sh.aya.aa.a.a.nrastegaaaarrrrr

sh.aya.aa.a.a.nrastegaaaarrrrr

انواع مختلف دستگیره کابینتی مخفی


دستگیره کابینت یکی از مهمترین لوازم مورد نیاز در صنعت ام دی اف و دکور برای تزیین محیط آشپزخانه می باشد. علاوه بر زیبایی زیبای باز و بسته شدن درب و کابینت کشو، عامل موثر دیگری در انتخاب دستگیره وجود دارد. دستگیره کابینت در طرح ها و مدل های مختلفی مانند دستگیره کابینت کلاسیک، دستگیره کابینت مدرن، دستگیره کابینت یکپارچه و دستگیره کابینت مخفی موجود است. دستگیره مخفی کابینت یکی از پرطرفدارترین مدل های دستگیره کابینت است که در ادامه به معرفی چند نوع آن می پردازیم.

ارائه انواع دستگیره تابلو برق


دستگیره کابینت مخفی معروف به دستگیره کابینت یکی از طرح های مدرن و جدید انواع دستگیره کابینت می باشد. طراحی دستگیره کابینت به گونه ای است که با نصب آن بر روی کابینت، هیچ دستگیره ای بر روی بدنه درب کابینت نصب نمی شود و دستگیره کاملا از دید شما پنهان می ماند. لازم به ذکر است که دسته محفظه کابینت از طریق رابط مخصوص به بدنه کابینت متصل می شود. همانطور که گفته شد دستگیره های انشعابات در طرح های مختلفی از نوع زیر تولید می شود:

دستگیره کابینت مخفی G
دسته مخفی مبلمان L
U دستگیره کابینت مخفی
دستگیره کابینت مخفی G

 

نمونه ای از انواع دستگیره های کابینت مخفی G شکل آنها می باشد دستگیره کابینت G شکل به صورت شاخه های مولتی متر ساخته و عرضه می شود. اگر از پهلو و پهلو به این شاخه نگاه کنید به شکل J انگلیسی تزیین شده است توجه داشته باشید که سوراخ و دسته دستگیره مخفی کابینت G متناسب با اندازه ورق ام دی اف ساخته شده است و آن لبه ها به گونه ای طراحی شده اند که انگشتان در را بدون آسیب رساندن به آنها باز کنند.

دستگیره مبلمان مخفیL


نمونه دیگری از مدل دستگیره کابینت مخفی طراحی L شکل آن است. دسته کابینت مخفی L به صورت شاخه های مولتی متر ساخته و تحویل می شود. اگر از پهلو و پهلو به این شاخه نگاه کنید به شکل حرف L انگلیسی تزیین شده است.لازم به ذکر است که سوراخ و دسته دستگیره مخفی کمد L متناسب با اندازه ساخته شده است. ام دی اف و لبه های آن طوری تزئین شده است که انگشتان در را باز می کنند و به آن آسیب می زند.

U دستگیره کابینت مخفی


یکی دیگر از مدل های دستگیره مخفی کابینت U مدل دیگری از دستگیره های انواع کابینت می باشد. دستگیره های کابینت U شکل به صورت شاخه های مولتی متر ساخته و عرضه می شود. اگر از پهلو و پهلو به این شاخه نگاه کنید به شکل حرف U انگلیسی تزیین شده است.لازم به ذکر است که سوراخ و دسته دستگیره U شکل کابینت مخفی متناسب با اندازه ساخته شده است. از ورق ام دی اف و لبه های آن طوری طراحی شده است که انگشتان در را باز می کنند و به آنها آسیب می رسانند.

قیمت دستگیره کابینت مخفی متری


یک دسته کابینت کش دار داشته باشید. قیمت هر نوع قلم متفاوت خواهد بود. برای دریافت قیمت دقیق هر یک از دستگیره های کششی کابینت کشویی، برچسب قیمت همان محصول را مشاهده کنید. همچنین می توانید از طریق تماس با ما از چوبینر راهنمایی و مشاوره دریافت کنید.

منبع: https://www.3aplus-co.com/

sh.aya.aa.a.a.nrastegaaaarrrrr
sh.aya.aa.a.a.nrastegaaaarrrrr

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋