rubisun.seo

rubisun.seo

تنظیم لایحه

در یک دعوای حقوقی تمام افرادی که در دعوا هستند چه خواهان و چه خوانده و هر شخصی که در دادرسی نقشی دارد می تواند اظهارات خود را برای دفاعیات یا دلایل خود تحت عنوان لایحه به دادگاه بدهد. در  تنظیم لایحه در تمامی دادگاه های شما کاربرد دارد و برای اظهار دفاعیاتتان لازم و ضروری است.

یکی از خوبی هایی که تنظیم لایحه دارد این است که هیچ لزومی ندارد متن لایحه خود را خوئتان بنویسید بلک می توانید از یک وکیل کمک گرفته و از وی بخواهید که تنظیم لایحه به شما کمک کند. در اینصورت می توانیدت اطمینان داشته باشید که تمامی موازین قانونی در لایحه اتان رعایت شده است.

 

لایحه از چه بخش هایی تشکیل شده است

در هنگام تنظیم لایحه باید به این نکته توجه داشت که لایحه از سه بخش مقدمه لایحه که در آن شرحی از واقعیت را می نویسیم تا مخاطب متوجه شود که موضوع چیست. سپس متن لایحه که در آن استدلال ها و ضمایممان را ذکر می کنیم تا ذهن قاضی را به نتیجه مطلوب خود جهت دهیم. در نهایت هم نتیجه لایحه که در آن  به نتیجه گیری تمام مطالب نوشته شده می پردازیم.

لایحه نویسی در دادخواهی های حقوقی مسئله ای بسیار مهم و حیاتی است پس برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به اپلیکیشن حقوقی شهرداد مراجعه کنید.

rubisun.seo
rubisun.seo

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋