sepehrshokati1400

sepehrshokati1400

پروژه تریتیوم 3 2 1 مروارید چیتگر

برج تریتیوم ۱ یکی از پروژه های پیش فروش چیتگر از نظر موقعیت جغرافیایی و مکانی، یک بنای فوق العاده و کم نظیر در غرب تهران است . موقعیت مکانی عالی برج تریتیوم 1 علاوه بر اینکه ساکنان این برج را از هوای سالم در منطقه ای عاری از ترافیک و آلودگی صوتی برخوردار می کند ، دسترسی آسان و سریع کارکنان این برج را به شریان های مواصلاتی غرب پایتخت ، از جمله آزادراه تهران-کرج و بزرگراه خرازی میسر می سازد . علاوه بر این ساکنان برج تریتیوم 1 با طی مسافتی بسیار کوتاه به مراکز تجاری از جمله مجموعه عظیم و منحصر به فرد ایران مال و فضای تفریحی زیبا همچون دریاچه چیتگر ، مجموعه بام لند و پارک جنگلی چیتگر دسترسی خواهند داشت. پس انتخاب این برج در بین املاک چیتگر منطقه 22 بسیار می‌تواند برای شما مناسب باشد.

موقیعت مکانی برج تریتیوم

این پروژه در قسمت جنوبی بزرگ ترین بازار ایران ، ایران مال و در نزدیکی دریاچه چیتگر و پارک جنگلی و باملند واقع شده است . این پروژه دسترسی مستقیم به بزرگراه همت و خرازی دارد .

 

لابی برج تریتیوم ۱​​​​​​​

​​​​​​​

در معماری لابی برج تریتیوم ۱ و ۲ که جزو برج های پیش فروش چیتگر می باشد، فضای مجزا مبله شده دلباز به عنوان فضای انتظار رو به رو هستیم که توسط فضای اختصاص یافتهبه لابی من از هم جدا میشوند . طراحی لابی، مهمان نوازی ساکنان این برج را به نمایش میگذارد . معماری فضای استقرار لابی من برج تریتیوم ۱​​​​​​​ نیز به گونه ای انجام شده که حس ورود به ساختمانی دارای آرامش را منتقل می کند.

 

سرسرا

 

بخشی از آن است که گذر از آن ساکنان و مهمانان را به آسانسور و راه پله مرتبط می کند تا آماده راهی شدن به طبقات و واحد های مسکونی شوند. این بخش از ساختمان در برج تریتیوم 1 به گونه ای طراحی شده که حس خوش آمد گویی را پیش از ورود به واحد در مخاطبان بر انگیزد و مصالح به کار رفته ذر کف، دیوارها و سقف و نور طبیعی در روز و نور پردازی در شب به این حس خوشایند دامن می زند.​​​​​​​

برج تریتیوم 2

برج تریتیوم 2 در شمال اتوبان همت در شهرک شهید باقری خیابان مظفر در زمینی به مساحت 2200 متر مربع در حال احداث می باشد . پروژه مذکور در 20 طبقه که شامل یک طبقه منفی ، همکف ،3 طبقه پارکینگ و 15 طبقه مسکونی می باشد که در هر طبقه 8 واحد مسکونی به متراژ 109 ، 114 و 131 متر میباشد و در مجموع شامل 120 واحد مسکونی میباشد . اسکلت پروژه بصورت اسکلت فلزی با پیچ و مهره میباشد .

قیمت پروژه تریتیوم 2

قیمت برج تریتیوم 2 بدینصورت میباشد که 35 درصد نقد هنگام قرارداد 50 درصد اقساط 10 درصد هنگاه تحویل سند و 5 درصد در هنگام پایان کار

امکانات برج تریتیوم 2 بدینصورت میباشد :

  • ضای سبز پشت بام (روف گاردن)
  • سالن ورزشی بسیار مدرن
  • تمامی برج مجهز به فیبر نوری
  • 250 متر مربع سالن اجتماعات تجهیز شده
  • هرواحد دارای ۱ پارکینگ و یک انباری بوده
  • اتاق مانیتورینگ
  • لابی مجلل
  • درب‌های ضد سرقت تمام چوب

پروژه تریتیوم 3

پروژه تریتیوم 3 در زمینی به مساحت 1950 متر مربع در مروارید شهر انتهای خرازی واقع شده است این پروژه شامل 1 برج 13 طبقه میباشد که 10 طبقه آن مسکونی میباشد این پروژه شخصی ساز بوده و هم اکنون در مرحله اسکلت و سقف قراردارد . این برج در هر طبقه 9 واحد مسکونی در متراژ 117 ، 122 ، 126 و 133 واقع شده و در مجموع 94 واحد مسکونی شامل میشود .

sepehrshokati1400
sepehrshokati1400

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋