سیما رادمان

سیما رادمان

دانشجوی مهندسی مخابرات؛ اهل تهران، همیشه در حال یادگیری

Airpod 4 در دو مدل با تراشه جدید H2 رونمایی شد

ایرپاد ۴ در دو مدل و با تراشه جدید H2 رونمایی شد

امروز در طول رویداد آیفون 16، اپل از ایرپاد 4 نیز پرده برداشت که تراشه H2 جدید دارد.

اپل امروز در مراسم «It's Glowtime» خود از نسل چهارم ایرپاد در دو مدل رونمایی کرد. امروز در طول رویداد آیفون 16، اپل از ایرپاد 4 نیز پرده برداشت که تراشه H2 جدید دارد و به گفته اپل راحت‌ترین نوع ایرپاد تاکنون برای قرارگیری در گوش است. در ادامه مشخصات و قیمت ایرپاد جدید اپل را می‌خوانید.

طراحی و مشخصات ایرپاد ۴

آخرین‌باری که اپل طراحی ایرپادهای خود را به‌روز کرد اکتبر 2021 بود. در آن زمان، ایرپاد 3 با طراحی جدید و پشتیبانی صوتی فضایی روانه بازار شد، اما این ایرپاد به‌طور کامل جایگزین ایرپاد 2 نشدند. در عوض، اپل به عرضه دو محصول قدیمی‌تر خود نیز ادامه داد: ایرپاد 2 با قیمت 129 دلار، ایرپاد 3 با قیمت 179 دلار. اکنون ایرپاد 4 در دو مدل از راه رسیده است که مدل پایه آن فاقد قابلیت حذف نویز فعال (ANC) است و قیمت کمتری نیز دارد.

ایرپاد 4

ایرپاد 4 ظاهر بسیار شبیه به ایرپاد 3 دارد. البته طراحی این مدل جدید از نظر فنی جدید است، اما همان DNA قدیمی اپل را دارد. به لطف تراشه جدید H2، شاهد قابلیت‌های صوتی قدرتمندی مانند ایزوله‌کردن صدا، صدای فضایی شخصی‌سازی‌شده هستیم.

عمر باتری ایرپاد ۴ اپل

یکی از تغییرات اصلی نسل چهارم ایرپاد 4 مجهزشدن کیس آن به USD-C است و می‌توانید با کیس تا 30 ساعت از این ایرپاد استفاده کنید. حالا می‌توان گفت که اکثر محصولات اپل به پورت جدید USB-C مجهز شده‌اند. همچنین شما می‌توانید با شارژر بی‌سیم ایرپاد جدید را شارژ کنید.

ایرپاد ۴ در دو مدل و با تراشه جدید H2 رونمایی شد

نرم‌افزار و قابلیت‌های صوتی ایرپاد 4

اپل می گوید از «ابزارهای مدل‌سازی پیشرفته» برای تجزیه‌وتحلیل «هزاران گوش» برای طراحی جدید و راحت‌تر ایرپاد 4 بهره برده است. ایرپادهای جدید از تراشه H2 استفاده می‌کنند که بهبودهایی را در پخش و کیفیت صدای تماس به ارمغان می‌آورد. همچنین اپل قابلیت Find My را به این ایرپاد جدید اضافه کرده است که باتوجه به بلندگوی تعبیه شده در آن قاب می‌توان آن را پیدا کرد.

ایرپاد ۴ در دو مدل و با تراشه جدید H2 رونمایی شد
مشخصات ایرپاد 4 در یک نگاه

با انتشار iOS 18، اپل مدل‌های ایرپاد 4 را به ویژگی‌های جدید سیری نیز مجهز می‌کند؛ از جمله قابلیت Pro Interactions جدید. این ویژگی برای اولین‌بار در مراسم WWDC معرفی شد و به شما امکان می‌دهد برای پاسخ دادن به سؤالات سیری سر خود را با بله یا خیر تکان دهید. اپل یک ویژگی جدید «حفاظت شنوایی» ارائه کرده است که هدف آن کاهش نویز برای محافظت از گوش کاربران است.

مقایسه مشخصات ایرپاد 4 با ایرپاد 3

ایرپاد 4 ایرپاد 3
تراشهH2H1
عمر باتری30 ساعت با کیس 30 ساعت
پورت شارژUSB-CLightning
گواهی‌هاهنوز مشخص نیستIPX4

قیمت و تاریخ عرضه ایرپاد ۴ اپل

هر دو مدل ایرپاد 4 از امروز برای پیش‌خرید در دسترس هستند و در 20 سپتامبر (30 شهریور) روانه بازار خواهند شد. قیمت مدل پایه 129 دلار و مدل با ANC به 179 دلار می‌رسد.

اسپانسر رویداد معرفی آیفون ۱۶ دیجیاتو، میلی‌گلد است؛ میلی؛ اپلیکیشن خرید و فروش طلای آب شده

سیما رادمان
سیما رادمان دانشجوی مهندسی مخابرات؛ اهل تهران، همیشه در حال یادگیری

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋