عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

هیوندای توسان فیس لیفت شد. البته فقط برای اروپایی ها

هیوندای توسان فیس‌لیفت شد؛ البته فقط برای اروپایی‌ها

هیوندای توسان اروپایی شباهت قابل‌توجهی به نسخه‌های عرضه‌شده این خودرو در سایر نقاط جهان دارد.

هیوندای توسان یکی از محصولات وارداتی جذاب بازار ایران است که هواخواه بسیاری دارد. نسخه فیس‌لیفت این خودرو در نمایشگاه خودروی نیویورک 2024 معرفی شد و اکنون مشتریان اروپایی قادر به سفارش‌گذاری آن هستند. این خودرو همچنان با پیشرانه‌های بنزینی و هیبریدی قابل خریداری است.

هیوندای توسان

تولید توسان‌های مخصوص بازار اروپا را سایت تولیدی هیوندای در جمهوری چک بر عهده دارد. هیوندای مدل توسان را به‌عنوان یک کراس‌اوور کوچک برای بازار اروپا معرفی کرده است. هیوندای توسان در سال 2023، رتبه سیزدهم را بین خودروهای پرفروش جهان به خود اختصاص داد. آمار رقبای توسان به این شرح هستند: کیا اسپورتیج در رتبه شانزدهم، فولکس واگن تیگوان در رتبه بیستم و فورد کوگا در رتبه بسیت‌وششم.

اطلاعات بیشتر از هیوندای توسان اروپایی

هیوندای توسان اروپایی شباهت قابل‌توجهی به نسخه‌های عرضه‌شده این خودرو در سایر نقاط جهان دارد. صفحات جدیدی به جلوپنجره رادیاتور این خودرو اضافه شده است. چراغ‌های روشنایی در روز نیز روی جلوپنجره قرار گرفته‌اند اما شکل آن‌ها برای نسخه اروپایی متفاوت است. نسخه اروپایی از سپرهای جدید و همچنین رنگ‌های بدنه خاص بهره می‌برد. همچنین مشتریان اروپایی قادر به سفارش هیوندای توسان با تریم N Line‌ هستند. کیت بدنه و جلوپنجره متفاوت، تزئینات گلگیرها و لوله‌های اگزوز دوگانه گرد، نمادهای متمایز این تریم به‌حساب می‌آیند.

داشبورد

طول نسخه اروپایی هیوندای توسان با اندکی افزایش پس از فیس‌لیفت، به 4520 میلی‌متر می‌رسد. نسخه‌های جهانی این خودرو طول 4650 میلی‌متر دارند. فاصله بین دو محور نسخه اروپایی 2680 میلی‌متر است، درحالی‌که نسخه‌های جهانی فاصله محوری 2755 میلی‌متر دارند.

همانند گذشته، هیوندای توسان در اروپا با طیف گسترده‌ای از پیشرانه‌ها قابل خریداری است. موتور 1.6 لیتری بنزینی TGDi و موتور توربودیزل 1.6 لیتری CRDi نخستین گزینه‌های در دسترس هستند. همچنین مشتریان می‌توانند کراس‌اوور کوچک هیوندای را با موتور 1.6 لیتری توربوشارژ بنزینی و سیستم هیبریدی خفیف 48 ولتی سفارش دهند. برای نخستین‌بار، مدل هیبریدی توسان نیز به سیستم تمام چرخ محرک مجهز شده است.

هیوندای توسان

نسخه‌های جدید توسان برای بازار اروپا تا پایان بهار به نمایندگی‌های این شرکت خواهند آمد. این خودرو با محدوده قیمت 32,000 الی 45,875 پوند (دو میلیارد و 600 میلیون الی سه میلیارد و 700 میلیون تومان) در انگلستان به فروش خواهد رسید. قیمت نسخه‌های پیش از فیس‌لیفت این خودرو 31,535 پوند (دو میلیارد و 566 میلیون تومان) است.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋