خانواده شاد

خانواده شاد

نوشته های آموزشی و تربیتی برای خانواده و فرزندان

درمان زود انزالی در مردان

درمان زود انزالی در مردان

از مهم‌ترین نیاز‌های انسان می‌توان به رابطه جنسی اشاره کرد. زوجین برای رفع این نوع نیاز خود، به یک جسم سالم و بدون مشکل احتیاج دارن. اگر شریک جنسی شما مشکل جسمی و مشکل روانی داشته باشه، ممکنه که روی رابطه جنسی که دارید اثرات مخربی بزاره. یکی از شایع‌ترین مشکلاتی که مردان در زمان رابطه جنسی به اون دچار می‌شن، زود انزالیه. زود انزالی تاثیر مخربی بر روی اعتماد به نفس افراد داره. برای درمان این مشکل روش‌های متعددی وجود داره که در این مقاله قصد داریم شما عزیزان رو با روش‌های درمان آشنا کنیم.

 

درمان زود انزالی

زود انزالی چیست؟

قبل از معرفی روش‌های درمان زود انزالی در مردان به بررسی اینکه زود انزالی چیست، می‌پردازیم. انزال به معنی خارج شدن مایع منی از بدنه. وقتی که مردان در رابطه جنسی زودتر از زمانی که شریک جنسی اون‌ها دوست داره، به انزال برسن، دچار زود انزالی شده‌اند. البته قابل ذکره که زود انزالی تنها در مردان وجود نداره و زنان هم ممکنه که به این مشکل دچار شن. مردانی در رابطه جنسی کمتر از یک دقیقه به انزال می‌رسن، دچار زود انزالی هستن. زود انزالی مشکلات بسیاری برای فرد و شریک جنسی او به وجود میاره. لذت نبردن شریک جنسی از رابطه یکی از مشکلاتی هست که افراد زود انزال با اون مواجه هستن. از علائم زود انزالی می‌توان به خجالت‌زدگی، افسردگی و استرس اشاره کرد. مردانی که دچار این مشکل هستن‌ بهتره که تا پایان این مقاله همراه ما باشن، زیرا در این مقاله قصد داریم به بررسی روش‌های درمان زودانزالی بپردازیم.

روش‌های درمان زود انزالی در مردان

در این بخش قصد بررسی روش‌های درمان زود انزالی در مردان رو داریم. آقایان قبل از اقدام جهت درمان مشکل خود بهتره که اول علت اصلی ایجاد اون رو پیدا کنن. با دانستن علت ایجاد زود انزالی به راحتی می‌توان روش درمان اون رو پیدا کرد. مثلا بعضی مواقع زود انزالی به خاطر یک مشکل فیزیکی به وجود آمده و به سرعت می‌توان اون رو درمان کرد. در برخی مواقع دیگر آقایان به خاطر مسائل روانی به زود انزالی مبتلا شده‌اند و درمان اون به روش‌های پیشرفته‌ای نیاز داره. برای درمان زود انزالی بهتره که به پزشک متخصص مراجعه کنید.

تقویت عضله‌های کف لگن روش‌ درمان زود انزالی در مردان

یکی از روش‌های درمان زود انزالی در مردان، تقویت عضله‌های کف لگنه. بدن برای نگه داشتن مدفوع و باد معده از عضله‌های کف لگن استفاده می‌کنه. برای تقویت این عضله‌ها می‌تونید تمرین‌های نشسته یا حالت ایستاده رو انجام بدین.

 

رابطه جنسی

روان درمانی

یکی از روش‌های درمان زود انزالی در مردان، درمان روانشناختیه. زوج درمانی و روان درمانی به نزدیک‌تر شدن زوجین به یکدیگر کمک زیادی می‌کنه و زوجین در زمان برقراری رابطه جنسی درد کمتری خواهند داشت و در نهایت لذت بیشتری رو تجربه می‌کنن. درمان شناختی باعث افزایش اعتماد بنفس در آقایان نیز می‌شه. زوجین برای صمیمت بیشتر می‌تونن از مشاور کمک بگیرن.

درمان دارویی

برای درمان زود انزالی در مردان می‌توان از دارو استفاده کرد. افرادی که به دنبال درمان هرچه سریع‌تر زود انزالی خود هستن می‌تونن به مصرف دارو بپردازن. دارو‌هایی که در این زمینه تجویز می‌شن باید به صورت روزانه یا قبل از هر رابطه مصرف شن. تاثیر این دارو‌ها بعد از گذشت 5 الی 10 روز قابل مشاهده هست. برای مشاهده تاثیر کامل این دارو‌ها باید حدود 3 الی 4 هفته صبر کنید.  در صورتی که آقایان این دارو‌ها رو قطع کنن مشکل زود انزالی اون‌ها مجدد برخواهد گشت.

کرم و اسپری‌های بی‌حس کننده برای درمان زود انزالی  در مردان

یکی دیگه از روش‌های درمان زود انزالی در مردان استفاده از کرم و  اسپری‌های بی‌حس کننده هست. آقایان برای درمان زودانزالی خود از طریق این روش باید حدود 30 الی 40‌ دقیقه قبل از رابطه جنسی از کرم یا اسپری بی‌حس کننده بر روی قسمت بالایی آلت تناسلی استفاده کنن. البته قبل از استفاده از این محصولات بهتره که روش استفاده اون رو بخونید.

کاندوم روش درمان زود انزالی مردان

استفاده از کاندوم یکی دیگه از روش‌های درمان زود انزالی در مردانه. آقایان برای کمتر کردن حساسیت آلت تناسلی خود می‌تونن از کاندوم استفاده کنن. برای به تاخیر انداختن انزال خود، می‌تونید از کاندوم‌هایی که در ترکیبات اون‌ها انواع بی‌حس کننده مثل بنزوکائین وجود داره، استفاده کنین. همچنین کاندوم‌هایی که ضخامت بیشتری دارن به تاخیر در انزال کمک بسیاری می‌کنن.

 

کاندوم

امید است اطلاعات جامع و مفیدی در خصوص روش‌های درمان زود انزالی در مردان به دست آورده باشین.

خانواده شاد
خانواده شاد نوشته های آموزشی و تربیتی برای خانواده و فرزندان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋