ngr.pa

ngr.pa

ساندویچ پانل چیست؟

ساندویچ پانل هامصالحی مدرن و پیش ساخته هستند که از دو لایه ورق آهنی با جنس گالوانیزه، آلوزینک و آلومینیوم، و  یک لایه فوم عایق از جنس پلی اورتان، پلی استایرن، XPS و پشم سنگ تشکیل می شوند. این مصالح به علت پیش ساخته بودن ساخت و ساز و حمل و نقل راحت تر و کم هزینه تری را برای ما به دنبال دارند. 

پنل های ساندویچی از دو نوع دیواری و سقفی تولید شده که هر کدام از آن ها انواع گوناگونی دارند. ساندویچ پانل های دیواری از لحاظ نوع اتصال به دو دسته ی پیچ مخفی و پیچ نمایان تقسیم شده که در هر دو مدل لبه پانل ها به صورت نر و مادگی در یک دیگر قرار می گیرند. ساندویچ پانل های سقفی برای مقاومت بالا تر در شرایط جوی مختلف، دارای گام بوده و از لحاظ تعداد گام و نوع رول فرم با هم متفاوتند.

با توجه به تنوعی که در تولید پانل ها وجود دارد، می توانند در هر شرایط مصالحی متناسب با محیط و نیاز های پروژه باشند. ساخت کلین روم، سردخانه های زیر صفر و بالای صفر، پوشش سقف و دیواره های سازه های پیش ساخته اداری و تجاری، سوله هایی با کاربری های متفاوت، انواع کانکس ها و.... قسمتی از کاربرد های این مصالح مقاوم و مقرون به صرفه هستند.

 

 

ngr.pa
ngr.pa

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋