saranaseri

saranaseri

تفریحی و سرگرمی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

اخذ ویزای تحصیلی کانادا برای ادامه تحصیل

کشور کانادا از مقصدهای تحصیلی بسیاری از دانشجویان سراسر دنیا برای ادامه تحصیل به شمار می‌رود. این کشور به دلیل داشتن امکانات رفاهی و آموزشی سطح بالا از محبوبیت بالایی در میان دانشجویان بین‌المللی برخوردار شده است و روز به روز هم به این محبوبیت اضافه می‌شود.

ویزای تحصیلی دانشجویی کانادا

برای تحصیل در کانادا باید این را بدانید که مقطع کارشناسی سه تا چهار سال طول خواهد کشید و طول دوره‌ کارشناسی ارشد با توجه به رشته انتخابی یک تا سه سال خواهد بود. برای ادامه تحصیل در کانادا باید وارد کالج‌ها، دانشگاه‌ها یا موسسات فنی بشوید. البته برای مقاطع بالاتر از کارشناسی فقط در دانشگاه‌ها می‌توانید به تحصیل ادامه دهید.

ویزای تحصیلی دانش‌آموزی کانادا

ویزای دانش‌آموزی کانادا برای افراد زیر 18 سال است که قصد تحصیل در مدارس این کشور را دارند. برای افراد زیر 18 سال، همراه داشتن سرپرست قانونی یا والدین برای تحصیل در کانادا اجباری است. البته طبق قوانین، افراد بالای 17 سال مجبور نیستند که حتما سرپرست قانونی داشته باشند اما این احتمال وجود دارد که افسر پرونده بخواهد که سرپرست قانونی متقاضی مشخص شود. از دیگر شرایط ویزای دانش‌آموزی می‌توان به اثبات تمکن مالی سرپرست قانونی متقاضی برای تحصیل و زندگی او در کانادا اشاره کرد. به‌علاوه متقاضی باید از موسسات آموزشی معتبر کانادا نامه پذیرش دریافت کند.

درخواست ویزای تحصیلی و روند بررسی آن

برای مهاجرت تحصیلی به کانادا و اخذ ویزای تحصیلی این کشور، می‌توانید از طریق سفارت کانادا یا به صورت آنلاین اقدام کنید. برای اخذ آنلاین ویزا باید وب‌سایت اداره مهاجرت کانادا مراجعه کنید. اما برای اخذ ویزا از طریق سفارت باید از وب‌سایت اداره مهاجرت فرم درخواست ویزای تحصیلی را دریافت کرده و بعد از پر کردن آن به سفارت کانادا ارائه دهید.

معمولا برای گرفتن ویزای تحصیلی کانادا لازم نیست مصاحبه کنید اما طبق قوانین کشور کانادا باید انگشت‌نگاری و چهره‌نگاری را انجام دهید. همچنین لازم نیست که اصل پاسپورت خود را ارائه دهید. تنها درج عکس پاسپورت در پرونده کافی است. اما برای انجام انگشت‌نگاری و چهره‌نگاری حتما باید اصل پاسپورت را به همراه داشته باشید.

تحصیل در کانادا

اخذ ویزای تحصیلی کانادا با کمترین هزینه

برای تحصیل در کانادا و اخذ ویزای تحصیلی این کشور باید هزینه‌های لازم را در نظر بگیرید. قبل از تمکن مالی، هزینه شهریه دانشگاه و زندگی در کانادا، در مرحله اول اخذ ویزای تحصیلی این کشور باید هزینه‌های انجام روند دریافت ویزا را پرداخت کنید که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • درخواست ویزای تحصیلی (حدود 300 دلار و برای تمدید 500 دلار)
  • انجام انگشت‌نگاری و چهره‌نگاری (85 دلار)
  • درخواست نامه پذیرش (با توجه به موسسه مربوطه تعیین می‌شود)
  • حق بیمه و معاینه پزشکی (حق بیمه 3 هزار تا 9 هزار دلار، ویزیت پزشک و آزمایش‌های پزشکی)

منبع 

saranaseri
saranaseri تفریحی و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋