شادبانو

شادبانو

متخصص بلاک چین و هوش مصنوعی

معرفی بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در بازار ایران

شرکت آکوا پرو بعنوان یکی از برندهای معتبر تایوانی از این امر مستثنی نبوده و انواع تجهیزات تصفیه آب خانگی عرضه شده توسط این شرکت در بین خریداران ایرانی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

هرگاه صحبت از معرفی بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی موجود در بازار کشور مطرح می‌گردد، قطعاً نام یکی از برندهای مطرح تایوانی در میان است. از دهه نود میلادی و با توجه به سرمایه‌ گذاری عظیم شرکت‌های آمریکایی کانادایی فعال در حوزه تجهیزات تصفیه، کشور تایوان به قطب تولید انواع سیستم‌های تصفیه آب در دنیا مبدل گردیده است. تکنولوژی پیشرفته در کنار کیفیت بسیار بالا، از عوامل محبوبیت برندهای تایوانی به شمار می‌روند.

شرکت آکوا پرو بعنوان یکی از برندهای معتبر تایوانی از این امر مستثنی نبوده و انواع تجهیزات تصفیه آب خانگی عرضه شده توسط این شرکت در بین خریداران ایرانی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. عواملی چون کیفیت مطلوب، طول عمر مفید بلند مدت، قیمت مقرون بصرفه و خدمات مادام العمر موجب آن گردیده تا محصولات این برند محبوب، لقب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی را به خود اختصاص دهند.

معرفی بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی بازار ایران

معرفی دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو تایوان

دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی آکوا پرو مجهز به سیستم فیلتراسیون اسمز معکوس، امکان پالایش انواع آلاینده فیزیکی، شیمیایی و میکروبی موجود در آب را با دقت و قدرت بسیار بالا فراهم نموده است. این محصول با فیلتراسیون متنوع 6 تا 12 مرحله‌ای راهی بازار گردیده تا قابلیت تصفیه آب لوله‌کشی با سختی بسیار بالا در اقصی نقاط کشور و حتی امکان پالایش آب چاه حاوی انواع آلاینده‌ها را نیز داشته باشد.

مخزن ذخیره سازی آب و هوزینگ‌های بکار رفته در ساختار دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی آکوا پرو، محصول شرکت گلوبال ‌واتر با نام تجاری تانک پک بوده که بعنوان یکی از معتبرترین تولیدکنندگان قطعات تجهیزات تصفیه در دنیا محسوب می‌شود. مخزن تحت فشار 5 گالنی برند تانک پک، یکی از باکیفیت ترین مخازن با لایه داخلی استیل می‌باشد. از دیگر مشخصات آب تصفیه کن تایوانی آکوا پرو می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • شاسی فلزی با رنگ کوره‌ای
  • پمپ آب دیافراگمی پرقدرت سایلنت
  • هوزینگ‌های دابل اورینگ برند تانک پک
  • مخزن آب ۵ گالنی با لایه داخلی استیل
  • فیلتر ممبران ۱۳ لایه ۷۵ گالنی
  • فیلترهای کربن گیاهی (۱۰۰% کوکونات)
  • ترانس برق سوئیچینگ ۲۴ ولت
  • شیر برقی و سنسورهای هوشمند جدید
  • گیج فشارسنج روغنی بزرگ
  • شیر برداشت اهرمی تمام استیل
  • شیر تنظیم سختی آب
  • اتصالات کوئیک فیتینگ
  • ظرفیت تصفیه ۲۵ لیتر در ساعت

معرفی بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی بازار ایران

مشخصات بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

به جرأت می‌توان گفت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی باید به سیستم فیلتراسیون اسمز معکوس مجهز باشد. زیرا این سیستم قابلیت حذف انواع آلاینده موجود در آب لوله‌کشی را با دقتی بسیار بالا دارا بوده و امکان تولید آب شرب مطابق با استانداردهای بین المللی را نیز مهیا نموده است. انعطاف در ترکیب فیلتراسیون و قابلیت افزایش تعداد فیلترها، از دیگر نقاط قوت سیستم اسمز معکوس می‌باشند.

بطور کلی هریک از تجهیزات تصفیه که قادر به پالایش کامل آلاینده‌های موجود در آب بوده و از کیفیت بالا، عملکرد مطلوب، طول عمر بلند مدت، قیمت مقرون بصرفه، گارانتی معتبر و خدمات مادام العمر برخوردار باشد، بعنوان بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی شناخته می‌شود. موارد مذکور توقع خریدار از یک محصول ایده‌آل را برآورده نموده و امکان دسترسی نامحدود به آب شرب پاک و سالم را فراهم خواهند نمود.

دستگاه تصفیه آب خانگی برند آکوا پرو تایوان از تمامی مزایای فوق برخوردار می‌باشد. همچنین جهت جلوگیری از هرگونه تقلب و سوء استفاده احتمالی، تمامی قطعات و فیلتراسیون بکار رفته در ساختار این دستگاه دارای حک برجسته Made in Taiwan از جنس بدنه هستند. شرکت آبگونه نمایندگی رسمی آکوا پرو در ایران، با الصاق شماره سریال منحصر بفرد بر روی بدنه دستگاه، اصالت و کیفیت این محصول محبوب را تضمین نموده است.

معرفی بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی بازار ایران

تشریح مراحل تصفیه در دستگاه تصفیه آب

فرآیند تصفیه در انواع تجهیزات تصفیه آب خانگی اسمز معکوس برند آکوا پرو، بین 6 تا 12 مرحله متغیر می‌باشد. تعداد مراحل فیلتراسیون تعبیه شده در هر یک از این تجهیزات، به میزان سختی آب ورودی، نوع و حجم آلاینده‌های موجود در آب، PH، فشار آب، منبع تأمین کننده و سایر عوامل وابسته خواهد بود. بطور کلی مراحل تصفیه آب در سیستم فیلتراسیون اسمز معکوس 6 مرحله‌ای به شرح ذیل می‌باشد:

۱- پیش تصفیه: در مراحل ابتدایی تصفیه آب لازم است تا ذرات درشت یا همان املاح فیزیکی معلق در آب پالایش و جذب گردند. این عملیات در سه مرحله و به ترتیب توسط فیلتر الیافی 5 میکرون، فیلتر کربن گرانول و فیلتر کربن جامد صورت می‌پذیرد. در پایان این سه مرحله، ذرات فیزیکی معلق در آب تا قطر 5 میکرون حذف گردیده و آب به مراحل بعدی تصفیه هدایت می‌گردد.

۲- تصفیه شیمیایی: در این مرحله ذرات شیمیایی محلول در آب توسط فیلتر اسمز معکوس (ممبران) پالایش گردیده و در فاضلاب دفع خواهند شد. فیلتر ممبران بر اساس خاصیت اسمزی آب طراحی گردیده و فشار لازم جهت معکوس کردن جریان، توسط پمپ برقی دستگاه تصفیه آب خانگی تأمین می‌گردد. با کمک این فیلتر، املاح مضر محلول در آب با دقتی معادل 0.0001 میکرون جذب و بعنوان پساب دفع خواهند شد.

۳- ذخیره سازی: آب خالص و تصفیه شده در مراحل قبل، در مخزن ذخیره سازی دستگاه جمع آوری گردیده و بلافاصله پس از باز شدن شیر برداشت، راهی مراحل بعد خواهد شد.

۴- حذف طعم، رنگ و بوی نامطبوع: آب در هنگام خروج از مخزن، وارد فیلتر کربن نهایی (پست کربن) گردیده تا آثار احتمالی ماندگی آن برطرف گردد. در این مرحله طعم، رنگ و بوی نامطبوع آب توسط ذرات کربن گیاهی حذف خواهد شد.

۵- تزریق یون‌های معدنی: آخرین قسمت از فیلتراسیون در دستگاه تصفیه آب خانگی 6 مرحله‌ای، به فیلتر مینرال اختصاص خواهد داشت. سنگ‌های معدنی موجود در این فیلتر، یون‌های منیزیم و کلسیم را به آب خروجی از دستگاه تزریق نموده تا موجب حفظ توازن یونی در بدن گردند.

معرفی بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی بازار ایران

آبگونه نمایندگی رسمی تجهیزات تصفیه آب خانگی آکوا پرو در ایران

شرکت آبگونه نمایندگی رسمی تجهیزات تصفیه آب خانگی آکوا پرو در ایران، خدمات گسترده و نوینی را در حوزه فروش و پشتیبانی محصولات این برند محبوب و معتبر عرضه نموده است. شرکت آبگونه با ارائه گارانتی طلایی 24 ماهه تعویض قطعات و خدمات پس از فروش مادام العمر، به یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت تصفیه مبدل گردیده است.

ارائه خدمات گسترده و هدفمند، جلب رضایت حداکثری مشتریان این مجموعه را در پی داشته است. از مهمترین مزایای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از شرکت آبگونه، می‌توان به ارسال و نصب رایگان محصولات، ضمانت اصالت و کیفیت، تضمین قیمت، ارائه مشاوره رایگان و تخصصی، اطلاع رسانی پیامکی زمان انجام سرویس‌های دوره‌ای و ضمانت بازگشت هفت روزه محصولات اشاره نمود.

خواهشمند است قبل از انتخاب و خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی مورد نظر خود، نسبت به اخذ مشاوره رایگان و تخصصی از کارشناسان فروش شرکت آبگونه اقدام فرمایید. با اخذ مشاوره رایگان، از کارایی مطلوب و کیفیت مناسب تجهیزات تصفیه آب مدنظر خود اطمینان خواهید یافت. در نظر داشته باشید که بهترین تجهیزات تصفیه، الزاماً باید متناسب با سختی و سایر پارامترهای آب لوله‌کشی منزل شما انتخاب شوند.

در پایان امیدواریم که فرهنگ بهداشت آب شرب، بیش از پیش در میان هموطنان عزیز در اقصی نقاط کشور رواج یافته و با خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی و استفاده از آب تصفیه شده، از ابتلا به انواع بیماری‌های مرتبط با مصرف آب آلوده پیشگیری نمایند. حفظ سلامت خانواده و ارتقاء روز افزون سطح بهداشت در جامعه،‌ هدف نهایی ماست.

 

شادبانو
شادبانو متخصص بلاک چین و هوش مصنوعی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋