پیندو کمپین مسئولیت اجتماعی «گذر دوستی» را به منظور ایجاد اشتغال برای هنرمندان تحت پوشش خیریه رعد اجرا میکند.
«نیما اشرفزاده»، مدیرعامل «پیندو»، از آغازبهکار کمپین مسئولیت اجتماعی «گذر دوستی» در همکاری مشترک با خیریه «رعد» خبر داد.
اشرفزاده در کنار اشاره به این مطلب که کارآفرینی برای بخشهای نیازمند حمایت جامعه مهمتر و اثرگذارتر از پرداخت هزینه نقدی به خیریههاست، افزود: «خیریه رعد باتوجهبه ایجاد بستر کارآفرینی برای هنرمندان تحت پوشش این خیریه، نهایت همکاری با ما را برای شروع این کمپین داشته است.»
او ادامه داد: «در پیندو برای هنرمندان خیریه رعد بخش جداگانهای در قالب یک فروشگاه آنلاین ویژه در نظر گرفتهایم که مردم میتوانند با خرید این آثار هنری بهطور مستقیم به هنرمندان تحت پوشش یاری برسانند.»
به گفته اشرفزاده، پیندو کارگاههای آموزشی فروش آنلاین را در جلسات مستمر برای هنرمندان این خیریه برگزار میکند.
بنا بر گفته مدیرعامل پیندو، کلیه هزینههای آموزش، زیرساخت و لجستیک در این کمپین برعهده پیندو خواهد بود که در راستای فعالیتهای مسئولیت اجتماعی این برند تعریف میشود.
«آنت میناسیان»، مدیرعامل خیریه رعد، نیز گفت: «همکاری اکوسیستم استارتاپی با خیریه رعد بسیار اثرگذار بوده و کمپین مسئولیت اجتماعی پیندو نیز در راستای ایجاد اشتغال برای هنرمندانی است که فعالیت و کار فیزیکی شاید برای ایشان چندان مساعد نباشد.»
میناسیان با بیان اینکه دریافت نتیجه اثرگذار در این کمپین میتواند راه را برای همکاریهای بیشتر هنرمندان خیریه هموار کند، تصریح کرد: «کار برای هنرمندان تحت پوشش این خیریه عنصری اساسی است و کارآفرینی رویه اصلی خیریه رعد محسوب میشود.»
پیشازاین پیندو فروشگاه گذر دوستی نقاشیهای ایلیا –نوجوان دچار اوتیسم– را در این پلتفرم طراحی کرده بود.
این کمپین از روز نخست شهریور آغاز میشود و علاقهمندان میتوانند با ورود به سایت پیندو از آثار هنرمندان بازدید کنند.
پاسخ ها