Sepide

Sepide

معرفی ۱۰ مورد از بهترین قرص های تاخیری

 

 

یکی از مشکلات شایع بخصوص در شروع زندگی زناشویی، موضوع زود انزالی است. برای بررسی و رفع این تمام مشکلات جنسی، بهترین کار رجوع به پزشکان اورولوژیست و یا متخصصین سکس‌تراپی است؛ ولی از آنجایی‌که در میان گذاشتن این چنین موضوعات برای همه کار آسانی نیست، ناچارا برخی افراد به دنبال مصرف دارو (که آن را روشی سریع‌تر می‌دانند) می‌روند. از این رو در این پست قصد دارم تا شما را با بهترین قرص های تاخیری آشنا کنم.

در نظر داشته باشید که اگرچه مصرف خودسرانه هیچ دارویی در زمینه رفع مشکلات جنسی به هیچ فردی توصیه نمی‌شود اما آگاهی از این داروها می‌تواند به افرادی که از مشکلاتی مثل زودانزالی رنج می‌برند، کمک زیادی کند.

۱. سیلدنافیل (Sildnafil)

قرص‌های سیلدنافیل که با نام‌های تجاری "ویاگرا" یا "ارکتو" به فروش می‌رسد، یکی از معروف‌ترین داروهای تاخیری است که نخستین بار توسط شرکت داروسازی فایزر و در سال 1988 به بازار عرضه شد و از همان زمان به عنوان یکی از مهم‌ترین داروها برای درمان اختلال نعوظ مورد استفاده قرار گرفت.

نکته: اگر دچار اختلالات کبدی یا مشکلات قلبی هستید، نباید از این قرص استفاده کنید.

۲. وگادول (Vega-Dol)

قرص وگادول از ترکیب سیلدنافیل و ترامادول که ماده‌ای بسیار خطرناک است، تهیه می‌شود. قرص ترکیبی وگادول حاوی ۱۰۰ میلی‌گرم سیلدنافیل و ۵۰ میلی‌گرم ترامادول است. به طور کلی دارویی به نام وگادول به صورت رسمی وجود ندارد و توسط هیچ ارگانی تایید شده نیست.

نکته: وگادول در دسته داروهای مخدر قرار می‌گیرد چرا که در دراز مدت باعث ایجاد وابستگی می‌شود.

۳. ویزارسین (Vizarsin)

قرص ویزارسین از داروهای درمان‌کننده ناتوانی جنسی است که به عنوان یکی از بهترین قرص تاخیری و درمان اختلال نعوظ شناخته شده است. توجه داشته باشید تنها در صورتی که از نظر جنسی برانگیخته شده باشید این دارو می‌تواند به ایجاد نعوظ در شما کمک کند و اثرگذاری آن معمولا یک ساعت بعد از مصرف آغاز می‌شود.

۴. سرترالین (Sertraline)

داروی سرترالین که با نام‌های تجاری "زولوفت" و "آسنترا" نیز شناخته می‌شود از دیگر داروهای ضدافسردگی به شمار می‌رود که به عنوان قرص تاخیری به منظور تاخیر در انزال نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. احتمالا بهبود حاصل از دارو تا ۳ هفته بعد از شروع مصرف خود را نشان ندهد. اگر این قرص تاخیری نیز تا شش هفته تاثیر خود بر زود انزالی را نشان نداد و یا تاثیرات جانبی آن مشکل‌ساز شد، باید با دارویی دیگر جایگزین شود.

۵. سیتالوپرام (Citalopram)

همانند داروی سرترالین، داروی سیتالوپرام نیز یکی از انواع داروهای ضدافسردگی است که از آن برای درمان زود انزالی استفاده می‌شود. از آنجایی‌که این دارو بر ریتم و نوع ترشحات شیمیایی توسط مغز تاثیر گذاشته و آن را تغییر می‌دهد، باید تحت نظر پزشک مصرف و یا استفاده از آن قطع شود.

نکته: قطع ناگهانی این دارو باعث ایجاد مشکلاتی نظیر سردرد، سرگیجه، تغییرات خلقی و مشکلات خواب می‌شود.

۶. فلوکستین (Fluoxetine)

داروی فلوکستین یک داروی ضد افسردگی است که برای درمان طیف گسترده‌ای از بیماری‌ها و اختلالات روانی و خلقی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این داروها به افراد برای بهبود حالشان و کمک به پیشگیری از افکار و اقدامات آسیب‌رسانی به خود، کمک می کند. علاوه بر درمان اضطراب و افسردگی، فلوکستین موارد تجویز دیگری همچون درمان انزال زودرس مردان و کاهش وزن نیز دارد که البته مصرف آن به مقادیر مصرف آن و تحمل فرد، بستگی دارد.

۷. پاور فینیش (Power Finish)

کپسول پاور فینیش از داروهای تقویت‌کننده میل جنسی است که باعث افزایش تستوسترون و بالا رفتن توانایی جنسی در آقایان شده و به افزایش انقباضات ارگاسم نیز کمک می‌کند. استفاده از این فرآورده که ترکیبی از مواد معدنی و گیاهانی مثل عصاره گل سرخ است باعث انزال بهتر شده و از این طریق به بهبود کیفیت رابطه کمک می‌کند.

۸. کیمیاگر (Kimiagar)

کپسول تاخیری دیلی کم (Deley Kim) کیمیاگر از داروهای گیاهی است که به عنوان بهترین قرص تاخیری به منظور جلوگیری از زودانزالی و افزایش مدت زمان رابطه جنسی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دارو حاوی ترکیبات گیاه تمر هندی است که با کم کردن حساسیت اعصاب اندام تناسلی موجب کمک به دیرانزالی و یا رفع انزال زودرس در آقایان می‌شود. گفته می‌شود این فرآورده به خصوص در افراد با طبع مزاجی گرم، بسیار موثر است.

۹. قرص گیاهی تاخیری جینسینگ (Ginseng)

قرص گیاهی جینسینگ نیز یکی دیگر از قرص های تاخیری موجود در داروخانه بدون نسخه است که به بهبود قوای جسمانی، افزایش انرژی و رفع خستگی کمک می‌کند. علاوه بر رفع زودانزالی، از این دارو می‌توان در مواردی همچون مقابله با استرس، افزایش قدرت و بهبود پاسخ سیستم ایمنی، کاهش قند خون و کمک به بهبود عملکرد ذهنی نیز استفاده کرد.

۱۰.  روسترانگ (Rustrong)

کپسول روسترانگ از دیگر داروهای تاخیری گیاهی است که با جبران مواد لازم در بدن بیمار باعث تولید هورمون‌های جنسی و افزایش اکسیژن در اندام‌های تناسلی موجب تقویت عملکرد جنسی مردان شده و در نتیجه موجب افزایش میل جنسی، درمان زودانزالی و افزایش مدت زمان مقاربت در مردان می‌شود.

Sepide
Sepide

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋