عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۳ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

تنش های سیاسی بین کشورها به قیمت خودروهای چینی تمام می شود

تنش‌های سیاسی بین کشورها، به ضرر خودروهای چینی تمام می‌شود

به گفته کارشناسان صنعت خودرو، تنش‌های سیاسی بین کشورهای اروپایی و چین به ضرر خودروهای چینی تمام خواهد شد.

به گفته کارشناسان صنعت خودرو، تنش‌های سیاسی بین کشورها به ضرر خودروهای چینی تمام خواهد شد. خودروهای مدرن برای فعالیت صحیح به به‌روزرسانی‌های از راه دور نیاز دارند که این مساله موجب آسیب‌پذیری خودروهای چینی در بازار جهانی شده است.

به گفته پلتفرم تجاری HonkHonk.co.uk، پیچیده شدن بیشتر خودروها باعث شده است تا خرابی‌های نرم‌افزاری اتومبیل‌ها افزایش یابند. این مشکل خطرات پیچیده‌ای را برای خریداران خودروهای چینی با فناوری‌های پیشرفته ایجاد می‌کند. تنش‌های بین‌المللی و ناآرامی‌های ژئوپلیتیکی باعث می‌شود تا خودروهای برقی چینی در برخی نقاط جهان قادر به دریافت به‌روزرسانی‌های منظم نباشند که این مساله باعث ایرادهای نرم‌افزاری اتومبیل‌های پیشرفته چینی خواهد بود.

شورای روابط خارجی اروپا هشداری درباره نگرانی‌های احتمالی آینده در مورد امنیت ملی اروپا منتشر کرده است. به گفته شورای روابط خارجی اروپا، نظارت هدفمند و جاسوسی انبوه چینی‌ها از طریق خودروهایشان ممکن است رخ دهد. ایجاد تنش سیاسی بین اتحادیه اروپا و چین، می‌تواند باعث جاسوسی چینی‌ها از طریق اتومبیل‌های پیشرفته در بازار خودرو اروپا شود.

خطرات خودروهای چینی برای امنیت سایبری اروپا

پلتفرم بریتانیایی HonkHonk اعلام کرد هشدارهای مکرری را در مورد خطرات امنیت سایبری مرتبط با خودروهای متصل به اینترنت از سوی کارشناسان صنعت خودرو دریافت کرده است. علی‌رغم تلاش‌هایی مانند تشدید استانداردهای امنیت سایبری، احتمال تداخل در عملکرد خودرو همچنان ادامه دارد. این تلاش‌ها را نهادهایی مانند کمیسیون اقتصادی سازمان ملل متحد برای اروپا (UNECE) برعهده دارند.

خودروهای چینی

خودروهای برقی چینی طی سالیان آینده بخش قابل توجهی از بازار خودرو بریتانیا را تصاحب خواهند کرد. برندهایی همچون ام‌جی، اومودا، بی‌وای‌دی و های‌فای هم‌اکنون وارد بازار بریتانیا شده‌اند و مسیر برای ورود سایر برندهای چینی به بازار اروپا هموار شده است. بریتانیا نسبت به چین عملکرد بهتری در زمینه آزادی دارد. اما در صورت تشدید شدید تنش‌ها یا فروپاشی کامل اعتماد، هیچ کس نمی‌تواند مطمئن باشد که این موضوع چگونه می تواند بر رانندگان در بریتانیا تأثیر بگذارد. تنش‌های سیاسی بین اروپایی‌ها و چینی‌ها باعث شده‌اند تا تئوری‌های توطئه آمیزی در شبکه‌های اجتماعی مطرح شوند، موضوعی که بر بازاریابی خودروهای چینی در اروپا تاثیر خواهد گذاشت.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋