sh.aya.aa.a.a.nrastegaaaarrrrr

sh.aya.aa.a.a.nrastegaaaarrrrr

مختصری درباره دستگیره کابینتی

دستگیره کابینت یکی از پرکاربردترین یراق آلات در صنعت کابینت می باشد. بیشتر ظاهر کابینت را می توان به دسته آن نسبت داد. دستگیره های مدرن معمولا برای کابینت های طراحی هایگلاس استفاده می شود. کابینت های فیلم طراحی شده از دستگیره های طراحی کلاسیک استفاده می کنند.

دستگیره کابینت کلاسیک
این دستگیره برای کابینت های روکش کلاسیک (کابینت های سخت افزاری و سبک سنتی) است.

کمدهای کلاسیک (در ذهن ما یادآور کمدهای چوبی) مناسب هستند. دستگیره های کلاسیک ظاهر این دستگیره ها را مشخص می کند. با نقوش گل، اغلب سرامیکی یا مات، و رنگ های زیتونی که قبلاً یادآور طرح های سنتی ایرانی است.

دستگیره های کمد لباس مدرن

این دستگیره در فضاهای مدرن قابل استفاده است و کابینت ها از شیشه های براق و ام دی اف براق ساخته شده اند. این دسته ها معمولا در طرح های جدید و به اصطلاح طرح های به روز استفاده می شوند. اکثر دستگیره های مدرن در رنگ های طلایی، سفید، نقره ای، زرد، زیتونی، استیل و ساتن موجود هستند. دسته ها همه اندازه های استاندارد هستند بسته به اندازه درب کابینت می توان از آن استفاده کرد.

طول هر دسته از شکافی به شیار دیگر از 6.4 میلی متر به بالا استاندارد است (6.4، 9.6، 128، 160، 192، 224، 256، 288، 320، ...) که در هنگام خرید باید در نظر گرفته شود.

 

از دیگر محصولات مرتبط با یراق آلات کابینت می توان به دستگیره کابینت اشاره کرد. این محصولات در مدل های مختلف در بازار موجود می باشند که بسته به طرح و جنس کابینت می توانید محصول مورد نظر را انتخاب و نصب نمایید. از مدل های مختلف دستگیره کابینت نیز می توان به عنوان دستگیره کابینت استفاده کرد که اکثر این مدل ها عملکرد تقریبا یکسانی دارند. شما می توانید انواع دستگیره های کابینت لوکس را در لیست محصولات ما بیابید. سام یراق صنعت در تهران و ایران به عنوان بورس انواع دستگیره شناخته می شود. انواع دستگیره کابینت تولید باکیفیت ایرانی را می توانید در مرکز پخش دستگیره کابینت با قیمت مناسب خریداری کنید. باید بدانید که دستگیره های ایرانی از نظر کیفیت و زیبایی کاملا قابل رقابت با نمونه های خارجی هستند و چقدر بهتر است آن ها را از محصولات ایرانی خریداری کنید. می توانید دستگیره کابینت را به صورت آنلاین از یک فروشگاه سخت افزار خریداری کنید. جهت ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

 از انواع دستگیره کابینت می توان به موارد زیر اشاره کرد:
دستگیره های کمد لباس مدرن
دستگیره های کابینت کلاسیک
دسته سرامیکی
دستگیره توکار
دسته مخفی
دسته کودک
در مورد فن آوری های فعلی که از دستگیره های کابینت آمده است بیاموزید.
دستگیره کابینت آشپزخانه در مدل ها و متریال های مختلفی تولید می شود. این دستگیره ها باید با توجه به مدل کابینت انتخاب شوند. دستگیره ای که برای کابینت آشپزخانه خود انتخاب می کنید ممکن است طراحی زیبایی داشته باشد اما محصول از کیفیت لازم برخوردار نباشد. بنابراین توصیه می شود کیفیت جنس بدنه دسته همیشه بر مدل ارجحیت داشته باشد و در خرید این گونه محصولات دقت بیشتری داشته باشید. اگر قصد خرید دستگیره های مقاوم، ضد زنگ و ارزان قیمت را دارید، خرید محصولات آلومینیومی را به شما توصیه می کنیم. از آنجایی که آلومینیوم فلزی نرم، سبک و در عین حال بادوام است که به راحتی می توان آن را ماشین کاری کرد، این سبک دستگیره ظاهری زیبا و ظریف دارد. البته مدل های دیگر دستگیره زماک و سرامیکی نیز از محصولات بادوام و شکیل موجود در بازار محسوب می شوند.

 

sh.aya.aa.a.a.nrastegaaaarrrrr
sh.aya.aa.a.a.nrastegaaaarrrrr

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋