Mahtab Barati

Mahtab Barati

راهنمای خرید کافی میکس

 

. . .

 

کافی میکس نوشیدنی متداولی بین مردمان ایرانی می‌باشد.بعضی از افراد مزه تلخ قهوه را دوست ندارند و یا تایم لازم برای دم کردن قهوه‌هایی مثل قهوه ترک یا قهوه اسپرسو در اختیار ندارند، به همین دلایل این افراد به کافی میکس روی می‌آورند و قهوه میکس می خرند. دو نوع کافی میکس وجود دارد که یکی از آنها که علامت سه در یک روی آن قرار دارد شکر در آن وجود دارد و علامت دو در یک آن نشان از عدم وجود شکر است. از جمله موادی که در تهیه میکس قهوه استفاده زیادی دارند شیر، خامه و دانه‌های خوش رایحه می‌باشد. سازنده میکس قهوه، برای اینکه بتواند از میان انواع قهوه ها، بهترین میکس را ارائه دهد، باید بداند که از هر کدام از این مواد، چه مقدار باید استفاده کند. بهترین میکس قهوه خوب، میکسی است که علاوه بر طعم و مزه دلنشین ، رایحه خوبی هم داشته باشد. برای خرید عمده کافی میکس ابتدا بهتر از از خواص آن و طرز تهیه آن مطلع شویدو سپس اقدام به خرید کنید

خواص کافی میکس
کافی میکس‌ها نیز همانند انواع مختلف قهوه، دارای کافئین هستند و همین باعث از‌ بین رفتن خستگی، خواب‌آلودگی و کسالت و ازطرفی نیز باعث ایجاد حس نشاط و شادابی در افراد می‌شود.

 

طرز تهیه کافی میکس
کافی میکس یعنی مخلوط کردن قهوه با پودر کافی کریمر. در این ترکیب بنا به سلیقه، می‌توانید از طعم‌دهنده‌های دیگر مانند شکر، دارچین، هل و ... هم استفاده کنید. در ابتدا ترکیب مورد پسند خود از پودر قهوه و کافی کریمر را پیدا کرده و سپس با توجه به سلیقه خود، افزودنی‌های دیگر را اضافه کنید.

 

تفاوت کافی میکس با نسکافه:
 اولین تفاوت میان این دو، ترکیبات موجود در این دو نوشیدنی گرم است. نسکافه از قهوه فوری، شیر خشک، پودر شکر و برخی افزودنی های مجاز درست شده در حالی که کافی میکس، شامل قهوه فوری، شکر، خامه و چربی است.  از نظر کالری نیز کافی میکس به دلیل اینکه دارای چربی است، انرژی و کالری بیشتری نسبت به نسکافه دارد.رایحه و مزه این دو نوع نوشیدنی نیز با یکدیگر متفاوت است.

https://zipan.ir/

Mahtab Barati
Mahtab Barati

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋