sinayam

sinayam

هستم ولی خستم. 🤦‍♂️
توسط ۱ نفر دنبال می شود

برنامه دانلود استوری اینستاگرام فارسی (معرفی + لینک دانلود مستقیم)

استوری های اینستاگرام از چند جهت در اینستاگرام اهمیت دارند. آن ها محتوای لازم برای رشد پیج را فراهم میکنند و تعامل با کاربران را تسهیل میکنند. در این مقاله چند برنامه برای دانلود استوری اینستاگرام فارسی به شما معرفی میکنیم تا به راحتی استوری های دیگران را دانلود کنید و از آن ها برای رشد پیج خود استفاده کنید. با ما همراه باشید.

 

برنامه دانلود استوری اینستاگرام فارسی از بازار

برنامه هایی که در این قسمت معرفی میکنیم از بازار قابل دانلود هستند و به سادگی میتوانید با سرچ در بازار به آن ها دسترسی داشته باشید.

1. دانلودر اینستاگرام

یکی از برنامه هایی که به تازگی به بازار اضافه شده است، دانلودر اینستاگرام است. مزیتی که این برنامه نسبت به بقیه دارد این است که با آن میتوانید بدون نیاز به لاگین کردن به اکانت، محتوای مورد نظر خود را دانلود کنید. کافیست وارد برنامه اینستاگرام شوید و لینک محتوایی که میخواهید را کپی کنید. با پیست کردن آن داخل برنامه، شما به سادگی و با زدن دکمه دانلود میتوانید محتوا را داخل گالری خود ذخیره کنید.

مشکل این نوع برنامه ها این است که برای دانلود کردن تعداد زیادی از محتواها دچار مشکل خواهید شد. هر چقدر هم که سریع بین اینستاگرام و این دانلودر حرکت کنید، همچنان اذیت خواهید شد و زمان زیادی را در این رفت و برگشت صرف خواهید کرد.

این برنامه برای چند بار استفاده کردن مناسب است و بیش از 1 میلیون بار دانلود شده است. اگر قصد دارید تا یک پست را سریع دانلود کنید توصیه میکنیم از همین برنامه استفاده کنید. توجه داشته باشید که دانلود کردن محتوا از اکانت های خصوصی با این دانلود ممکن نیست. برای استفاده از محتوای اکانت های شخصی باید از برنامه هایی استفاده کنید که وارد اکانت شما میشوند.

البته استفاده از این برنامه ها هم میتواند خطرات خاص خود را داشته باشد. اگر قصد دانلود پست یا استوری از یک پیج شخصی را دارید، حتما از برنامه ای استفاده کنید که مطمئن باشد و استفاده از آن، امنیت اکانت شما را تهدید نکند.

2. اینستاگرام دانلودر

برنامه دیگری که میتوانید به رایگان از بازار دانلود کنید، اینستاگرام دانلودر است. این برنامه که بیش از 500 هزار بار توسط کاربران بازار دانلود شده است، رتبه ی بعدی در بین دانلودر های اینستاگرام فارسی است.

اینستاگرام دانلودر هم مانند همتای قبلی خود، به خاطر رایگان بودن، تبلیغات زیادی دارد. برای دیدن و دانلود محتوای مورد نظر خود، شما باید تبلیغات 30 ثانیه را ببینید تا بعد بتوانید پست و استوری مورد نظر خود را دانلود کنید. اگر به خاطر این تبلیغات اذیت میشوید، توصیه میکنیم که از سایت های ارائه دهنده خدمات اینستاگرام استفاده کنید تا بتوانید با دیدن تبلیغات بنری از این قابلیت ها استفاده کنید.

برخی از این برنامه ها میتوانند با پرداخت هزینه به صورت پریمیوم فعالیت کنند و تبلیغاتی را به شما نمایش ندهند. ما اصلا توصیه نمیکنیم که این سرویس ها را خریداری کنید.

3. دانلودر آسان اینستاگرام

برنامه ی دیگری که کمتر از بقیه مورد استفاده قرار میگیرد، دانلودر آسان است که به خاطر قدیمی بودن و آپدیت های کم، این روزها کمتر مورد استفاده قرار میگیرد.

چرا باید از برنامه دانلود استوری اینستاگرام فارسی استفاده کنیم؟

 

رقابت در محیط هایی مانند اینستاگرام بسیار سخت است و نمیتوان همیشه بهترین بود. گاهی اوقات لازم است تا با استفاده از محتوای رقبا، محتوایی ساخت که بهتر است و میتواند کاربران بیشتری را به خود جذب کند. انجام این کار نیاز به ابزار خاصی ندارد. شاید همین دلیل کافی باشد تا همین الان شروع به لیست کردن رقبای خود کنید تا محتواهای جدید آن ها را کم کم دانلود کنید و با بهبود دادن کیفیت آن ها، بازدید استوری خود را بیشتر کنید.

البته امکان این هست که هدف شما از دانلود برنامه دانلود استوری اینستاگرام، افزایش بازدید استوری باشد. اگر این طور باشد، ما در مقاله چرا بازدید استوریم کم شده به بررسی این مورد پرداخته ایم.

جایگزین های برنامه دانلود استوری اینستاگرام چیست؟

برنامه های دانلود استوری بسیار کاربردی هستند اما مواردی مانند تبلیغات زیاد باعث میشود تا نتوانیم به سادگی از آن ها استفاده کنیم. برخی از این برنامه ها هم با آپدیت های اینستاگرام از کار میافتند و نمیتوانند فایل مورد نظر را دانلود کنند. به همین دلیل است که بسیاری از ما نمیتوانیم برای بار دوم از این اپلیکیشن ها استفاده کنیم.

خوشبختانه جایگزین های دیگری هم برای این برنامه ها هست. برای مثال شما میتوانید از سایت های دانلود استوری استفاده کنید تا در کمترین زمان بتوانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

مزیتی که سایت های دانلود استوری نسبت به سایر روش ها دارند، راحتی کار با آن ها در هنگام دانلود فایل های بزرگ است که امکان لغو شدن آن به علت قطع و وصل شدن اینترنت هست. استفاده از دانلود منیجر به سادگی میتواند این مشکل را حل کند که متاسفانه در برنامه ها و سایر روش ها نمیتوان از این برنامه استفاده کرد.

از چه سایتی میتوان برای دانلود کردن محتوای اینستاگرام استفاده کرد؟

ممکن است سایت ها به دلایل مختلف از کار بیوفتند. ممکن است امکانات زیادی به اینستاگرام اضافه شود و سایت ها علاقه ای به اضافه کردن آن ها به لیست دانلودهای خود نداشته باشند. هر طور که باشد، سایت های تخصصی دانلود از اینستاگرام این قابلیت ها را به خود اضافه خواهند کرد. در حال حاضر تنها سایتی که مدتی طولانی به صورت حرفه ای در زمینه دانلود از اینستا فعالیت دارد، سایت toolzu است و میتواند یک ابزار خوب برای شما باشد.

روش استفاده از این سایت بسیار ساده است. شما وارد سایت میشوید و لینک پست یا استوری مورد نظر خود را در کادر پیست میکنید. بعد از تایید شما، یک پیش نمایش از فایل مورد نظر به شما نمایش داده میشود. با تایید شما دانلود شروع میشود.

 البته همانطور که در اول مقاله گفتم، دانلود کردن به وسیله لینک دانلود یک ایراد بزرگ دارد و آن هم رفت و آمد بین اینستاگرام و دانلودر است که میتواند بسیار خسته کننده باشد.

جمع بندی

مقاله ما در این قسمت به پایان میرسد. امیدواریم که توانسته باشیم به شما در پیدا کردن یک برنامه دانلود استوری اینستاگرام فارسی کمک کنیم. اگر سوالی داشتید در قسمت کامنت ها مطرح کنید تا در کوتاهترین زمان شما را راهنمایی کنیم.

sinayam
sinayam هستم ولی خستم. 🤦‍♂️

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋