sidodas197

sidodas197

مزایای آب تصفیه شده برای سنگ کلیه

 

همه ما به خوبی می‌دانیم که آب آشامیدنی تصفیه شده با سنگ کلیه رابطه عکس دارد و هر چه از آب آشامیدنی سالم‌تری استفاده نماییم، کمتر به سنگ کلیه دچار می‌شویم. اما سنگ کلیه چیست؟ و راه درمان سنگ کلیه چه روش‌هایی است؟ آیا دستگاه تصفیه آب و سنگ کلیه رابطه عکس با هم دارند و می‌شود از استفاده و بررسی قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی خانگی به عنوان بهترین روش جلوگیری از سنگ کلیه نام برد؟
سنگ کلیه توده‌های کوچکی از نمک‌ها و مواد معدنی هستند که در داخل کلیه تشکیل می‌شوند و ممکن است از دستگاه ادراری عبور کنند. سنگ‌های کلیه از اندازه یک گلوله به اندازه یک توپ پینگ پنگ متفاوت‌اند. علائم و نشانه‌های سنگ کلیه عبارت‌اند از: خون در ادرار و درد در شکم، کشاله ران یا پهلو. جالب است بدانید که حدود 5 درصد از مردم دنیا در طول عمر خود به سنگ کلیه دچار می‌شوند.

طبق اطلاعات به دست آمده از بررسی‌ها، مشخص شده است که از هر ده نفر یک نفر به سنگ کلیه دچار می‌شود. احتمالاً شما درباره تجربه ناخوشایند کسی در مورد سنگ کلیه شنیده‌اید و مطمئنا می‌دانید که چقدر این بیماری دردناک است. شاید حتی خودتان سنگ کلیه داشته باشید یا اکنون با آنها سر و کار دارید. در هر صورت، اگر راه حل خوبی برای خلاص شدن از درد و ناراحتی این مشکل داشته باشیم، دیگر این درد را تحمل نخواهیم کرد. خوشبختانه، یک روش عالی و بدون دردسری وجود دارد که می‌توانید سنگ کلیه را با کمک آن از خود دور نگه دارید (یا سریع‌تر آن را از بین ببرید). اما، ابتدا بیایید مشخص کنیم که سنگ کلیه چیست و چگونه در بدن ما شکل می‌گیرد.

 

سنگ کلیه چیست؟

سنگ کلیه هنگامی در بدن ما شکل می‌گیرد که مواد معدنی موجود در ادرار بیشتر می‌شود. کلسیم معمولاً با اگزالات (ماده مغذی که می‌تواند جذب مواد معدنی را در بدن شما مهار کند) یا فسفر (یک ماده معدنی در استخوان‌های شما) ترکیب می‌شود. سپس این مواد و ترکیب آنها در بدن تشکیل بلور را می‌دهند. این بلورها با گذشت زمان بزرگتر می‌شوند و در نهایت مانند سنگ می‌شوند. این سنگ‌ها از طریق مجاری ادراری و از کلیه‌های ما حرکت می‌کنند و در واقع دفع آنها در این نقاط بسیار سخت خواهد بود و باعث بروز درد در بدن انسان می‌شود.
علت سنگ کلیه در نوزادان، علت سنگ کلیه در مردان و حتی در طب سنتی متفاوت است، اما اینجا علل اصلی و علمی سنگ کلیه را شرح می‌دهیم. کلیه سطوح مایع، مواد معدنی، نمک و سایر مواد موجود در بدن را تنظیم می‌کند. هنگامی که تعادل این ترکیبات تغییر می‌کند، سنگ کلیه ممکن است شکل بگیرد. چهار نوع سنگ کلیه وجود دارد که هر کدام از مواد مختلف ساخته شده‌اند. اسید اوریک و سیستین دو ترکیبی هستند که ممکن است سنگ کلیه را تشکیل دهند. عوامل شناخته شده برای افزایش خطر ابتلا به سنگ کلیه عبارت‌اند از: کم آبی بدن، سابقه خانوادگی، ژنتیک و وجود شرایط خاص پزشکی. داشتن یک یا چند عضو خانواده با سابقه سنگ کلیه، خطر ابتلا به این بیماری را افزایش می‌دهد.

 

آیا دستگاه تصفیه آب سنگ کلیه را درمان می کند؟

یک سوالی که معمولا می پرسند این است که آیا دستگاه تصفیه آب موجب درمان سنگ کلیه می شود؟! دستگاه تصفیه آب به صورت کامل نمی تواند باعث درمان قطعی شود اما اگر بتوانید دستگاه مناسب و سالم خریداری کنید که سنگ های آب را در فیلتر جای بدهد و در واقع مجهز به فیلتر تصفیه آب باشد در جلوگیری از ایجاد سنگ کلیه تا حد زیادی کمک خواهد کرد.
استفاده از آب تصفیه شده در منزل تا حد زیادی بیماری های کلیوی را درمان می کند و از خطر ابتلا به بیماری های مختلف شما را در امان نگه می دارد. افرادی که از دستگاه های تصفیه آب استفاده می کنند این موضوع را به خوبی درک می کنند.

 

خواص آب تصفیه شده

دستگاه تصفیه آب خانگی با تصفیه کامل آب سلامتی بدن را تضمین می کند. از نظر کارشناسان آب تصفیه شده ساده ترین راه داشتن یک زندگی سالم است. کارشناسان باور دارند افرادی که آب سالم می نوشند به دلایل زیر سالم تر هستند:
افرادی که آب سالم می نوشند در طول روز انرژی بیشتری دارند.
آب سالم باعث می شود تمرینات ورزشی بهتری داشته باشید.
آب سالم موجب داشتن پوستی سالم و بانشاط می شود.
آب تصفیه شده در کاهش وزن تاثیر زیادی دارد.
آب تصیه شده در حذف مواد مضر و شیمیایی بدن بهتر عمل می کند.
آب تصفیه شده باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود.
آب تصفیه شده باعث جلوگیری از سنگ کلیه می شود.

 

فواید استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی

برای تصفیه آب در سیستم تصفیه خانه های صنعتی از کلر و برخی از مواد شیمیایی استفاده می شود. در واقع این مواد شیمیایی می توانند برخی از باکتری ها و ویروس های آب تصفیه نشده را از بین ببرند. اما کلر در آب باقی می مانند و کلر یکی از سمی ترین مواد شناخته شده برای بدن است.
دستگاه تصفیه آب از انواع مختلف فیلترها برای حذف انواع آلاینده ها استفاده می کنند. در دستگاه های تصفیه آب به کمک فیلترها بو، طعم و مواد شیمیایی مانند کلر و مواد شیمیایی آلی، شوینده ها و… از آب جدا می شوند. 

 

درمان سنگ کلیه با دستگاه تصفیه آب

یک سوالی که معمولا می پرسند این است که آیا دستگاه تصفیه آب موجب درمان سنگ کلیه می شود؟! دستگاه تصفیه آب به صورت کامل نمی تواند باعث درمان قطعی شود اما اگر بتوانید دستگاه مناسب و سالم خریداری کنید که سنگ های آب را در فیلتر جای بدهد و در واقع مجهز به فیلتر تصفیه آب باشد در جلوگیری از ایجاد سنگ کلیه تا حد زیادی کمک خواهد کرد.
نوشیدن آب تصفیه شده از ورود املاح مضر به بدن جلوگیری می کند و بروز سنگ کلیه را کاهش می دهد. دستگاه تصفیه آب با سیستم فیلتراسیونی که دارد می تواند املاح درشت و املاح ریز موجود در آب را از بین ببرد و احتمال بروز سنگ کلیه را به حداقل برساند. یکی از املاح و مواد در آب نیترات است. نیترات یکی از املاح بسیار ریز در آب آشامیدنی است که به عنوان ماده ای سرطان زا شناخته شده است. برای از بین بردن نیترات از آب می توانید به برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب اعتماد کنید.
طبق بررسی های پیش آمده در چند سال اخیر از هر ده نفر یک نفر به سنگ کلیه دچار می شود. یک روش عالی و بدون دردسر وجود دارد که می توان سنگ کلیه را از خود دور نگه دارید. دستگاه تصفیه آب یک راه مطمئن برای جلوگیری از ابتلا به سنگ کلیه است. برای پیشگیری از ابتلا به سنگ کلیه راه‌های زیادی وجود دارد که اصلی ترین آن نوشیدن روزانه 8 تا 12 لیوان آب سالم و تصفیه شده است.
از آنجایی که بهترین راه جلوگیری از سنگ کلیه نوشیدن آب کافی است، باید بدن خود را همیشه هیدراته نگه دارید. می توانید میزان آب بدن خود را از رنگ ادرار بسنجید و اگر رنگ ادرار روشن و شفاف بود می توانید مطمئن باشید بدن در حالت هیدراته قرار دارد و اگر کدر و تیره بود باید برای آبرسانی بدن اقدام کنید.
استفاده از آب تصفیه شده در منزل تا حد زیادی بیماری های کلیوی را درمان می کند و از خطر ابتلا به بیماری های مختلف شما را در امان نگه می دارد. افرادی که از دستگاه های تصفیه آب استفاده می کنند این موضوع را به خوبی درک می کنند.

 

انواع دستگاه تصفیه آب برای درمان سنگ کلیه

دستگاه تصفیه آب آکوا برای درمان سنگ کلیه
برای دستگاه تصفیه اب سی سی کا برابی درمان سنگ کلیه
دستگاه تصفیه آب سافت واتر برای درمان سنگ کلیه 
دستگاه تصفیه آب سی سی کا برای درمان سنگ کلیه
دستگاه تصفیه آب سافت واتر برای درمان سنگ کلیه 

 

منبع: https://www.palayesazan.com/water-purifiers/

sidodas197
sidodas197

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋