س

س

بدون اینماد ، فالوور اینستاگرام خرید نکنید

فروشگاه های فروش فالوور اینستاگرام بسیار زیاد شده است و در این میان  ، فروشگاهایی که ارزانترین فالوور ها را میفروشند نیز بیشتر شده اند.

اما باید بدانید و به خاطر بسپارید که فروشگاهایی که نماد اعتماد الکترونیک یا اینماد ندارند ، بی شک بدترین کیفیت و خدمات را ارائه میکنند و راهی وجود ندارد که بتوانید در صورت دریافت خدمات مشکل دار ، شکایت یا از حق خود دفاع کنید. 

 

سایتی که اینماد دارد ، اگر تخلفی را انجام دهد ، با کلیک روی لوگوی اینماد ، میتوانید از طریق این سازمان ، بدون نیاز به دادگاه و هزینه ای ، شکایت کنید.

جدا از اینماد ، نیاز است که بررسی کنید که سایت از پروتکل https پشتیبانی کند و حتما در کنار آدرس وبسایت ، قفل سبز رنگ دیده شود.(اگر قفل قرمز رنگ بود ، کاملا اطلاعات خصوصی شما در خطر است)

همچنین بررسی کنید که وبسایت شماره تماس روشن و فعال داشته باشد ، اگر تماس گرفتید و پاسخی دریافت نکردید ، حتما به شماره از طریق واتساپ یا تلگرام پیام دهید و منتظر پاسخ بمانید ، اگر پاسخی دریافت نکردید ، احتمال اینکه بعد از خرید ، هیچ پشتیبانی نداشته باشد ، بسیار است و ممکن است در کار و سفارش شما ، صدمات بسیاری ایجاد کند.

خرید فالوور اینستاگرام از طریق گوگل ، به معنای اعتبار نیست ، گوگل فقط یک جستجوگر است و لیست سایت ها را به شما نشان میدهد . حتی اگر سایت در نتایج رتبه اول و بالاتر از دیگر سایت ها نمایش داده شود ، نشان دهنده کیفیت و اعتبار نخواهد بود و قطعا و حتما نیاز است که هویت مدیران شناسایی شده باشد . اگر سایت دارای اینماد و ساماندهی بود ، به این معنی است که مدیران سایت ، کاملا شناسایی شده اند و قابل اعتماد هستند.

س
س

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋