stoneiran9

stoneiran9

stoneir.ir

ویژگی های منحصر به فرد تراورتن دره بخاری که باید بدانید

اکثر کسانی که قصد خرید سنگ ساختمانی دارند در ابتدا اطلاعی از انواع سنگ مناسب برای نما ندارند به همین دلیل ما در این مقاله به توضیح ویژگی های منحصربه فرد تراورتن دره بخاری که یک سنگ تراورتن محبوب در ساختمان سازی است می پردازیم.

تراورتن دره بخاری

در پاسخ به این سوال باید گفت که ویژگی های منحصر به فرد تراورتن دره بخاری، آن را به یکی از سنگ های زیبا، پرکاربرد، گران قیمت در صنعت ساختمان سازی تبدیل کرده است. این سنگ تنوع رنگی گسترده ایی از جمله سفید، کرم روشن، شکلاتی و دارد.

تراورتن دره بخاری چه مزایایی دارد؟

ویژگی های منحصر به فرد تراورتن دره بخاری آن را به یک سنگ خاص با مزایای بسیار تبدیل کرده است، که در ادامه به چند مورد از مهم ترین مزایای استفاده از تراورتن دره بخاری در نمای ساختمان اشاره خواهیم کرد:

  • زیبایی و تنوع رنگ:

از دیگر ویژگی های تراورتن دره بخاری، رنگ های متنوعی از جمله کرم روشن، قهوه ایی، شکلاتی، سفید و است، که برای قسمت های مختلف ساختمان کاربرد دارد. همچنین تم رنگی این سنگ به گونه ایی است که استفاده از آن در ساختمان جلوه ایی گرم و طبیعی به نمای ساختمان می بخشد.

  • پایداری و مقاومت:

از دیگر مزایای تراورتن دره بخاری مقاومت بالای آن است که می تواند در برابر انواع شرایط آب و هوایی، باران ها اسیدی، سایش و ضربه مقاومت بالایی داشته باشد، و تا سال های زیادی بدون نیاز به تعمیر یا تعویض بدون تغییر باقی بماند.

  • عایق صوتی و حرارتی:

تراورتن دره بخاری تخلخل بالایی دارد که این ویژگی سبب شده  صوت و حرارت در میان حفرات سنگ گیر کنند و کمترین میزان حرارت و صوت از ساختمان خارج شود و یا به ساختمان وارد شود.

  • قابلیت برش و صیقل دادن:

ساختار سنگ دره بخاری آهکی و نرم است، و به آسانی صیقل و برش می پذیرد و برای کار در نما یکی از گزینه های ایده آل محسوب می شود.

  • تراورتن دره بخاری برای دیوار

تراورتن دره بخاری مقاومت بالایی در برابر انواع ضربه اعم از سایشی، فرسایشی و تغییرات آب و هوایی دارد، و در صورت استفاده صحیح تا سال های زیادی بدون نیاز به تعمیر یا تغییر باقی می ماند. همچنین علاوه بر مقاومتی که این سنگ دارد، استفاده از آن زیبایی و جذابیت را به فضای داخلی و خارجی ساختمان می بخشد.

  • تراورتن دره بخاری برای نمای ساختمان

سنگ دره بخاری از سنگ هایی است که علاوه بر کیفیت بالا، تنوع طرح و قیمت بالایی دارد و طی چند سال اخیر بسیار مورد توجه معماران و طراحان ساختمان قرار گرفته است. طراحی نمای ساختمان با سنگ دره بخاری یکی از پیشنهاد هایی که می تواند به ساختمان علاوه بر مقاومت، ارزش و زیبایی بالایی بدهد.

  • تراورتن دره بخاری برای کفپوش

باید گفت که ساختار آهکی این سنگ به گونه ایی است مقاومت بالایی در برابر ضربات سایشی و فرسایشی دارد و با توجه به این که کفپوش هر ساختمان محلی است که بیشترین میزان تردد، سایش و فرسایش را دارد، بهترین انتخابی که می توان برای کفپوش ساختمان در نظر گرفت سنگ تراورتن دره بخاری می باشد.

انواع سنگ تراورتن دره بخاری

سنگ تراورتن دره بخاری انواع مختلفی دارد و می توان را به دسته بندی های مختلفی از جمله دسته بندی از لحاظ سورت، قیمت، نوع فرآوری و رنگ تقسیم کرد. از مهم ترین تقسیم ها، دسته بندی رنگ است که در این میان سنگ دره بخاری سفید و سنگ تراورتن دره بخاری کرم به دلیل رنگ روشن و زیبایی که دارند از پر متقاضی ترین سنگ های تراورتن دره بخاری به حساب می آیند.

قیمت سنگ دره بخاری اصفهان

عوامل بسیاری از جمله سورت، کیفیت، رنگ، هزینه حمل، کیفیت فرآوری و بر قیمت سنگ ساختمانی موثر استسنگ دره بخاری سورت های متفاوتی دارد که قیمت سنگ دره بخاری ممتاز و قیمت سنگ دره بخاری درجه یک از دیگر سورت ها بالاتر می باشد. در صورتی که قصد خرید سنگ ساختمانی را دارید بهترین راه مراجعه به مراکز معتبر خرید و فروش سنگ ساختمانی و خرید مستقیم از کارخانجات سنگ می باشد.

شهرک صنعتی محمودآباد واقع در استان اصفهان به عنوان یکی از بزرگترین قطب های خرید و فروش سنگ در ایران و خاورمیانه می باشد. با خرید مستقیم از این مرکز و کوتاه شدن دست دلالان، می توانید قیمت سنگ تراورتن دره بخاری را بسیار مقرون به صرفه دریافت کنید. شما می توانید تنها با شماره گیری شماره های ۰۹۱۳۰۰۰۰۶۲۷ ۰۳۱۹۱۰۱۰۶۲۷ و تماس با مشاوران ما، سنگ تراورتن دره بخاری مورد نیاز خود را سفارش دهید.

 
stoneiran9
stoneiran9 stoneir.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋