surasanat.ir

surasanat.ir

توسط ۵ نفر دنبال می شود

فروش دستگاه بالابر z مواد گرانولی

دستگاه بالابر z  ماشین سازی سورا صنعت تولید کننده دستگاه های خط بسته بندی گرانولی است. دستگاه بالابر Z اولین دستگاه خطوط بسته بندی است که وظیفه انتقال مواد از پایین به بالای دستگاه بسته بندی و وارد کردن محصولات به آن را دارد.بالا بر Z مخصوص حمل کلیه مواد گرانولی شامل انواع حبوبات، خشکبار، غلات، قند و شکر و نمک و … و انتقال آنها به دستگاه های بسته بندی است.

دستگاه بالابر Z با مخزن هاپر یکی از انواع دستگاههای بالابر خاص با ظاهری متفاوت میباشد که میتواند در مکانهای مناسب مورد استفاده قرار بگیرد. این دستگاه بالابر دارای ظاهری شبیه به حرف Z انگلیسی میباشد و میتواند در خطوط تولیدی که با کمبود فضا روبرو هستیم و یا نوع شکل دستگاه نیازمند استفاده از این نوع دستگاه بالابر زد میباشد مورد استفاده قرار بگیرد. از این بالابر در خط تولید کشمش هم استفاده میشود.

 

دستگاه بالابر

ارتفاع این دستگاه 3.5 متر است و میتواند بسته به نیاز کارفرما تغییر کند. جنس کاسه ها بصورت پیش فرض پلاستیکی است ولی در صورت نیاز میتواند به نوع استیل و فلزی نیز تغییر کند. میزان برق مصرفی موتور از نوع 220 الی 380 ولت تکفاز و سه فاز میباشد. این محصول معمولا در انتهای خطوط تولید مواد قرار میگیرد و معمولا برای انتقال مواد به داخل مخزن دستگاه بسته بندی استفاده میشود.این بالابر زد معمولا دارای 50 عدد کاسه برای حمل و انتقال مواد به مخزن دستگاه بسته بندی است. این دستگاه بالابر Z در مخزن خود از یک ویبراتور استفاده میکند که باعث میشود تا مواد مورد نظر برای بسته بندی به آرامی داخل کاسه ها قرار گیرند و آسیبی به آن ها وارد نشود.

کیفیت ساخت این بالابر z با توجه به استفاده از مرغوبترین مواد اولیه و نیز استفاده از بالاترین استانداردهای روز دنیا بسیار مطلوب است.

  1. ابعاد : طول 334 ، عرض 218 ، ارتفاع 342 سانتیمتر
  2. برق مصرفی : 37/کیلووات تک فاز سه فاز380 ولت
  3. وزن دستگاه : 360 کیلوگرم

 

جهت کسب اطلاععات بیشتر و مشاهده سایر محصولات ماشین سازی سورا صنعت از سایت ما دیدن فرمائید:

 

دستگاه بالابر برای حمل و انتقال تمامی مواد گرانولی مانند انواع حبوبات، خشکبار، غلات، قند، و … از یک دستگاه به دستگاه دیگری مانند دستگاه بسته بندی استفاده می شود. خطوط تولیدی مانند خط تولید ادویه و بسته بندی مواد پودری، خط تولید چیپس سیب زمینی، خط تولید تصفیه و بسته بندی حبوبات و خط تولید آجیل و خشکبار و … از دستگاه بالابر z استفاده می کنند.

.

به کمک این دستگاه مواد گرانولی به درون مخزن دستگاه های مخصوص بسته بندی توزینی و حجمی مواد منتقل می گردد. نمونه ای از این بالابرها جهت انتقال محصولات غذایی گرانولی به درون دستگاه‌های کیسه پرکن و سیستم‌های توزین و دستگاه آسیاب مخصوص کوبش دانه‌های ادویه‌جات به کار برده می شوند. نوع دیگری از این بالابرها نیز خشکبار را به درون مخازن دستگاه های بو دادن و برشته کردن و تفت دادن خشکبار انتقال خواهد داد.

نمونه ای از بالابر خطوط مواد غذایی نیز در زمینه انتقال انواع محصولات گرانولی دارویی، شیمیایی و غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. از دستگاه پرکن گرانولی جهت پرکردن انواع گوناگونی از مواد گرانولی استفاده می شود. از بین مواد گرانولی مختلف می توان به دانه گیاهی، نمک، پودر چای، دانه های قهوه، آب نبات های تکه ای، میوه های خشک، قطعات پاستا کوچک، مواد خوراکی و تنقلات، مواد غذایی حیوانات خانگی و مواد غذایی خشک مخلوط اشاره نمود.

 

. . .

 

نتیجه گیری

ماشین سازی سورا صنعت سازنده ی انواع دستگاه بالابر زد اماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد.

09198182884

surasanat.ir
surasanat.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋