عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

برندگان Nobitex "DeFi Hackathon" معرفی شدند

برندگان «هکاتون دیفای» نوبیتکس معرفی شدند

در ادامه با دو ایده و طرحی که موفق به کسب این جوایز شدند، آشنا می‌شویم.

اختتامیه رویداد «هکاتون دیفای» نوبیتکس با معرفی برندگان دو جایزه صد میلیون تومانی هکاتون معرفی شدند.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی نوبیتکس، رقابت هکاتون دیفای نوبیتکس همزمان با رویداد دیفای‌دی از ابتدای شهریور آغاز شد و تا پانزدهم مهر 1402 ادامه یافت. نوبیتکس در آن زمان با رونمایی از نوبی‌دکس و لاکت ولت، بستر را برای ورود به دنیای دیفای در ایران ایجاد کرد و از فعالان کامیونیتی رمزارز، برنامه‌نویسیان و محققان برای ادامه این راه دعوت به عمل آورد.

بنابر اعلام نوبیتکس، در این بازه نیز طرح‌ها و ایده‌های متعددی مرتبط با دیفای برای این مجموعه ارسال شد که در نهایت چهار طرح به مرحله نهایی رسیده و دو طرح، برنده جایزه صد میلیون تومانی نوبیتکس شدند.

یکی از ایده‌های برنده، طرحی مربوط به اشتراک‌گذاری آدرس‌ کیف پول به‌صورت محرمانه است که با دریافت کلید کیف پول، آدرس‌ها را به کسانی که درخواست می‌دهند ارسال می‌کند. طرح دیگر طرحی بود که بر بستر بلاکچین اتریوم پیاده‌سازی شده و برخی از موانع دستیبای به اینترنت غیرمتمرکز را برطرف می‌کند.

«میثم رضایی»، «شهریار ابراهیمی»، «کیوان کام‌بخش»، «نیما یزدان‌مهر»، «امیرحسین حسنینی»، «ضیا صدر»، «سارا باوی‌فرد»، و «حمید باطنی» داوران هکاتون دیفای نوبیتکس بودند که وظیفه بررسی طرح‌های ارسال شده به این رویداد را برعهده داشتند.

شرکت‌کنندگان می‌توانستند با ارائه ایده یا پروژه خود از طریق ثبت لینک پروژه ایجاد شده روی گیت‌هاب یا سرویس گیت هم‌روش یا ارسال طرح در قالب PDF در این رقابت شرکت کنند. همچنین قرار بود در مدت‌زمان برگزاری هکاتون، 6 کارگاه آموزشی با حضور متخصصان عرصه دیفای به‌صورت رایگان برگزار شود.

مراسم اختتامیه هکاتون دیفای و معرفی برندگان را می‌توانید از طریق یوتیوب یا آپارات نوبیتکس مشاهده کنید و با این رویداد بیشتر آشنا شوید.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋