عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

آسیب پذیری امنیتی گوشی های سامسونگ، دولت آمریکا را نگران کرده است

آسیب‌پذیری امنیتی گوشی‌های سامسونگ دولت آمریکا را نگران کرده است

کارمندان دولت یا باید گوشی‌های خود را آپدیت کنند یا دیگر از دستگاه‌های سامسونگ استفاده نکنند.

چندی پیش، در گزارشی از نگرانی دولت آمریکا درباره گوشی‌های پیکسل گفتیم؛ جایی که واشنگتن هشداری برای کارمندان خود صادر کرد تا با نصب آخرین به‌روزرسانی امنیتی، آسیب‌پذیری یافت‌شده در گوشی‌های پیکسل را رفع کنند. اخیراً کاربران گوشی‌های سامسونگ نیز با دستورالعمل مشابهی مواجه شده‌اند و دولت آمریکا از کارمندانش خواسته دستگاه‌هایشان را با آخرین آپدیت امنیتی به‌روز کنند.

در ماه میلادی گذشته، هشدارهای به‌روزرسانی فقط محدود به گوشی‌های پیکسل بود، نه کاربران سامسونگ. اما به‌ نظر می‌رسد این شکاف امنیتی بر تمامی دستگاه‌های اندرویدی اثر می‌گذارد و دولت آمریکا هشدار به‌روزرسانی صادر کرده است.

این آسیب‌پذیری احتمالاً محدود به محصولات گوگل نخواهد بود و سایر گوشی‌های اندرویدی را هم تحت‌تأثیر قرار می‌دهد؛ بنابراین انتظار می‌رود به‌غیر از سامسونگ و گوگل، سایر دستگاه‌های مبتنی بر اندروید نیز مجبور به نصب این به‌روزرسانی شوند.

به‌‌روزرسانی امنیتی گوشی‌های سامسونگ

آپدیت امنیتی گوشی‌های سامسونگ

براساس گزارش «PhoneArena»، به‌روزرسانی امنیتی دستگاه‌های سامسونگ ۲ باگ مهم را برطرف می‌کند؛ باگ‌هایی که هرکدام ممکن است سیستم نرم‌افزاری دستگاه را با مشکلات جدی مواجه کنند. این باگ‌ها شامل نقص‌های امنیتی CVE-2024-32896 و CVE-2024-29745 هستند و فضا را برای استفاده هکرها از اطلاعات کاری و شخصی کاربران مهیا می‌کنند.

آژانس امنیت سایبری و زیرساخت ایالات متحده (CISA) تا ۷ شهریور به کارمندان دولت فدرال فرصت داده تا دستگاه‌های خود را به آخرین آپدیت امنیتی به‌روز کنند؛ در غیر این صورت آن‌ها حق استفاده از دستگاه‌های فعلی خود را نخواهند داشت.

به‌رغم اینکه هشدار به‌روزرسانی فقط برای کارمندان دولت فدرال صادر شده، انتظار می‌رود سایر سازمان‌ها نیز به‌زودی از دستورالعمل CISA پیروی کنند تا عموم کاربران دستگاه‌های سامسونگ خود را با آخرین آپدیت امنیتی در دسترس به‌روز کنند.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋