shbmode

shbmode

توسط ۱ نفر دنبال می شود

چه کفشی مناسب مانتوی بلند است؟

انتخاب کفش مناسب و ست کردن آن با لباس از دغدغه‌های بسیاری از خانم‌ها می‌باشد. مانتوهای بلند و فری سایز از پوششهایی هستند که امروزه مورد توجه بسیاری از خانمها قرار گرفته است. اما با محبوبیت این مانتوها، انتخاب کفش مناسب نیز کمی دشوار شده است. خوشبختانه در هنگام پوشیدن مانتوهای بلند تقریبا دست باز بوده و می توان کفش های متفاوتی را برای آها انتخاب نمود و تنها بسته به موقعیتی دارد که از آنها استفاده می کنیم که در این مقاله به بررسی آنها می پردازیم.

 

 

1- کفش مناسب با مانتوی بلند برای استایل مجلسی

مناسب ترین مانتو برای استایل های رسمی و مجلسی کفش های پاشنه بلند هستند. کفش های پاشنه بلند از کفش هایی هستند که در کمد هر خانمی وجود دارند و می توان از آنها استفاده کرد. این انتخاب باعث کشیدگی پاها و ظرافت زنانه و شکیل شدن استایل شما می گردد.

2- کفش مناسب برای استایل های بهاره و تابستانه

صندل ها و کفش های تابستانی از بهترین آیتم ها برای پوشیدن مانتوهای نخی و تابستانه هستند که می توانند تیپی اسپرت را برای شما به ارمغان آورند.

کفش های کالج و کفش های تخت نیز از کفش های محبوب و کاربردی هستند که می توان در استایلهای بهاره و تابستانه با مانتوهای بلند استفاده کرد.

3- کتانی و مانتوهای بلند

اگر از آن دسته خانم هایی هستید که علاقه زیادی به پوشیدن کتانی دارید، می توانید مانتوی خود را با کتانی، شلوارهای اسلش و جین ست نمایید.

4- کفش مناسب با مانتوهای بلند برای استایل زمستان

بدون شک بوت و نیم بوت ها از کفش های زمستانی هستند که می توانید آنها را با بارانی های بلند بپوشید.  بوت های بلند با شلوار جذب و نیم بوت های کوتاه با شلوارهای کوتاه و گشاد گزینه های جذابی برای مانتو و بارانی های بلند در فصل زمستان هستند.

5- کفش مناسب با مانتوی بلند در محیط دانشگاه و محل کار

کفش های با پاشنه پهن و یا پاشنه یکسره از بهترین آیتم ها برای محل کارو دانشگاه هستند که به خوبی با مانتوهای بلند ست شده و به حفظ تعادل و راحتی در این محیط ها کمک شایانی می نمایند.

 

 

 

shbmode
shbmode

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋