sepehrshokati1400

sepehrshokati1400

برج پامچال چیتگر منطقه 22 تهران

در ضلع جنوب شرقی شهر چیتگر و دریاچه شهدا در خلیج فارس (دریاچه چیتگر)، نزدیک بزرگراه حکیم، قطعه بستان (منطقه الف) احداث شد. فاصله این منطقه تا دریاچه 1100 متر است که برج پامچال و ارکیده از معروف ترین برج های ساخته شده در این منطقه هستند.

 

برج های ارکیده ۲۷ طبقه و مشرف به دریاچه، باغ گیاه شناسی ملی و پارک جنگلی چیتگر هستند و مانند همه آپارتمان ها و برج های چیتگر، فضای سبز مخصوص به خود را دارند.

 

از امکانات برج ارکیده و پریمچال می توان به سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، نظارت و نظارت تصویری، سیستم اعلام حریق و اعلام حریق، سالن اجتماعات و ورزش، دیوارهای عایق صدا و ضد لرزه و همچنین لابی 24 ساعته اشاره کرد.

شهر چیتگر یا شهر امام رضا دارای اسکلت فلزی است که با پیچ و مهره به یکدیگر متصل شده و به دلیل سهولت در ساخت و استفاده از پانل های پیش ساخته کناف ایران مقاومت بسیار بالایی در برابر زلزله از خود نشان می دهد.

نمای زیبا و زیبا، فضای دنج و منحصربفرد جدا از مسیر سوارکاری، لابی شیک و مجلل و سالن اجتماعات و ورزش از امتیازات این پروژه است.

واحدهای بستان (منطقه A) در چیتگر یا امام رضا عموماً 62 متر تا 150 متر هستند.

بلوک‌های بستان (منطقه A) شهرستان چیتگر یا شهر امام رضا با نام‌های گل پامچال و ارکیده شناخته می‌شوند.

تحویل به موقع تعدادی بلوک در بستان (منطقه الف) شهرستان چیتگر یا شهر امام رضا (ع) نشان از حسن انجام کار تعاونی های ارتش در این شهرستان دارد که هم از نظر کیفیت و هم از نظر زمان تحویل نتایج خوبی به جای گذاشته است. این امر شهر چیتگر یا شهر امام رضا را در بین پروژه های منطقه 22 از محبوبیت خاصی برخوردار می کند.

 

برج پامچال در روستای چیتگر که روستای امام رضا نیز نامیده می شود قرار دارد. این برج ها در غرب دریاچه چیتگر و در فاصله 1 کیلومتری آن قرار دارند که از شمال به بزرگراه همت و از جنوب به بزرگراه حکیم و بزرگراه تهران منتهی می شود. این مجموعه از نظر مسافت 2 دقیقه با مترو ایران خودرو فاصله دارد که از نظر حمل و نقل عمومی بسیار راحت و آسان است. برج های Primrose در هر بلوک دارای یک لابی مجزا هستند که این 6 بلوک را از هم جدا می کند. این برج ها دارای 17 و 19 طبقه هستند که هر طبقه بین 8 تا 10 واحد و 70 متر 1 خواب تا 220 متر 4 خواب در این برج ها وجود دارد.

خرید آپارتمان در برج پامچال چیتگر

 

برج های پریماچال دارای سازه ای بسیار مستحکم است که توسط بنیاد تعاون ارتش (بتاجا) ساخته شده است و تمامی این مجموعه ها بر اساس استاندارد ACI آمریکا ساخته شده اند که برای زلزله تا 8 ریشتر تایید شده و بالاتر از آن پایدار است.

تمامی این برج ها دارای سیستم های اعلام و اطفاء حریق هستند که در تمامی بلوک ها، راهروها، پارکینگ ها و انبارها نصب شده اند.

امکانات برج پامچال جیتگر
لابی لوکس و لابی 24 ساعته من
مدیریت مستقل امور برج
یک اتاق جلسه برای هر بلوک برای مراسم اهالی برج
سالن های ورزشی
آموزشگاه های زبان
فروشگاه های مواد غذایی
مجموعه ای در حال ساخت است که دارای مراکز ورزشی مانند استخر، سونا و جکوزی و همچنین مجتمع های تجاری و رفاهی مجهز است.

sepehrshokati1400
sepehrshokati1400

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋