دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

گلکسی A06 معرفی شد؛ صفحه نمایش 90 هرتزی با قیمت پایه 127 دلار

گلکسی A06 معرفی شد؛ نمایشگر 90 هرتزی با قیمت پایه 127 دلار

این محصول نسبت به نسل قبلی خود تغییرات اندکی داشته است.

سامسونگ به‌طور رسمی جدیدترین گوشی ارزان‌قیمت خود را بی‌سروصدا با نام گلکسی A06 معرفی کرد. سامسونگ از دستگاه مقرون‌به‌صرفه خود در ویتنام پرده برداشته است.

سایت رسمی سامسونگ ویتنام، جدیدترین گوشی ارزان قیمت این شرکت را معرفی کرد. طبق انتظارات ما، گلکسی A06 تفاوت چندانی با نسل قبلی خود ندارد. گلکسی A06 همان تراشه هلیو G85 مدیاتک را دارد که در گوشی A05 نیز وجود داشت. یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی برای این گوشی درنظر گرفته شده است. همچنین انرژی A06 توسط یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ 25 وات تأمین می‌شود.

مشخصات فنی گلکسی A06

گلکسی A06 معرفی شد؛ نمایشگر 90 هرتزی با قیمت پایه 127 دلار

مانند مدل 2023، گلکسی A06 نیز با 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه است.

سامسونگ می‌گوید که گلکسی A06 با آخرین نسخه سیستم عامل اندروید عرضه می‌شود که احتمالاً اندروید 14 خواهد بود. سایر مشخصات شامل 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و اسکنر اثر انگشت در کنار بدنه گوشی است.

دو ارتقای اصلی در گلکسی A06 نسبت به A05، شامل طراحی جدید با فریم دارای Key Island و یک صفحه‌نمایش ارتقایافته است. این پنل اندازه 6.7 اینچی نسل قبل را حفظ کرده است. با‌این‌حال، سامسونگ می‌گوید که اکنون از نرخ تازه‌سازی 90 هرتز پشتیبانی می‌کند که نسبت به 60 هرتز قبلی افزایش یافته است.

گوشی گلکسی A06

در مورد قیمت، خریداران در ویتنام با حدود 127 دلار برای مدل مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و حدود 151 دلار برای مدل مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی می‌توانند این دستگاه را تهیه کنند.

شایان ذکر است که خریداران اولیه که گلکسی A06 را در ویتنام بین 22 اوت تا 30 سپتامبر سفارش دهند، یک شارژر 25 واتی به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

هنوز اشاره‌ای به زمان عرضه گلکسی A06 در بازارهای دیگر نشده است. همچنین، سامسونگ حتی یک بار در معرفی خود از کلمات «AI» یا «Circle to Search» برای این گوشی استفاده نکرده است، بنابراین نمی‌توان انتظار وجود این ویژگی‌ها را در این گلکسی A06 داشت.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋