sorena azizi

sorena azizi

دستگاه تصفیه آب صنعتی 10 متر مکعب

دستگاه تصفیه آب صنعتی 10 متر مکعبی یک از انواع دستگاه های تصفیه آب صنعتی ساخته شده توسط گروه صنعتی آب سازه یکی از بزرگترین سازندگان دستگاه تصفیه آب صنعتی می باشد. این دستگاه توانایی تولید آب ده هزار لیتر آب در شبانه روز را دارد. و بنابراین برای مصارف مختلفی از جمله خانگی، کشاورزی و صنعتی مناسب است. 

کاربرد دستگاه تصفیه آب صنعتی 10 متر مکعب


این دستگاه قابلیت نصب در هر مکانی را دارد و با توجه به حجم کم اشغال شده می توان آن را در یک اتاقک کوچک نصب کرد. از طرفی کیفیت آب تولیدی این دستگاه بستگی به نیاز خریدار دارد و بنابراین از لحاظ کیفیت آب مورد نیاز برای هر مصرف کننده ای هیچ محدودیتی ندارد. 
در صورتی که آب یک منطقه مسکونی دچار مشکل باشد، دستگاه تصفیه آب صنعتی ده متر مکعبی بهترین گزینه برای تصفیه آب است چرا که به طور کامل و صد درصدی آب را برای نوشیدن مناسب می کند.
به غیر از مناطق مسکونی از این دستگاه برای کاربردهای دیگری نیز میتوان بهره برد. برای مثال کشاورزانی که آب چاه دریافتی آن ها شوری بالایی دارد و محصولاتشان با آسیب رشد می کنند می توانند با نصب این دستگاه شوری آب را کاهش داده و آبی سالم در اختیار گیاهان قرار دهند. همچنین می توان از کود های محلول  در درون مخزن ذخیره آب دستگاه استفاده کرد تا آب به همراه کود های مفید به گیاهان برسد.
در گلخانه ها نیز به دلیل حساس بودن رشد گیاهان و همچنین نیاز به بازدهی بالای محصولات به دلیل هزینه های بالای نگه داری می توان آب شیرین کن ده متر مکعبی را نصب کرد. این دستگاه با تصفیه آب های لب شور با شوری تا 5000 میلی گرم در لیتر می تواند آب را تا شوری زیر 100 تصفیه کند.
کاربرد بعدی دستگاه تصفیه آب صنعتی ده متر مکعب در صنایع و کارخانجات است. همه کارخانه هایی که از آب لوله کشی برای خنک کاری، تولید محصول، شست و شو و غیره استفاده می کنند. و با مشکلات ناشی از گرفتگی لوله ها، زنگ زندگی، خوردگی و ایجاد لکه بر روی تجهیزات خود مواجهند می توانند از دستگاه تصفیه آب صنعتی ده متر مکعب استفاده کنند. 

اجزای دستگاه تصفیه آب صنعتی ده متر مکعب


دستگاه تصفیه آب صنعتی آب سازه پکیجی از کامل ترین تجهیزات و سیستم های مورد نیاز برای یک دستگاه RO است. 
پمپ ورودی: یک پمپ آب تغذیه که به منظور انتقال آب از خط لوله کشی به مخزن آب ورودی مورد استفاده قرار می گیرد.
فیلتر شنی: یک فیلتر پیش تصفیه جهت تصفیه مقدماتی آب و کاهش جامدات محلول می باشد. استفاده از فیلتر شنی به منظور افزایش طول عمر ممبران ها و کاهش گرفتگی آن ها بسیار موثر است.

فیلتر کربنی: یک فیلتر پیش تصفیه پیشرفته با استفاده از کربن فعال به منظور حذف رنگ، بو و مزه از آب و افزایش طول عمر ممبران ها می باشد.

فیلتر کارتریجی: سومین فیلتر پیش تصفیه ای که فرایند تصفیه مقدماتی آب را کامل می کند.

پمپ فشار قوی: اصول کار دستگاه تصفیه آب RO تولید فشار بالا به منظور عبور دادن آب از ممبران ها می باشد. این پمپ باید ظرفیت پمپاژ آب تا 15 متر مکعب در روز را داشته باشد. تا با توجه به جداسازی آب شور ده متر آب تصفیه شده تولید شود.
ممبران ها: قلب تپنده دستگاه تصفیه آب صنعتی ده متر مکعبی ممبران های آن می باشند. استفاده از دو ممبران 4 اینچی BW باعث می شود تا آب های لب شور با TDS کم تر از 5000 به آب شیرین تبدیل شود. حتی اگر آب ورودی TDS بالایی داشته باشد می توان از ممبران های SW استفاده کرد.

پرشروسل: محفظه نگهدارنده ممبران ها می باشد. که آب شور و شیرین در آن تفکیک می شوند.
گیج های فشار: به کار بردن گیجهای فشار در دستگاه تصفیه آب ده متر مکعبی به منظور اطمینان از عملکرد درست دستگاه می باشد. هر جا که با افت فشار مواجه شد بلافاصبه توسط این گیج ها و تابلو فرمان اعلان می شود.
سیستم اتوفلاش: متشکل از یک دوزینگ پمپ و یک مخزن آب تصفیه شده می باشد. هر کجا دستگاه خاموش شد این سیستم ممبران ها را با آب تصفیه شده می شوید و آب شور را خارج می کند.

سیستم CIP: یک سیستم پیشرفته متشکل از مخزن اسید، باز و آب تصفیه شده. هر کجا که راندمان دستگاه تصفیه آب ده متر مکعبی کاهش پیدا کرد می توان ممبران ها را با

این سیستم شست تا دوباره عملکرد دستگاه احیا شود.
سیستم ضد رسوب: TDS های بالا باعث می شود تا نمک ها به سرعت بر روی ممبران ها نفوذ کند. انتی اسکالانت به همراه آب ورودی وارد ممبران ها می شود تا از رسوب نمک ها جلوگیری کند.
دستگاه تصفیه آب صنعتی ده متر مکعبی یکی از انواع دستگاه های تصفیه آب تولید شده توسط آب سازه می باشد. اگر نیاز آبی شما  ظرفیت کم تر یا بیشتر از ده متر مکعب است نیز می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و دستگاه دیگری سفارش دهید.

sorena azizi
sorena azizi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋