amlakdiyar22

amlakdiyar22

​ مجموعه املاک دیار 22 در زمینه پیش فروش ملک به صورت تخصصی و متمرکز در منطقه 22 تهران فعالیت میکند. به شما در اعتبارسنجی پروژه های پیش فروش کمک کنیم. diyar22.com

آشنایی با موقعیت مکانی و امکانات پروژه ساختمانی برج ستین در منطقه 22

 

در آینده ای نزدیک منطقه22 به یکی از بروزترین مناطق در تهران از لحاظ مسکونی و تجاری تبدیل خواهد شد و افراد اینده نگر می توانند هم اکنون از این فرصت استفاده کرده تا سرمایه گذاری با سود کلانی را تجربه کنند.

پروژه های ساختمانی بسیاری در حال حاضر در منطقه22 چیتگر در حال اجراست و یکی از این پروژه ها پروژه ستین است که در بهترین موقعیت در منطقه 22 قرار دارد

در این مطلب به امکانات و مشخصات کلی این پروژه پرداخته شده است ؛

پروژه ستین توسط چه سازمانی در حال اجرا است ؟
پروژه برج ستین توسط یکی از شرکت های معتبر برج سازی در منطقه22 به نام آرین سازه در حال اجراست. این شرکت سابقه درخشانی در تحول پروژه های ساختمانی در این منطقه را دارد.

پروژه برج ستین در کجا واقع شده است ؟
موقعیت پروژه ستین در مروارید شهر (  در املاک چیتگر ) واقع شده است و جزو برج های اطراف دریاچه چیتگر محسوب می شود، در بلوار اردستانی در موقعیت مکانی دورتر از دریاچه ولی نه چندان دور و با آب و هوای عالی به دور از شلوغی و ازدحام قرار دارد که از این نظر برای سکونت امتیاز بالایی محسوب می شود.

متراژ پروژه ستین چقدر است؟
این پروژه دارای تنوع متراژ بالایی است و از واحد ۶۰ متر تا 18۰ متر موجود دارد. و بطور کلی 25000 متر متراژ دارد.

امکانات و مزایای پروژه برج ستین چیست؟
دسترسی عالی به اتوبان های اطراف خود دارد  از مزایای دیگر پروژه، داشتن زمین سه بر است که به پروژه نور و نقشه عالی اهدا می کند.

برج های ستین از نظر سرمایه گذاری گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری در منطقه 22 محسوب می شود به همین دلیل پیشنهاد می شود. به وب سایت دیار22 که بصورت تخصصی مشاوره های پیش فروش پروژه های ساختمانی منطقه 22 را ارائه می دهند، مراجعه کنید و از پیشنهادات کارشناسان با تجربه آن بهره مند شوید.

 

amlakdiyar22
amlakdiyar22 ​ مجموعه املاک دیار 22 در زمینه پیش فروش ملک به صورت تخصصی و متمرکز در منطقه 22 تهران فعالیت میکند. به شما در اعتبارسنجی پروژه های پیش فروش کمک کنیم. diyar22.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋