iran panel

iran panel

بهترین تولید کننده ساندویچ پانل کدام شرکت است؟

ساندویچ پانل یکی از جدیدترین مصالح پیش ساخته می باشد که به شدت در صنعت ساخت و ساز کاربرد دارد. اگر در زمینه ساخت و ساز فعالیت دارید، با توجه به کاربردی که این مصالح دارند خرید آنها برای شما ضروری است. اولین موضوعی که شما در خرید ساندویچ پانل باید به دنبال آن باشید پیدا کردن یک شرکت معتبر برای خرید این محصولات است. اگر در اینترنت جستجو کنید با شرکت‌های متعددی روبرو خواهید شد که در این زمینه فعالیت دارند. توجه داشته باشید که همه این شرکت ها قابل اعتماد نیستند. شما برای انتخاب یک شرکت معتبر در زمینه فروش ساندویچ پانل باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. مثلاً بررسی کنید شرکت مدنظرتان چند نوع ساندویچ پانل به فروش می رساند. همچنین باید خدمات شرکتی که برای خرید به آن مراجعه می‌کنید را بررسی نمایید. در انتخاب فروشنده ساندویچ پانل باید سابقه و تجربه آن شرکت را هم مد نظر قرار دهید. ضمناً باید بررسی کنید این شرکت در چه سطحی محصولاتش را به فروش می رساند. طبیعتاً قیمت هم در انتخاب شرکت باید مورد نظر شما واقع شود. پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید ساندویچ پانل، شرکت معتبر ایران پانل را انتخاب کنید. البته برای این پیشنهاد استدلال هایی داریم که در ادامه آنها را با شما به اشتراک می گذاریم.

 

 

 

 

ایران پانل چه خدماتی ارائه می کند؟

شرکت ایران پانل یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده ساندویچ پانل در انواع مختلف ساندویچ پانل سقفی ، ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سردخانه است. این شرکت برای مشتریان خودش خدمات متنوعی ارائه می‌کند.

  • مجموعه ایران پانل یکی از معدود ترین مجموعه هایی است که در کشور ما در جهت اینکه تصمیم گیری مشتریان کمک بیشتری کند برای آنها مشاوره رایگان در نظر گرفته است. کارشناسان و متخصصین این مجموعه به صورت شبانه روزی آماده هستند تا پاسخگوی سوالات فنی شما در مورد انتخاب بهترین پوشش ساندویچ پانل باشند.

 

  • این مجموعه آماده است تا بهترین و باکیفیت ترین ساندویچ پانل سقفی و دیواری تولید شده در کشور را خدمت شما ارائه کند. تمامی محصولات تولید شده توسط این شرکت از بهترین و با دوام ترین ورق های فولادی و آلومینیومی بهره برده اند. شما می توانید برای خرید هر کدام از ساندویچ هایی که مد نظرتان است به این مجموعه مراجعه کنید و حق انتخاب زیادی خواهید داشت.

 

 

  • یکی دیگر از خدماتی که در کنار فروش محصولات، مجموعه ایران پنل به مشتریان خود عرضه می کند، نصب ساندویچ های پانل است. در واقع شما باید توجه داشته باشید که نصب ساندویچ پانل یک موضوع کاملاً تخصصی است و هر کسی نمی تواند به خوبی آن را انجام دهد. مجموعه ایران پانل برای اینکه زحمت مشتریان خودش را کم کند در کنار فروش محصولات خدمات نصب را هم تحت نظارت بهترین مهندسین ساختمان سازی کشورمان انجام می دهد.

 

 

  • وزن سبک، قیمت بسیار مناسب و عایق بندی حرارتی فوق‌العاده‌ای که در تولید محصولات این شرکت انجام می شود، به شما کمک می کند تا سازه‌ای قوی و ایمن برای مجموعه خودتان داشته باشید.

 

 

مهمترین پروژه های شرکت ایران پانل

 

 

همانطور که خدمتتان عرض کردیم شرکت ایران کامل یکی از بزرگترین و مهمترین تولیدکنندگان و فروشندگان ساندویچ پانل در کشور ما است. به همین دلیل این شرکت تا به امروز پروژه‌های بزرگ و موفقی را پشت سر گذاشته و یا در حال تکمیل آنها می باشد. یکی از مهمترین پروژه های این شرکت همکاری در شهرک صنعتی ملارد بوده است. اگر به این شهرک مهم بروید به خوبی مشاهده خواهید کرد که ساندویچ پانل سقفی یا ساندویچ پانل سردخانه این شرکت از چه کیفیتی برخوردار است.

یکی دیگر از پروژه ‌های بزرگ و مهم ایران پانل، پروژه شهرک صنعتی آبیک است. اگر به این پروژه هم مراجعه کنید به خوبی خواهید دید که ساندویچ پانل دیواری شرکت ایران پانل توانسته هم استحکام مجموعه‌های تجاری را حفظ کند و هم به زیبایی هرچه بیشتر آنها کمک کند. پروژه تامین و نصب ساندویچ های پانل در این شهرک مهم را می توان به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های کشور در نظر گرفت. پروژه شهرک صنعتی شمس آباد نیز یکی دیگر از پروژه‌های مهمی است که شرکت ایران پانل توانسته است مسئولیت اجرای آن را بر عهده بگیرد. طبیعتاً هر شرکتی نمی تواند این تعداد پروژه بزرگ و مهم تجاری را به دست بگیرد و این موضوع تنها از اعتمادی نشأت می گیرد که صنایع به شرکت بزرگ ایران پانل دارند.

 

 

 

 اگر شما هم علاقه مند هستید با این شرکت و خدمات آن بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم به وب سایت مجموعه ایران پانل مراجعه نموده و از محصولات و خدمات این شرکت بازدید به عمل آورید. مطمئن باشید با دیدن تنوع محصولات و شرایطی که ایران پانل برای جلب رضایت شما در نظر گرفته است، قطعاً برای خرید محصولات به این شرکت مراجعه خواهید کرد و این فرصت طلایی را به آسانی از دست نخواهید داد.

 

 

منبع : ایران پانل 

iran panel
iran panel

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋