عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

شبکه اجتماعی X ظاهرا در آستانه راه اندازی سیستم پرداخت خود است

شبکه اجتماعی ایکس ظاهراً در آستانه راه‌اندازی سیستم پرداخت خود قرار دارد

ایکس درحال کار روی دکمه «پرداخت‌ها» (Payments) است که به نوار پیمایش و در زیر برگه بوک‌مارک‌ها اضافه خواهد شد.

ایکس در سال‌های اخیر تلاش داشته تا با توسعه یک سیستم پرداخت، برنامه بزرگ ایلان ماسک برای تبدیل‌شدن به «اپلیکیشن همه‌چیز» را محقق کند. حالا پیشرفت‌های جدیدی در این زمینه مشاهده‌شده که نزدیک‌شدن ایکس به چشم‌انداز ایلان ماسک را نشان می‌دهد.

براساس یافته‌های «نیما اوجی»، محقق اپلیکیشن، ایکس درحال کار روی دکمه «پرداخت‌ها» (Payments) است که به نوار پیمایش و در زیر برگه بوک‌مارک‌ها اضافه خواهد شد. اوجی همچنین به تک‌کرانچ اعلام کرده که اشاراتی به ویژگی‌های پرداخت، مانند تراکنش‌ها، موجودی و انتقال نیز پیدا کرده است.

دکمه جدید پرداخت‌ها در ایکس

راه‌اندازی قریب‌الوقوع سرویس پرداخت ایکس

ایلان ماسک زمانی که شبکه اجتماعی توییتر سابق را خریداری کرد، توسعه پلتفرمی را متصور شد که در آن کاربران می‌توانند پول‌هایشان را در حساب‌های ایکس خود ذخیره کنند، برای کاربران دیگر پرداخت انجام دهند و به‌طور بالقوه به حساب‌های پولی با بازدهی بالا دسترسی داشته باشند.

با توجه به مواردی که توسط اوجی کشف شده است، می‌توان گفت که سرویس پرداخت ایکس به‌زودی راه‌اندازی خواهد شد، همانطور که ماسک پیش‌تر اواسط سال 2024 را برای آن در نظر گرفته بود.

به‌علاوه، این شرکت در زمینه دریافت مجوزهای مربوط به انتقال پول نیز پیشرفت کرده است که به آن اجازه می‌دهد در حوزه انتقال پول در ایالات متحده فعالیت کند. هفته گذشته، X Payments (یکی از زیرمجموعه‌های تحت مالکیت X) در «داکوتای شمالی» مجوز فعالیت مالی خود را دریافت کرد تا تعداد کل مجوزهای دریافت‌شده‌اش به عدد 33 برسد.

درحالی‌که ایکس هم‌اکنون در زمینه کسب درآمد از طریق تبلیغات با چالش‌هایی مواجه شده است و امروز از بایکوت‌کنندگان تبلیغات شکایت کرد، راه‌اندازی سرویس پرداخت می‌تواند به گزینه جایگزینی برای کسب درآمد تبدیل شود.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋