sadr.aria

sadr.aria

آشنایی با دنیای متاورس و ارزهای دیجیتال
 ۱ نفر را دنبال می کند

اقامت دائم استان کبک کانادا

همه ساله استان های کانادا به طور جداگانه برنامه خود را برای جذب مهاجران خارجی اعلام می کنند که استان کبک کانادا تنها استانی در این کشور است که مسئولیت کامل در مورد انتخاب مهاجرانی که این استان را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده اند ، در اختیار دارد و بر طبق برنامه اعطای اقامت دائم استان کبک کانادا قصد دارد در سال 2022 میلادی بیش از 40 هزار اقامت دائم اعطا کند.

افرادی که موفق به دریافت CSQ  شوند این امکان به آنها داده می شود که به طور مستقیم برای دریافت اقامت دائم کانادا به دولت این کشور درخواست دهند. در  اعلام تعداد مهاجران جذب شده در استان کبک کانادا نسبت به سال گذشته 10 درصد کاهش یافته است.

 

وزیر جدید مهاجرت استان کبک کانادا در این خصوص اعلام کرده است که این کاهش موقتی برای این منظور انجام شده که تضمینی باشد برای این که افراد مناسبی جذب این استان فرانسوی زبان شوند و کارفرمایان کبکی نیز بهترین کارگران ماهر خارجی را انتخاب کنند .
البته این کار با مخالفت نخست وزیر کانادا نیز همراه شده و وی در کمبود نیروی کار در استان کبک کانادا ابراز نگرانی کرده و زمان کاهش پذیرش مهاجران در این استان را به هیچ عنوان مناسب ندانسته است.

طبق اعلام مسئولان استان کبک بیش از  52 درصد از افرادی که در سال 2019 میلادی جذب استان کبک خواهند شد از طریق برنامه مهاجرت کاری یا برنامه کار ماهر کبک QSWP به این استان کشور کانادا وارد خواهند شد.

و بر طبق همین اعلام استان کبک کانادا در سال 2022 میلادی حدود 23 هزار مهاجر و 19500 کارگر ماهر را از طریق مهاجرت کاری جذب خواهند کرد و این تنها روش جذب مهاجر در این استان نخواهد بود و مسئولین این استان کانادا قصد دارند 3200 مهاجر را نیز از طریق سه برنامه کارآفرین کبک ، برنامه کارگر خوش فرمای کبک یا Self-Employed و برنامه سرمایه گذار مهاجر کبک جذب کنند.

750 مهاجر نیز از طریق برنامه دیگری از قبیل سایر دسته های مهاجرت کاری- اقتصادی مانند مددرسانان یا Caregivers و مشاغل دیگر جذب کند ولی حدود 16500 نفر نیز طبق این اعلام مانند اسپانسرشیپ و سایر برنامه های مهاجرتی استان کبک کانادا به این استان وارد می شوند .

 

 

sadr.aria
sadr.aria آشنایی با دنیای متاورس و ارزهای دیجیتال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋