shbmode

shbmode

توسط ۱ نفر دنبال می شود

با کفش مشکی چی بپوشیم؟

 

یکی از دغدغه هایی که در هنگام خروج از منزل خصوصا در هنگام حضور در مراسم و مجالس مهم پر اهمیت است، انتخاب کفش مناسب است. رنگ مناسب با کفش در حین سادگی دشواری های خاص خود را داشته و جدا از زیبایی ست شدن آن با لباس اهمیت دارد. کفش مشکی از جمله کفش هایی است که هر شخصی در جاکفشی خانه خود دارد و به علت خنثی بودن آن طرفداران زیادی دارد. اما در این میان انتخاب رنگ مناسب شلوار با کفش مشکی نیز حائز اهمیت است که در ادامه به بررسی اینکه چه رنگ شلواری را با کفش مشکی بپوشیم ، می پردازیم

 

 

شلوار سفید

شلوار سفید از جمله رنگ های خنثی و پایه ای است که برای تیپ های اسپرت از آن اسپرت می شود. شلوار سفید با هر رنگ کفشی ست می شود. اما اگر قرار است که از شلوارهای سفید دمپا استفاده کنید، هرگز از کفش مشکی استفاده نکنید.

شلوار بژ

شلوار بژ به راحتی با رنگ های روشن قابل ست شدن است. اما بدلیل تضاد رنگی که با رنگ مشکی دارد، هرگز آن را با کفش مشکی ست نکنید.

شلوار طوسی

شلوار طوسی از رنگ های خنثی و جذابی است که با هر رنگی ست می شود. کفش مشکی به خوبی با شلوار طوسی ست می شود و ظاهر جذابی را به استایل می بخشد. همچنین استفاده از شلوار طوسی با کفش مردانه مشکی کاملا مناسب مراسم رسمی برای آقایان می باشد.

شلوار مشکی

شلوار مشکی نیز جایی برای گفتن باقی نمی گذارد و به علت همرنگ بودن، بهترین انتخاب برای ست شدن با کفش مشکی را دارد

شلوار قهوه ای روشن وتیره

شلوارهای قهوه ای بدلیل تیره بودن معمولا ترکیب خوبی با رنگ مشکی ایجاد نمی کنند و انتخاب خوبی نیستند

 

 

شلوار جین

شلوارهای جین به دلیل داشتن تنوع رنگی و تیره و روشن بودن با هر رنگ کفشی ست می شوند و هیچ فرقی نمی کند که کفش انتخابی اسپرت باشه با پاشنه دار. تنها در صورتی که از رنگ های آبی روشن استفاده می کنید، در مواقع رسمی بهتر است از کفش مشکی استفاده نکنید.

شلوار خاکی 

رنگ خاکی به دلیل تیره و روشن شدن و سایه انداختن، ترکیب جالب و زیبایی را با کفش مشکی ایجاد می کند.

رنگ خاکی بخصوص برای شلوار مشکی از محبوب ترین رنگ هاست . داشتن یک جفت کفش مشکی با شلوار خاکی به یک ترکیب سایه روشن کمک می کنمد.

 

shbmode
shbmode

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋