rayat

rayat

هنگام برندسازی از این پنج مشکل جلوگیری کنید

ایجاد یک پایه خوب برای کسب و کار شما در مراحل اولیه ایجاد یک نام تجاری شروع می شود. این پایه نه تنها موفقیت برند شما را تضمین می کند ، بلکه به شما کمک می کند تا در روند و در رأس ذهن مشتری باشید.

ساختن استراتژی نام تجاری از مرحله اول کار ساده ای نیست و حتی بهترین ما ممکن است اشتباه کنیم. خوشبختانه این اشتباهات قابل اجتناب هستند. به خواندن پنج مشکل مارک تجاری بپردازید که می توانید در هنگام ایجاد یا بازسازی استراتژی نام تجاری خود از آنها اجتناب کنید.

 

عدم تحقیق در مورد رقابت

اولین قدم برای برندسازی شرکت شما باید شامل تحقیق و تجزیه و تحلیل رقابت و در عین حال یافتن راه هایی برای برجسته شدن باشد. با بهتر بودن می توانید مشتریان را به دست آورید و با متفاوت بودن می توانید به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید.

تحقیق درباره رقبای خود می تواند به شما کمک کند اطلاعات زیادی در مورد کسب و کار و منطقه خود بیاموزید. برخی از نمونه هایی از آنچه که خواهید آموخت عبارتند از:

    کاری که شرکت های تاسیس شده در صنعت شما انجام داده اند.
    جایی که موفق شده اند
    و جایی که آنها شکست خورده اند.

تحقیقات شما باید شامل جمعیت شناسی هدف ، محصولات ، خدمات ، وب سایت ها و بسترهای اجتماعی باشد.

 

عدم اجرای دستورالعمل های برند

شرکتی که فاقد دستورالعمل های تجاری است ، ناسازگار به نظر می رسد. این کار شرکت شما را غیرحرفه ای و معتبر نشان نمی دهد. بنابراین ، اگر دستورالعمل های تجاری ندارید ، مطمئن شوید که آنها را فوراً توسعه دهید. هنگام انجام این کار ، مطمئن شوید که این مناطق را پوشش می دهید:

    تن ، صدا و سبک
    طرح های رنگی
    چه موقع ، چگونه و کجا از لوگو استفاده کنید
    تصویری و تصویری
    عبارت شناسی و برچسب ها
    فونت و تایپوگرافی

دستورالعمل های تجاری ، هماهنگی دارایی های محتوا را در هر پلتفرمی که شرکت شما نمایندگی می کند ، مانند وب سایت شما ، صفحات رسانه های اجتماعی ، تبلیغات و موارد دیگر ، آسان تر می کند. با یک راهنمای سبک از پیش تعیین شده ، می توانید تضمین کنید که نام تجاری شما و پیام های آن در همه کانال ها و ارتباطات یکپارچه هستند. همچنین به شما امکان می دهد هویت و اعتبار نام تجاری خود را تقویت کنید.

 

دست کم گرفتن اهمیت یک لوگوی با کیفیت

لوگو چهره شرکت است. این ویژگی شناخته شده ترین نام تجاری شما است. اگر از ابتدا این کار را به درستی انجام ندهید ، تغییر آن در آینده ممکن است مشکل ساز شود.

بدانید که یک لوگوی عالی بلافاصله قابل تشخیص است اما تصویری ماندگار ایجاد می کند. این مترادف با خود نام تجاری و نگاهی اجمالی به هویت نام تجاری است.

 

با کسب و کار خود پیشرفت نمی کنید

بسیار مهم است که شما در کنار نام تجاری خود رشد کنید. هنگامی که شما در حال بازاریابی یک محصول هستید ، ماندن در پیام های قدیمی می تواند بیشتر از فایده آن ضرر داشته باشد.

پیروی از روندهای بازاریابی و گاهی تغییر کمی محصول بر اساس نظرات مشتریان ، برای موفقیت نام تجاری شما بسیار مهم است.

 

کمک نگرفتن

برندسازی یک کار مداوم در حال پیشرفت است ، اما پایه و اساس آنچه را که می خواهید مارک تجاری شما نشان دهد ، در حال حاضر پایه گذاری کنید. تأثیرگذارترین مارک ها با صبر ، آگاهی و خلاقیت ایجاد می شوند ، بنابراین چیزی است که می توانید به تنهایی با آن کنار بیایید.

اما با تکامل استراتژی های تجاری و تجاری شرکت شما ، این احتمال وجود دارد که بتوانید یک مرحله مهم را از دست بدهید. با این حال ، صرف نظر از اشتباهاتی که در طول راه مرتکب می شوید ، کارشناسان برندسازی ، مانند خدمه Sage Island ، می توانند تقریباً در همه جنبه های توسعه نام تجاری به شما کمک کنند.

وقتی صحبت از توسعه هویت نام تجاری شما می شود ، ما اعتقادی به گریز از سطح نداریم. در عوض ، ما برای یافتن ایده ها و ارزشهایی که کسب و کار شما را متفاوت می کند ، عمیقاً غرق می شویم ، سپس این حقایق را به داستانی جذاب برای مخاطبان خود تبدیل می کنیم.

rayat
rayat

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋