سیما رادمان

سیما رادمان

دانشجوی مهندسی مخابرات؛ اهل تهران، همیشه در حال یادگیری

اولین همراه و دنیایی از نوآوری در Alcomp

همراه اول و یک دنیا نوآوری در الکامپ

یکی از محصولاتی که همراه اول به نمایشگاه امسال آورده، سرویس خودروهای متصل است.

در این دوره از نمایشگاه الکامپ، شرکت همراه اول و زیرمجموعه‌های متعدد آن تمام سالن ۳۵ نمایشگاه الکامپ را به خود اختصاص داده‌اند و در هر بخش از این سالن، یکی از سرویس‌ها و محصولات این شرکت معرفی شده است.
همراه اول، امسال تاکید ویژه‌ای بر تکنولوژی 5G داشته و این موضوع در تمامی بخش‌های سالن بزرگ این شرکت به چشم می‌خورد.

یکی از محصولاتی که همراه اول به نمایشگاه امسال آورده، سرویس خودروهای متصل است که هم به صورت B2B و هم به صورت B2C ارائه می‌شود. یکی از بزرگ‌ترین مشتریان این سرویس، شرکت سایپا است. این سرویس به صورت مستقیم اطلاعاتی را از ECU خودرو، در کنار اطلاعات دریافت شده از GPS دریافت می‌کند و به مدیران ناوگان این امکان را می‌دهد که از موقعیت خودروهای خود آگاه شوند. سیستم خودروهای متصل ارائه شده از سوی همراه اول دارای ویژگی‌های جذاب دیگری نیز هست که می‌توان به اطلاع‌رسانی درباره سرعت خودرو، دمای خنک‌کننده ماشین و دور موتور اشاره کرد. همچنین، این سرویس به زودی با تعداد قابل توجهی از ECU های نصب شده در خودروهای موجود در بازار سازگار خواهد شد.

همراه اول در حوزه ورزش نیز همچون گذشته فعال بوده و در این نمایشگاه نیز حمایت خود را از ورزش نشان داده است. به همین منظور، در استیج MCI Sport از ورزش‌هایی مانند کشتی و وزنه‌برداری حمایت می‌کند. علاوه‌براین، در این استیج همه روزه ورزشکاران مشهوری نیز حضور خواهند داشت و برای شرکت‌کنندگان نیز مسابقات جذابی طراحی و جوایزی هیجان انگیز در نظر گرفته شده است.

در مرکز این سالن، دو هولوگرام فن سه بعدی به نام‌های هولوگرام فن و هولوگرام باکس وجود دارد. یک آواتار دیجیتالی که توانایی ایفای نقش پشتیبان یا اپراتور مجازی در حوزه‌های مختلفی نظیر مراکز تماس، بانک‌ها، آموزش و بیمه‌ها را دارد. این آواتار دیجیتالی توسط سه مدل زبانی بزرگ اختصاصی که توسط همراه اول توسعه یافته، پشتیبانی می‌شود. به گفته همراه اول، این مدل زبانی کاملاً به‌صورت بومی آموزش دیده و تمامی تست‌های خود را در داخل کشور پشت سر گذاشته است.

در بخش‌های مختلفی از سالن، با انبوهی از زیرمجموعه‌های همراه اول مواجه می‌شویم. از حرکت اول که شتابدهنده این اپراتور است، تا آچاره، همراه مکانیک، ستاره اول و فلای‌تودی و سایر زیرمجموعه‌های اپراتور اول کشور.

یکی از این زیرمجموعه‌ها، ستاره یک مربع است که در حوزه فینتک فعالیت می‌کند. از طریق این پلتفرم می‌توان به پرداخت قبوض، خرید بسته‌های اینترنت و خدمات گردشگری و حوزه سلامت و … اشاره کرد. یکی دیگر از سرویس‌های این پلتفرم، سرویس خرید اعتباری از فروشگاه‌های طرف قرارداد است که تا سقف ۵۰ میلیون تومان و حداکثر اقساط ۱۸ ماهه، اعتبار خرید به کاربران اختصاص می‌دهد.

در نهایت، بخش جذاب غرفه همراه اول، یک مسابقه تعاملی است که هر روز یک دستگاه PS5 به عنوان جایزه اهدا می‌کند. برای شرکت در این مسابقه، کافی است وارد غرفه همراه اول شوید و در بخش آینده دیجیتال ثبت‌نام کنید.

سیما رادمان
سیما رادمان دانشجوی مهندسی مخابرات؛ اهل تهران، همیشه در حال یادگیری

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋