sinayam

sinayam

هستم ولی خستم. 🤦‍♂️
توسط ۱ نفر دنبال می شود

راهنمای برگرداندن پیج اینستا (آپدیت 2022)

 

اگر پای ثابت اینستاگرام هستید حتما می‌دانید که احتمال دیسیبل شدن پیج اینستاگرام وجود دارد و حتما از دردسرهای برگرداندن پیج اینستا خبر دارید. امروزه اینستا بخاطر زیاد شدن اکانت‌های فیک و افزایش استفاده از ربات‌های غیر استاندارد و کلی مسائل دیگر و برای مقابله با این موارد، پیج‌های زیادی را از دسترس کاربران خارج می‌کند. اما اگر این مشکل برای شما پیش آمده است، اصلا نگران نباشید. در این مقاله روش‌های برگرداندن پیج اینستاگرام را به شما آموزش می‌دهیم.

روش‌های برگرداندن پیج اینستا

روش‎های زیادی برای برگرداندن پیج اینستا وجود دارد که به کاربرانی که پیجشان غیر فعال شده کمک می‌کند تا پیج خود را دوباره فعال کنند. در ادامه دو روش کاربردی به شما معرفی می‌شود. با ما همراه باشید.

تایید هویت با ارسال مدارک شناسایی:

ممکن است شما از طرف اینستاگرام به عنوان یک ربات شناخته شوید. از آنجایی که اینستاگرام پیج‌های مشکوک به فیک بودن را غیر فعال می‌کند، پیج شما نیز از دسترس خارج می‌شود. در این صورت استفاده از پاسپورت برای برگرداندن پیج ممکن است بهترین گزینه باشد. برای فرستادن مدارک از روش زیر استفاده کنید.

  1. .فیلتر شکن گوشی را روشن کنید.
  2. وارد سایت اینستاگرام شوید.
  3. در صفحه باز شده گزینه yes را فعال کنید.
  4. اطلاعات خواسته شده را وارد کنید
  5. در بخش Choose Files تصویر مدارک شناسایی را آپلود کنید.
  6. گزینه ارسال را بزنید.

ارسال درخواست پشتیبانی برای برگرداندن پیج اینستا:

برای استفاده از این روش می‌توانید مراحل زیر را طی کنید.

  1. فیلتر شکن گوشی را روشن کنید.
  2. وارد سایت اینستاگرام شوید.
  3. در صفحه باز شده گزینه yes را فعال کنید.
  4. اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.
  5. در کادر آخر دلیل درخواست خود را ثبت کنید.

متن برای برگرداندن پیج اینستا:

متن زیر توسط اینبو منتشر شده و کاربران دیگر نتیجه مطلوبی از آن گرفته‌اند. شما نیز می‌توانید از این متن آماده برای برگرداندن پیج اینستا خود استفاده کنید.

Greetings;
I noticed that my Instagram account is disabled due to a violation of guidelines by making spam actions. I want to inform you that this violation was unintentional by all means as I wasn’t aware of Instagram’s terms of use. Taking this into consideration, I was hoping you could help me get back to my account. I can completely guarantee that no such violation of terms will happen in the future as I have read Instagram’s terms of use top to bottom. I would much appreciate it if you could help me as soon as possible.

برگرداندن پیج اینستا زیر 13 سال:

قوانین سفت و سخت اینستاگرام به کاربران زیر 13 سال اجازه فعالیت در این پلتفرم را نمی‌دهد. اخیرا بسیاری از کاربرانی که سن خود را در اینستاگرام وارد نکرده بودند با اخطاری مواجه شدند و کسانی که بدون خواندن متن گزینه yes را زدند، پیج خود را از دست دادند. برای بازگردانی پیج اینستاگرام باید از قسمت پشتیبانی اینستاگرام کمک بگیرید. تیم اینبو آموزش کامل برگرداندن پیج اینستا زیر 13 سال را در مقاله زیر به شما آموزش می‌دهد.

بازگرداندن پیج اینستا

نتیجه گیری:

در این مقاله روش‌های بازگرداندن پیج اینستا را توضیح دادیم. همانطور که گفتیم، اینبو جامع ترین آموزش بازگردانی پیج را برای کاربران تهیه کرده است. ممنون که تا انتها همراه ما بودید.

sinayam
sinayam هستم ولی خستم. 🤦‍♂️

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋