تهویه هورسان

تهویه هورسان

وبلاگ شرکت تهویه هورسان
 ۱ نفر را دنبال می کند

اسپلیت چیست و چرا انسان ها به آن وابسته هستن ؟

کافی است فقط یک بار از گرمای خانه خود و یا محل کار خود ناراضی بوده باشید تا اسم اسپلیت یا کولرگازی به گوش شما خورده باشد. حالا یا همکاران و یا خانواده به شما این محصول را معرفی کرده اند. اسپلیت یکی از محصولات خانواده محصولات سرمایشی و گرمایشی است. که ویژه در فصل تابستان مورد استقبال همه افراد در سراسر دنیا قرار می گیرد. انواع اسپلیت را در اصل برای از بین بردن رطوبت ساختند ولی امروزه می بینیم که برای از بین بردن گرما و سرما در اکثر خانه های جدید وجود دارد و حتی اگر خانه ای هم قدیمی باشد ولی به آن نیاز داشته باشد اسپلیت مورد نظر خود را تهیه می کند.

معرفی اسپلیت:

اسپلیت ها که یکی از محبوب ترین محصولات دنیای تهویه مطبوع هستند عبارت است از Split Air Conditioner که ما به آن ها اسپلیت می گوییم. این محصول جزو دسته محصولاتی است که محبوبیت آن صرفا یه یک شهر یا یک کشور منتهی نمی شود بلکه در سراسر دنیا است که از آن استقبال کرده اند و محبوب است. حالا در اصل کولرگازی درست است یا اسپلیت ؟ در وب سایت تهویه هورسان این موضوع را بیان کردیم که در اصل هیچ فرقی بین این دو نام وجود ندارد. که در اصل نام انگلیسی دستگاه کولرگازی اسپلیت است. این دستگاه از دو یونیت داخلی و خارجی تشکیل شده است که در ادامه بیشتر در رابطه به آن صحبت می کنیم.

 

مزایای استفاده از اسپلیت:

یکی از ویژگی هایی که اسپلیت ها در برابر دیگر دستگاه های دنیای تهویه مطبوع دارند این است که هم می توانند برای شما سیستم گرمایشی باشند هم سیستم سرمایشی یعنی در اصل شما هزینه یک دستگاه را پرداخت می کنید یا بهتر است اینطور بگوییم که شما فضای یک دستگاه را در مکان خود در نظر می گیرید ولی در اصل با یک دستگاه هم موضوع گرمای خانه را حل کردید و هم مشکل سرمای خانه یا مکان مورد نظر. اسپلیت ها در مدل های مختلفی تولید شده اند که می توانید از آنها استفاده کنید. در ادامه در رابطه با انواع آن صحبت خواهیم کرد.

معرفی انواع اسپلیت:

همیشه وقتی یک محصول تولید می شود همه جوانب آن را نمی توان در نظر گرفت، یعنی چی ؟ به این معناس که به عنوان مثال من یک محصولی را خلق می کنم به عنوان اسپلیت، خب این در شروع ماجرا خوب است و خیلی کمک های زیادی به انسان ها می کند ولی بعد می بینم که یک سری قابلیت های دیگری وجود دارد که من در محصولم ندارم یا می توانم به هر دلیلی اضافه کنم. اینجا چه اتفاقی می افتد ؟ من تصمیم به تولید انواع اسپلیت ها می گیرم و مدل های دیگر این محصول را تولید می کنم.

انواع اسپلیت شامل:

اسپلیت دیواری، اسپلیت کانالی، اسپلیت کاستی چهارطرفه، اسپلیت زمینی ایستاده

هر کدام از انواع این دستگاه که در بالاتر نام بردم قابلیت های خاص خودشان را دارند که می توانند برای پروژه های مختلف از آنها استفاده کرد. در آینده مقاله ایی در رابطه با هر یک از این اسپلیت ها برای شما عزیزان تولید خواهیم کرد.

چرا باید از اسپلیت ها استفاده کرد ؟

قبل از هر چیزی باید بدانیم که بایدی وجود ندارد، چرا ؟ بخاطر اینکه شاید پروژه ما اصلا برای سیستم سرمایشی و گرمایشی نیاز به اسپلیت ها نداشته باشد ! بله دقیقا به همین شکل است. شاید پروژه شما به وی ار اف نیاز داشته باشد. در این صورت شما باید از آن استفاده کنید. بله انسان ها به اسپلیت ها در برابر گرما و سرما وابسته شده اند ولی دیگر نباید به این شکل باشد که ما به صورت یک بعدی تصمیم بگیریم و هر جا که نیاز به یک سیستم سرمایشی و گرمایشی داشتیم بخواهیم بدون فکر و بررسی ای از اسپلیت ها استفاده کنیم.

پس فراموش نکنید که ما در هر پروژه ای مختار به استفاده از دستگاه مورد علاقه خود یا مورد نظر خود نیستیم، ما نسبت به مشاوره ای که از متخصصین می گیریم اقدام به خرید محصولات تهویه مطبوع می کنیم.

تهویه هورسان
تهویه هورسان وبلاگ شرکت تهویه هورسان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋