عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

گوگل در آینده فروش گوشی تاشو Pixel Fold را از سر خواهد گرفت

گوگل در آینده فروش گوشی تاشو پیکسل فولد را از سر می‌گیرد

بعد از عرضه رسمی پیکسل ۹ پرو فولد، فروش پیکسل فولد مجدداً آغاز می‌شود.

گوگل فروش گوشی پیکسل فولد را در سایتش متوقف کرده اما در آخرین بیانیه رسمی‌اش تأیید کرده که فروش این گوشی تاشو به‌زودی از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش اندروید سنترال، بعد از رونمایی گوگل از سری جدید گوشی‌های پیکسل، فروش گوشی‌های پیکسل ۷، ۷ پرو و پیکسل فولد در سایت این شرکت متوقف شد؛ برای مثال، کاربرانی که قصد خرید پیکسل فولد را داشتند، به صفحه پیکسل ۹ پرو فولد هدایت می‌شدند تا آخرین نسخه گوشی تاشوی گوگل را خریداری کنند.

همه‌چیز به بعد از عرضه رسمی پیکسل ۹ پرو فولد موکول شده است

گوگل در آینده فروش گوشی تاشو پیکسل فولد را از سر می‌گیرد

ابتدا تصور می‌شد گوگل فروش گوشی‌های سری پیکسل ۷ را کامل متوقف کرده است اما براساس بیانیه‌ای که گوگل در اختیار اندروید سنترال قرار داده، فروش پیکسل فولد بعد از عرضه رسمی پیکسل ۹ پرو فولد مجدداً آغاز می‌شود و کاربران می‌توانند آن را تهیه کنند. البته گوگل به این سؤال که آیا قصد دارد پیکسل فولد و سری پیکسل ۸ را با تخفیف عرضه کند یا نه، پاسخی نداد.

گوشی پیکسل ۹ پرو فولد همراه پیکسل ۹ پرو ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) به‌صورت رسمی عرضه خواهد شد. نسخه‌های پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو XL نیز ۲۲ آگوست (۱ شهریور) روانه بازار می‌شوند.

البته در بخش مقایسه تلفن‌های سایت گوگل، همچنان می‌توان نام پیکسل ۷ و نسخه پرو آن را هم مشاهده کرد که می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که فروش این سری از گوشی‌های پیکسل احتمالاً تا چند ماه آینده ادامه خواهد داشت.

با عرضه رسمی پیکسل‌های سری ۹، قیمت سری‌های ۷ و ۸ قطعاً کاهشی خواهد شد و مشتریانی که امکان خرید جدیدترین سری پیکسل را ندارند، می‌تواند با قیمت پایین‌تری سراغ خرید نسخه‌های پیشین بروند. گوگل هنوز تخفیف احتمالی برای سری‌های قدیمی پیکسل را اعلام نکرده است.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋