saranaseri

saranaseri

تفریحی و سرگرمی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

آرام کردن حیوانات در طول رانندگی

متخصص بهترین و بدترین لیست برای آرام کردن سگ مضطرب شما در طول رانندگی طولانی معرفی می کند.
اگر سگ شما از ماشین سواری طولانی استرس گرفت، نگران نباشید. محققان 10 آهنگ آرام بخش برای سگ ها را به اشتراک می گذارند که آهنگ 1977 "How Deep Is Your Love" در صدر جدول قرار گرفت.

معلوم شد که از هر سه صاحب سگ، دو نفر می‌گویند که دوستان پشمالویشان هنگام سفر استرس دارند. این خبر بدی برای 75 درصدی است که قصد دارند حیوان خانگی خود را امسال به تعطیلات ببرند.
خوشبختانه، سام ساتون، مدرس موسیقی در دانشگاه غرب لندن، لیست پخش عالی را برای آرام کردن اعصاب سگ شما در ماشین آماده کرده است. همچنین «No Woman No Cry» اثر باب مارلی، من آن را برای تو انجام می‌دهم» اثر برایان آدامز و «I Want to Know What Love» اثر Foreigner نیز در این فهرست قرار دارند.

ساتون در بیانیه ای گفت: «یک مطالعه تحقیقاتی اخیر از دانشگاه گلاسکو نشان می دهد که موسیقی واقعاً می تواند بر رفتار سگ تأثیر بگذارد. سگ‌ها برای ارزیابی تغییرات فیزیولوژیکی و رفتاری در معرض انواع صداها و سبک‌ها قرار گرفتند. نکته جالبی که آنها شاهد بودند این بود که سگ ها در مواجهه با انواع خاصی از موسیقی تغییرات رفتاری مثبتی از خود نشان دادند. به نظر می رسد که رگی و راک نرم آهنگ های انتخابی سگ بوده اند.این مدرس پیشنهاد می‌کند: «شاید ترکیبی از تولید بی‌عیب و نقص استودیویی و زیبایی‌شناسی صدای دلنشین به چیزی که لیست پخش سگ‌ها را به بهترین انتخاب تبدیل می‌کند، کمک می‌کند. رگی اغلب با آفتاب و سرما همراه است، بنابراین شاید این نوع واکنش احساسی آرامش‌بخش با دوستان چهارپای ما به اشتراک گذاشته شود.


هر آهنگی دوستدار حیوانات خانگی نیست

 


نظرسنجی از 2000 صاحب سگ همچنین نشان داد که 68 درصد با احساسات سگ های خود هماهنگ هستند و از اینکه انواع خاصی از موسیقی آنها را تحت فشار قرار می دهد آگاه هستند. فقط 28 درصد نمی دانستند موسیقی می تواند سگ را ناراحت کند.

با در نظر گرفتن این موضوع، ساتون همچنین فهرستی از آهنگ هایی را ایجاد کرد که هنگام سفر با سگ از آنها اجتناب کنید. از جمله «Back In Black» از ACDC، «Enter Sandman» از متالیکا .


ساتون می‌گوید: از آنجایی که محدوده شنوایی سگ‌ها از انسان بیشتر است، باید از گوش دادن به موسیقی با سوت خودداری کنید، زیرا می‌تواند حس طبیعی واکنش و کنجکاوی آنها را تحریک کند.

آدریان مرداک می‌افزاید: دلگرم‌کننده است که می‌بینیم 80 درصد از صاحبان سگ‌ها عادت‌های گوش دادن به ماشین خود را تغییر می‌دهند تا مطمئن شوند که دوستان پشمالوی خود در بزرگراه‌ها وقتی در ترافیک گیر می‌کنند دیوانه نشوند.
آشنایی با رانندگی از سنین پایین واقعا به آنها کمک می کند تا یاد بگیرند که سفرها یک اتفاق عادی و روزمره است. اسکایرمی می‌گوید: برای سگ‌های کمی مسن‌تر یا سگ‌هایی که نگران سفر هستند، کارهای دیگری هم می‌توانید انجام دهید.

برخی از سگ ها از بیماری حرکت رنج می برند و این می تواند بسیار مفید باشد اگر با دامپزشک خود صحبت کنید. در غیر این صورت، همه چیز برای کمک به سگ شماست که در بخشی از ماشینی که قرار است با آن سفر کند، احساس امنیت، امنیت و راحتی داشته باشد.


ابتدا، با یک ماشین ثابت شروع کنید. از چیزهای مورد علاقه خود برای پاداش دادن به آنها برای سوار و پیاده شدن استفاده کنید، سپس شروع به افزایش زمانی کنید که در ماشین می گذرانند. سپس به سفرهای کوتاهی بروید که به چیزی واقعاً مثبت ختم می شود، مانند یک بازی مورد علاقه، یک پیاده روی سرگرم کننده یا یک غذای خوشمزه.

این به سگ شما کمک می کند تا ارتباط مثبتی بین رانندگی و چیزهای مورد علاقه اش ایجاد کند. توضیح می دهد که اگر مشکل ادامه داشت، همیشه از دامپزشک خود یا یک رفتارشناس واجد شرایط کمک بگیرید.


10 آهنگ آرامش بخش برتر برای سگ در هنگام سفر:


عشق تو چقدر عمیق است - Bee Gees
نه زن، نه گریه - باب مارلی
(هر کاری که انجام می دهم) برای شما انجام می دهم - برایان آدامز
من می خواهم بدانم عشق چیس" - خارجی
سمت تاریک ماه - پینک فلوید
یک در 10 - UB40
سگ های عشق - کیت بوش
"Desperado" - The Eagles
رودخانه های زیادی برای عبور - جیمی کلیف
عشق پادشاه است - ساد

منبع : instructure

saranaseri
saranaseri تفریحی و سرگرمی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋