عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

ChatGPT Edu معرفی شد؛ هوش مصنوعی جدید OpenAI برای دانشگاه ها و مدارس

ChatGPT Edu معرفی شد؛ هوش مصنوعی جدید OpenAI برای دانشگاه‌ها و مدارس

مدل ChatGPT Edu به GPT-4o دسترسی دارد و در تفسیر متن، کدنویسی، ریاضیات و تجزیه‌و‌تحلیل مجموعه داده بهتر از مدل‌های قبلی عمل می‌کند.

OpenAI از نسخه جدید ChatGPT با نام ChatGPT Edu رونمایی کرد که به‌طور خاص برای دانشجویان، دانشگاهیان و اساتید طراحی شده است. به گفته OpenAI، این مدل «برای مراکز آموزشی طراحی شده است که می‌خواهند هوش مصنوعی را به‌طور گسترده‌تری در دسترس دانش‌آموزان و جوامع دانشگاهی خود قرار دهند.»

براساس پست وبلاگ OpenAI، مدل ChatGPT Edu به جدیدترین مدل زبانی بزرگ این شرکت، یعنی GPT-4o دسترسی دارد. OpenAI ادعا می‌کند که این مدل در تفسیر متن، کدنویسی و ریاضیات، تجزیه‌و‌تحلیل مجموعه داده و امکان دسترسی به وب بسیار بهتر از نسخه‌های قبلی خود عمل می‌کند.

ChatGPT Edu؛ هوش مصنوعی مخصوص دانشگاه

ChatGPT Edu معرفی شد؛ هوش مصنوعی جدید OpenAI برای دانشگاه‌ها و مدارس

ChatGPT Edu همچنین نسبت به نسخه رایگان این مدل، محدودیت پیام بسیار بالاتری دارد و به دانشگاه‌ها اجازه می‌دهد تا GPTهای سفارشی را براساس داده‌های خود بسازند و آن‌ها را در یک فضای کاری با دیگران به اشتراک بگذارند. OpenAI همچنین ادعا کرده که از مکالمات و داده‌های ChatGPT Edu برای آموزش مدل‌های دیگر استفاده نمی‌شود.

در حالی که ChatGPT از همان ابتدا نگرانی‌هایی را در مورد صداقت آکادمیک و سوء استفاده احتمالی در محیط‌های آموزشی به‌همراه داشته است، اما دانشگاه‌ها به مرور زمان هم برای تدریس و هم برای تحقیق به استفاده از مدل‌های هوش مصنوعی روی آورده‌اند.

OpenAI می‌گوید پس از اطلاع پیداکردن از این موضوع که مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا، دانشگاه ایالتی آریزونا و کلمبیا از ChatGPT Enterprise استفاده می‌کنند، شروع به توسعه مدل ChatGPT Edu کرده است.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋