سارا برزویی

سارا برزویی

اینجا باهم به دنیای تکنولوژی های جدید و به روز دنیا سفر میکنم

معایب سقف کشسان

سقف های کشسان دارای مزایای بسیار زیادی از جمله استحکام ، کارایی انرژی و گزینه های طراحی تقریباً نامحدود هستند . یکی از بی اعتبارترین مزایای آنها هنوز انعطاف ناپذیری آنهاست . بارها و بارها متوجه می شویم که آنها برای کمک به شکستن ما مناسب هستند برخی از مشکلاتی که با هر توسعه ملکی قابل پیش بینی است . سپس بسیاری از رایج ترین مشکلاتی وجود دارد که می دانیم سقف کشسان می تواند به شکستن آنها کمک کند . مخفی کردن سقف های نامناسب آیا سقفی هولناک دارید که بارها نادیده گرفته شده است ؟ 

 

سقف های کشسان دو طبقه دارای مزایای ذاتی در هر مدل از این کلاس هستند:

ظاهر زیبایی به دلیل انواع شکل ها، رنگ ها، بافت ها. چند مرحله ای به شما امکان می دهد در طبقات مختلف "تراشه" طراحی کنید. پهنه بندی هندسه فضا را از نظر بصری تغییر می دهد.
توانایی پنهان کردن بی نظمی های سقف یا عناصر ارتباطی با حداقل زمان.
جایگزینی برای نورپردازی سنتی به صورت نور مخفی.
عمر طولانی.
دوام و انعطاف پذیری.

 

مخصوصاً برای مناطق وسیع و وسیع ، اما هر تعمیر و دکوراسیون معمولی زمان و بودجه قابل توجهی را از نظر تعمیرات ساختاری، دکوراسیون و تمیز کردن کل اتاق ، پاکسازی و همچنین بازگرداندن همه چیز در بر خواهد داشت. نتیجه آسان این است که یک سقف کشسان جدید و زیبا قرار دهید . ، به طور کامل خود را پنهان می کند سقف نامناسب بدون نیاز به لمس آن! در بالا تصویری از نصب سقفی است که ما برای صرافی Zehnder در بریتانیا تکمیل کردیم. شما در واقع می توانید اتاق خود را با طراحی سقفی چشم نواز و همچنین نورپردازی های آینده نگر که به راحتی با سقف های کشسان تولید می شوند، زیبا کنید. شاد کردن آپارتمان های تاریک


برخی از آپارتمان ها ، به ویژه زیرزمین ها، از یک کوانتوم محدود نور رنج می برند و بنابراین می توانند احساس تاریکی واقعی داشته باشند. سقف‌های کشسان تمایل زیادی به سقف‌های کاتاپلاسم رنگ‌شده سنتی دارند ، زیرا یکی از محبوب‌ترین امتدادهای خانگی آن‌ها گاومیش است که نور بیشتری را منعکس می‌کند و اتاق را درخشان می‌کند. دیدن در زیر برای یک تصویر ، این سقف کشسانی است که ما در یک مجموعه ورزشی زیرزمین تاریک در اسپانیا نصب کردیم. براق.کشش.سقف.برای. ورزشگاه . نصب سریع مجموعه اگر شما یک کسب و کار قابل فروش هستید ، احتمالاً می خواهید که هر گونه بازسازی یا تزئین مجدد تا حد امکان سریع انجام شود تا بتوانید به تجارت بازگردید .


همچنین نتیجه گیری برای سقف های کشسان در مقابل کاتاپلاسم سنتی می تواند هفته ها برنامه را از بین ببرد ، اگر طرح شما به پایان رسیده است یا مهلت سختی دارید که نمی توانید آن را از دست بدهید . خسارات ناشی از نشت را به حداقل برسانید نشتی می تواند خسارت زیادی به اموال شما وارد کند و اگر یک تجارت قابل فروش هستید ممکن است مجبور شوید

موقتاً ببندید و باعث درد بیشتر در انتهای خط شما شود . اما سقف‌های کشسان فوق‌العاده قوی و انعطاف‌پذیر هستند، بنابراین در بیشتر موارد، فقط کش می‌شوند تا سرریز آب را در خود جای دهند تا اتاق زیر را زیر آب فرو نبرد . آب اضافی را می توان به سادگی و با خیال راحت تخلیه کرد، سقف را تعمیر کرد و همچنین داغ شده تا به صورت صاف اولیه خود برگردد . برای تصحیح تصویری که برای یکی از مهمانان هاستل در بریتانیا انجام دادیم، به زیر مراجعه کنید . .تعمیر.آسان. سقف .2 کشش.سقف.نشتی.تعمیر.آسان. سقف .1 .تعمیر.آسان. سقف .3 آیا مشکل سقفی دارید که نمی توانید آن را بشکنید ؟ اکنون تماس بگیرید، ما می خواهیم.

منابع:
https://en-n.decorexpro.com
https://easyceiling.co.uk

سارا برزویی
سارا برزویی اینجا باهم به دنیای تکنولوژی های جدید و به روز دنیا سفر میکنم

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋