عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۳ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

قیمت ساینا اس برای دومین بار متوالی توسط سایپا افزایش یافت! + جدول مهر 1402

قیمت ساینا S برای دومین‌بار متوالی توسط سایپا افزایش یافت! + جدول مهر 1402

سایپا برای چندمین بار متوالی طی ماه‌های اخیر، قیمت ساینا S را افزایش داده است.

درحالی‌که قیمت ساینا S از سوی سایپا به‌تازگی افزایش یافته بود، این شرکت بار دیگر بهای این سدان کوچک را افزایش داد. درحال‌حاضر قیمت کارخانه‌ای ساینا اس حدود 290 میلیون تومان است. این اقدام سایپا با هدف برابری نرخ ساینا اس و پژو پارس XU7P صورت گرفته است.

سایپا پس از معرفی ساینا GX به عنوان نسخه جدید و ارتقایافته ساینا S، این خودرو را به‌عنوان رقیبی برای رانا پلاس در نظر گرفته است. انتظار داریم تا نسخه فیس‌لیفت ساینا یعنی سهند پارس خودرو نیز رقیبی برای رانا پلاس شش سرعته و سورن پلاس باشد. از این رو براساس دیدگاه مدیران سایپا، اکنون ساینا S‌ با پژو پارس XU7P رقابت می‌کند. درنتیجه قیمت آن نیز باید به اندازه بهای پژو پارس باشد.

جدول تغییرات مکرر قیمت ساینا S طی ماه‌‌های اخیر:

ماهقیمت
مرداد۲۴۸,۶۹۴,۰۰۰ تومان
شهریور۲۵۴,۷۶۰,۰۰۰ تومان
مهر۲۹۱,۶۵۰,۰۰۰ تومان

حدود دو سال پیش، سایپا ساینا S را به عنوان نسخه جدید ساینا برای بازار ایران معرفی کرد. اضافه‌شدن دریچه گاز برقی، فرمان دی‌کات و همچنین تغییرات ظاهری بخش جلو و عقب تغییرات ساینا اس در مقایسه با ساینا معمولی را تشکیل می‌دادند. بااین‌حال در بخش فنی، تفاوت خاصی میان این خودرو و ساینا EX وجود نداشت. حتی اضافه‌شدن دریچه گاز برقی سبب شده بود تا واکنش پدال گاز این خودرو با تأخیر بسیاری مواجه شود و مصرف سوخت خودرو را افزایش دهد.

سایپا در زمان عرضه ساینا S، قیمت این خودرو را حدود 70 میلیون تومان گران‌تر از ساینا عادی اعلام کرد. این تفاوت قیمت سبب شد تا مشتریان تمایلی به خرید ساینا S گران‌تر و بدون تفاوت نداشته باشند. بااین‌حال مدتی بعد تولید ساینا EX به‌صورت کامل متوقف شد تا ساینا S جایگزین آن شود و مشتریان نیز چاره‌ای جز خرید آن نداشته باشند!

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋