Mahtab Barati

Mahtab Barati

خرید قهوه صددرصد ربوستا

قهوه صددرصد روبوستا

 قهوه 100درصد ربوستا در حال رشد است
با حدود 30 درصد سهم در تولید جهانی قهوه، رقم روبوستا که روی گیاه Coffea canephora رشد می‌کند، مهم‌ترین نوع قهوه پس از عربیکا است. دانه های روبوستا با مجموعه ای از ویژگی های خود که اغلب دست کم گرفته می شوند، خود را از قهوه های عربیکا جدا می کنند. به خصوص در طول چند سال گذشته، بسیاری از شرکت‌های روستینگ کوچک و مدرن این ویژگی‌ها را برای ترکیبات قهوه خود کشف کرده‌اند و تلاش می‌کنند تا شهرت قهوه روبوستا را بازسازی کنند.

 

امروزه قهوه کانفورا کمی کم تقاضا در کمربند گرمسیری در سرتاسر جهان یافت می شود که عمدتاً به عنوان سلف گونه محبوب عربیکا شناخته می شود. اما در مقایسه با گیاهان عربیکا، گیاهان روبوستا به میزان قابل توجهی تحمل بیشتری در برابر ریزش زیاد و دمای بالا دارند و در صورت دست نخورده ماندن می توانند دو برابر (تا 10 متر) بلندتر شوند. گیاهان روبوستا با توانایی مقاومت در برابر اکثر انگل ها و بیماری ها و دوره های رسیدگی نسبتاً کوتاه، کشت آسان و مقرون به صرفه در بسیاری از مناطق است. به خصوص برای مناطق مسطح و پایین تر، این یک مزیت بزرگ در مقایسه با گیاهان عربیکا است. علاوه بر این، برداشت و حمل و نقل در مناطق به راحتی قابل دسترسی مانند مناطق پست ارزان تر می شود.

در طی شش ماه، گیاهان کانفورا گیلاس های کوچک، گرد و قرمز قهوه را با برش مستقیم اطراف دانه های گرد می رویند.

قهوه های روبوستا چه طعمی دارند؟

 

البته، تعمیم طعم و عطر انواع قهوه که در بسیاری از کشورها در سراسر جهان به اشکال مختلف رشد می کنند، دشوار است. به طور کلی، ویژگی‌های کلیدی دانه‌های روبوستا بدن کامل و عطری منحصربه‌فرد و خوش طعم است که گاهی از چوب و خاک متغیر است. قهوه های روبوستا می توانند با رایحه های جذابی مانند ویسکی یا تنباکو شگفت زده شوند. با اسیدیته کمی بالاتر و نت تلخ تر، روبوستا به طور معمول آسان ترین قهوه برای هضم در نظر گرفته نمی شود. این قهوه حاوی حداکثر 5 درصد کافئین است، اما یک قهوه بیدار کننده واقعی است. به دلیل ماندگاری بیشتر کرم، روبوستا گاهی اوقات به قهوه آرابیکا در مقادیر کمتر اضافه می شود تا شات اسپرسو عالی به نظر برسد. امروزه روبوستا به بسیاری از مخلوط‌های قهوه با کیفیت بالا روکش خوبی می‌دهد.

آیا باید لوبیا روبوستا را امتحان کنید؟
طبق معمول، اثبات در خوردن است. اگر شروع به ورود به دنیای قهوه کنید، دیر یا زود با مخلوط‌های باکیفیت زیادی که حاوی دانه‌های روبوستا هستند مواجه خواهید شد. برای دوستداران قهوه کنجکاو و مشتاق، یک ترکیب 100٪ روبوستا می تواند برای تغییر جالب باشد. اگر تا به حال یک قهوه روبوستای خالص را چشیده باشید، می‌توانید افزودن روبوستا را در هر ترکیبی تشخیص دهید. بسیاری از عاشقان قهوه از ترکیب عالی عربیکا-روبوستا با خامه غلیظی که حتی می تواند قند را حمل کند شگفت زده می شوند. رایحه هایی مانند ویسکی، کارامل و چوب توصیه واقعی برای کاپوچینو هستند!

100٪ دانه های روبوستا در مخلوط های قهوه تک منشا ما موجود است که از 100٪ دانه های روبوستا تشکیل شده است. طعم بسیار با کافئین حتی بیشتر. طعم معمولی قهوه روبوستا را در اولین مزه تشخیص خواهید داد. کاملا متمایز است و کرم بیشتر را تضمین می کند. «مرد عضلانی برای معتادان کافئین» اثر La Messicana را امتحان کنید. برای متخصصان و دوستداران کافئین بنگ. اسپرسو Maestoso "Wakey Wakey Effect" را ببینید. ترکیب Maestoso یک تجربه عطر قدرتمند را تضمین می کند و می تواند به عنوان اسپرسو یا کاپوچینو سرو شود. 

 

Mahtab Barati
Mahtab Barati

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋