هوندا سیویک Type R باعث شده است تا این شرکت ژاپنی قیمت گزافی را برای محصولش اعلام کند. قیمت هوندا سیویک Type R برای سال 2025، 800 دلار افزایش را تجربه کرده است. قیمت این خودرو اکنون بسیار نزدیک به فولکس واگن گلف R شده است که بهای آن از 46890 دلار آغاز می‌شود. در سوی مقابل مشتریان اکنون می‌توانند تویوتا کرولا GR‌ مدل 2024 را با قیمت 37635 دلار بخرند که گزینه‌ای جذاب‌تر به حساب می‌آید.

هوندا سیویک تایپ R

برخلاف انتظار مشتریان، به‌روزرسانی خاصی در ازای افزایش قیمت هوندا سیویک Type R رخ نداده است. این خودرو همچنان از همان موتور، گیربکس، ظاهر و امکانات سال 2024 استفاده می‌کند و تنها گران‌تر شده است. حتی هیچ‌گونه به‌روزرسانی نرم‌افزاری یا ایمنی نیز در این خودرو رخ نداده است تا افزایش قیمت آن توجیه شود. هوندا دیگر فضای زیادی برای ادامه افزایش قیمت ندارد. اگر قیمت هوندا سیویک Type R به مرز 50 هزار دلار برسد، این خودرو باید با بی‌ام‌و M240i رقابت کند که یکی از قوی‌ترین خودروهای اسپرت بازار است. همچنین افزایش قیمت هوندا سیویک Type R نباید به شکلی باشد که بر بازار آکورا اینتگرا تایپ R با قیمت پایه 53795 دلار تاثیر بگذارد.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋