عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۳ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

برند لوکس اکسید از برنامه های آینده خود در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی کرد

برند لوکس اکسید در نمایشگاه خودروی پکن از برنامه‌های آینده خود رونمایی کرد

در حاشیه نمایشگاه خودروی پکن 2024، برند لوکس چری یعنی اکسید، از برنامه‌های آتی خود رونمایی کرد.

در حاشیه نمایشگاه خودروی پکن 2024، برند لوکس چری، یعنی اکسید، از برنامه‌های آتی خود رونمایی کرد. لازم به ذکر است که خودروهای این برند با نام اکستریم و توسط مدیران‌خودرو در بازار ایران عرضه می‌شوند.

مدیران اکسید در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کردند که به‌طور هم‌زمان بر توسعه وسایل نقلیه احتراق داخلی و الکتریکی-هیبریدی تمرکز خواهند کرد. «چائو کوین»، مدیرعامل برند EXEED، بر تعهد این شرکت برای تقویت جایگاه خود در بازار خودروهای لوکس و استراتژی دوگانه متناسب با تقاضاهای فعلی بازار تأکید کرد.

نمایشگاه خودرو پکن

پنج سال پیش و در جریان نمایشگاه خودروی شانگهای 2019، برند لوکس چری فعالیت خود را آغاز کرد. نخستین محصول این برند، اکسید TX بود که نسخه به‌روزشده آن با نام اکستریم TXL به بازار ما می‌آید. EXEED در بازارهای صادراتی عملکرد قدرتمندی داشته است. مدیرعامل EXEED در مورد برندش چنین می‌گوید: «ما از طریق ارتباط با سایر برندهای لوکس و مشتریان خود، نکات جدیدی را یاد می‌گیریم تا تصویر برند خود را بهبود بخشیم.»

تمرکز هم‌زمان اکسید بر خودروهای درون‌سوز، هیبریدی و الکتریکی

تمرکز EXEED درحال‌حاضر جلب نظر مشتریان علاقه‌مند به خودروهای لوکس از طریق بازاریابی سنتی است. این برند در نمایشگاه‌های بین‌المللی خودرو ازجمله نمایشگاه ژنو، نمایشگاه‌های خودرو در اروپای شرقی و رویدادهای خودرویی خاورمیانه با جدیت حضور پیدا می‌کند. به گفته مدیرعامل اکسید، این برند سعی می‌کند در رویدادهای بزرگ شرکت کند و تصویری باکیفیت از برند خود ارائه دهد. این کار باعث افزایش ارزش ویژه برند اکسید خواهد شد.

به گفته مدیرعامل برند اکسید، خودروهای این برند به دو دسته EXEED و EXLANTiX تقسیم خواهند شد. بخش اکسید به تولید خودروهای پلاگین هیبرید و درون‌سوز اختصاص پیدا خواهد کرد، درحالی‌که بخش اکسلانتیکس به تولید خودروهای تمام الکتریکی خواهد پرداخت. این کار به برند EXEED اجازه می‌دهد که تمامی تقاضای موجود در یک بازار گسترده و متنوع را پاسخ دهد.

اکسید

در حاشیه کنفرانس مطبوعاتی EXEED، از مدل‌های جدید این برند شامل اکسید RX‌ پلاگین هیبرید، اکسلانتیکس ES و E08 رونمایی شد. همچنین پیش‌نمایشی از اولین شاسی‌بلند تمام الکتریکی این شرکت موسوم به اکسلانتیکس ET به حضار ارائه شد.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋