سیما رادمان

سیما رادمان

دانشجوی مهندسی مخابرات؛ اهل تهران، همیشه در حال یادگیری
توسط ۱ نفر دنبال می شود

چگونه هوندا سیویک می تواند بهتر از آنچه هست شود؟

چگونه هوندا سیویک از آن چه که هست، بهتر می‌شود؟

نسخه‌های هیبریدی و هاچ‌بک هوندا سیویک، از ترکیب موتور دولیتری چهارسیلندر درون‌سوز و پیشرانه برقی بهره می‌برند.

هوندا سیویک جزو خودروهای وارداتی جدید بازار ایران است که در قالب نسخه استاندارد و نسخه اسپرت یا تایپ R، به ایران خواهد آمد. این خودرو یکی از محصولات پرفروش ژاپنی‌ها در بسیاری از نقاط جهان است. با این حال سیویک همانند بسیاری دیگر از خودروهای محبوب، از مشکل عدم نوآوری رنج می‌برد. از این رو خودرونویسان در سراسر جهان، پیشنهاداتی را برای بهبود این مدل محبوب در آینده ارائه کرده‌اند. هوندا نیز با بهره‌گیری از این پیشنهادات، سعی در بهبود اتومبیل پرفروش خود دارد.

با وجود تمایل گسترده مشتریان به خرید کراس‌اوورها، خودروهای هاچ‌بک در بسیاری از بازارها نظیر ایران همچنان محبوب هستند. هنگامی که فرم بدنه هاچ‌بک با قوای فنی هیبریدی ترکیب می‌شود، جذابیت آن خودرو برای مشتریان دوچندان خواهد شد. بنابراین هوندا سیویک هاچ‌بک با قوای فنی هیبریدی، جذاب‌ترین خودرو در خانواده خودش خواهد بود.

honda

نسخه هیبریدی و هاچ‌بک هوندا سیویک، از ترکیب موتور دولیتری چهارسیلندر و پیشرانه برقی بهره می‌برد. خروجی این پیشرانه، 200 اسب‌بخار قدرت و 314.5 نیوتن‌متر گشتاور است. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو نیز 4.8 لیتر به ازای صد کیلومتر پیمایش مسیر در حالت ترکیبی است که رقم مناسبی محسوب می‌شود. نسخه هاچ‌بک و هیبریدی سیویک همانند اکثر تیپ‌های این خودرو، دیفرانسیل جلو است.

مزایا و قیمت هوندا سیویک هیبرید

هوندا سیویک هیبرید هاچ‌بک می‌تواند گزینه مناسبی برای ورود به بازار ایران باشد، البته باید به قیمت این خودرو نیز توجه داشته باشیم. نرخ پایه این خودرو 31045 دلار (یک میلیارد و 863 میلیون تومان) است که به تیپ اسپرت هیبریدی اختصاص دارد. با اضافه شدن تعدادی آپشن و تبدیل آن به تیپ اسپرت تورینگ، به 34500 دلار (دو میلیارد و 70 میلیون تومان) خواهد رسید.

هوندا سیویک

نسخه‌های هیبریدی هوندا سیویک به اندازه‌ای که انتظار دارید، سریع نیستند. بنابراین نباید این خودرو را با هدف قدرت و سرعت خریداری کنید. آن‌چه در این خودروها مزیت محسوب می‌شود، نرمی سواری و همچنین مصرف سوخت مناسب آن است. سیویک هیبرید در دسته هیبریدهای سنتی قرار می‌گیرد، بنابراین نیازی به شارژ از طریق جایگاه ندارد. شما می‌توانید با پر کردن باک سوخت خود، مسافت بیشتری را نسبت به یک خودرو درون‌سوز طی کنید و البته در جایگاه‌های شارژ نیز معطل نخواهید شد. علاوه بر این مزیت، سواری هوندا سیویک هیبریدی هیچ تفاوتی با نسخه‌های درون‌سوز ندارد و همانند آن‌ها نرم و راحت است.

سیما رادمان
سیما رادمان دانشجوی مهندسی مخابرات؛ اهل تهران، همیشه در حال یادگیری

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋