raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

ایده هایی برای نظم دادن به اتاق خواب

معمولا خانه های ما با حجم انبوهی از وسایل اشغال شده است که در نتیجه ما را با کمبود فضا مواجه میکنند. ما در این مقاله به شما ترفند هایی برای استفاده بهینه تر از فضا را ارائه میکنیم که میتواند به شما در این زمینه کمک زیادی کند.

 

لامپ ها

از جمله وسایلی که در اتاق ها فضای زیادی از وسایل ما را اشغال میکنند لامچ های رومیزی هستند که معمولا آن ها را روی دراور یا پاتختی ها قرار میدهیم. اگر به جای استفاده از این لامپ ها آن ها را روی دیوار یا سقف قرار دهیم میتوانید از فضای آزاد شده برای مقاصد دیگر استفاده نماییم. 

زیر تخت

تخت خواب شما فضای زیادی از کف اتاق شما را اشغال میکند که میتوان از این فضا به بهترین شکل استفاده نمود. اگر تخت خود را هنوز انتخاب نکرده اید به سرزاغ تخت هایی با این ویژگی ها بروید. این تخت ها معمولا یا دارای کشو یا باکس یا دارای کفی های جک دار هستند که به شما اجازه دسترسی به زیر تخت را می دهند. اگر هم در حال حاضر یک تخت پایه دار دارید، با استفاده از سبد ها و باکس های مختلف فضای زیر تخت را بخش بندی کنید و از آن برای قرار دادن لباس های فصول دیگر، وسایل اضافی و ... استفاده نمایید.

پشت در ها

یکی از فضا هایی که استفاده از آن ها معمولا رایج نیست فضای پشت در اتاق یا داخل در کمد ها است که به راحتی با اضافه کردن نظم دهنده و چوب لباسی های مخصوص قابل استفاده میشود و حتی اگر فضای زیادی در اختیار شما قرار ندهند، به ایجاد نظم بهتر کمک زیادی میکند. 

اضافه کردن قفسه ها

یک راه ساده برای اضافه کردن فضای بیشتر به اتاق شما استفاده از قفسه های دیوار است که به شما فضای زیادی بدون این که کف اتاق را اشغال کنند در اختیار شما قرار میدهند. میتوانید از این قفسه ها برای نظم دادن به کتاب ها یا وسایل دکوری خود کمک بگیرید. نیازی نیست برای خرید این قفسه ها هزینه زیادی نمایید یک تخته با دو پایه دیواری میتواند به شما یک قفسه هدیه کند.

سبد ها

نظم داشتن میتواند به شما فضای بیشتری بدهد زیرا از قسمت بهترین استفاده ممکن میشود. قبلا به شما گفتیم که میتوانید از سبد هایی زیر تخت برای استفاده از این فضا استفاده نمایید اما تنها به این ختم نمیشود، داخل کمد ها، قفسه ها و ... با استفاده از این قفسه ها مرتب تر و بهینه تر میشود. لباس های اضافی، وسایل کمتر مورد استفاده، کیف ها و ... همه میتوانند در این باکس ها قرار گیرند تا هم ظاهر مرتبی داشته باشد و هم نظم بهتر.

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋