
براساس اعلام منصوری، آئودی RS6 آوانت این شرکت حداکثر قدرت ۱۰۸۵ اسببخار و حداکثر گشتاور ۱۲۵۰ نیوتنمتر را تولید میکند.
منصوری پس از تیون کردن مدلهای مختلف مرسدس بنز، رولزرویس و بی ام و، اکنون به سراغ محصولی از آئودی رفته است. آئودی RS6 آوانت منصوری با ترکیبی از قطعات فیبرکربنی در بدنه، کابین سفارشیشده و قدرت مهیب، نسخه اصلی بوگاتی ویرون را در بازار خودرو جهانی به چالش میکشد.
براساس اعلام منصوری، آئودی RS6 آوانت این شرکت حداکثر قدرت ۱۰۸۵ اسببخار و حداکثر گشتاور ۱۲۵۰ نیوتنمتر را تولید میکند. برای مقایسه نسخه تیون شده و نسخه استاندارد، باید توجه داشته باشید که نمونه استاندارد آئودی RS6 آوانت با موتور ۴ لیتری V8 با توربوشارژرهای دوقلو، ۶۳۰ اسببخار قدرت و ۸۵۰ نیوتنمتر گشتاور آزاد میکند. شتاب صفرتاصد این خودرو در حالت استاندارد نیز ۳ ثانیه است اما هنوز مشخص نیست نسخه منصوری چه شتابی را ثبت میکند.
آئودی RS6 آوانت منصوری از الگوی اغراق آمیز ظاهری خودروهای این تیونر پیروی میکند. در نمای جلو شاهد یک سپر حجیم با تیغههای جانبی هستیم. رکابهای جانبی اسپرت، گلگیرهای برآمده، قاب آینههای جدید و کاپوت متفاوت نیز از دیگر تغییرات این مدل نسبت به نمونه استاندارد هستند.
در بخش عقب خودرو نیز شاهد یک بال بزرگ، اسپویلر روی درب صندوق و دیفیوزر بزرگی هستیم که چراغ ترمز اضافه در مرکز آن تعبیه شده است. رینگهای خودرو نیز خاص و سفارشی هستند. بدنه آئودی RS6 آوانت منصوری با رنگ مشکی براق پوشیده شده است و رگههایی از رنگ سبزآبی را میتوان روی آن دید.
رنگ سبزآبی سرزنده و خاص اعمال شده روی بدنه، در کابین نمود بیشتری دارد. صندلیها، کنسول مرکزی، پنل دربها، کمربندهای ایمنی، فرمان، داشبورد و ستونها به این رنگ درآمدهاند. حتی موکتهای کف خودرو نیز ظاهری نعنایی دارند. برای ایجاد تضاد دیداری، منصوری از نواردوزیهای سفید و المانهای قرمز استفاده کرده است. پنل دربها به لوگو نورانی منصوری مزین شده است و سقف کهکشانی نیز فضای دلپذیری را برای رانندگی در شب فراهم میکند. هنوز مشخص نیست که این خودرو به فروش گذاشته شده است یا خیر.

پاسخ ها