مهندسی و فناوری

مهندسی و فناوری

لذت دنیای فناوی و الکترونیک * هادی محبی زاده - مهندس برق دانشگاه تبریز

بنیانگذار صرافی ارزهای دیجیتال FTX، رپر معروف آمریکایی همبندی در زندان شد

بنیان‌گذار صرافی رمزارز FTX در زندان هم‌بندی رپر معروف آمریکایی شد

«شان کامز»، رپر آمریکایی ظاهراً با «سم بنکمن-فرید»، چهره مشهور دنیای رمزارزها که به کلاهبرداری محکوم شده بود، در یک بند می‌خوابد.

«سم بنکمن-فرید»، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل سابق صرافی FTX که اوایل امسال به‌ جرم کلاهبرداری به 300 ماه یا 25 سال زندان محکوم شده است، ظاهراً در یک بند همراه با «شان جان کامز»، رپر آمریکایی که به‌تازگی دستگیر شده، و گروهی از متهمان دیگر بازداشت بوده است.

کامز نزدیک یک هفته است با اتهام اخاذی به تهدید و قاچاق جنسی در «مرکز بازداشت متروپولیتن» (M.D.C) به‌ سر می‌برد. او در دادگاه اعلام کرده از تمام اتهامات مطرح‌شده علیه خود مبراست و وکلایش تلاش می‌کنند قاضی این رپر را با وثیقه 50 میلیون دلاری و حضور یک تیم نظارت آزاد کند. پیشنهادی که فعلاً قاضی دادگاه آن را رد کرده است.

هم‌بندی جدید سم بنکمن فرید: شان کامز

بنیان‌گذار صرافی رمزارز FTX در زندان هم‌بندی رپر معروف آمریکایی شد

حالا نیویورک تایمز در گزارش خود می‌گوید بنکمن-فرید نیز از سال گذشته در زندان موسوم به M.D.C به‌ سر می‌برد. مدیرعامل سابق FTX به طراحی نقشه کلاهبرداری گسترده‌ای که در آن میلیاردها دلار از پول مشتریان خود را صرف سرمایه‌گذاری‌های مخاطره‌آمیز، مشارکت‌های سیاسی و هزینه‌های دیگر کرده، محکوم شده است.

بنکمن-فرید پس از این محکومیت و حتی باوجود ارائه درخواست تجدیدنظر، خواستار ماندن در M.D.C شد. زندانیان برجسته دیگری ازجمله رئیس‌جمهور سابق هندوراس و وزیر امنیت عمومی سابق مکزیک نیز در این مرکز هستند.

وکلای کامز که با نام‌های دیگری ازجمله «دیدی» و «Love» نیز شناخته می‌شوند، ابتدا ادعا کرده بودند شرایط M.D.C برای متهمی که در انتظار محاکمه خود است، بسیار «وحشتناک» است. تاکنون بارها از این زندان که سازه بتنی بزرگی با حدود 1200 زندانی است، شکایات مختلفی شده است.

بااین‌حال اداره زندان‌ها گفته است در ماه‌های اخیر تلاش‌هایی برای بهبود شرایط آن‌جا انجام داده است؛ ازجمله استخدام کارکنان دائمی بیشتر و رسیدگی به بیش از 700 درخواست.

مهندسی و فناوری
مهندسی و فناوری لذت دنیای فناوی و الکترونیک * هادی محبی زاده - مهندس برق دانشگاه تبریز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋