raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

راهنمایی هایی برای چیدمان دکوراسیون داخلی در خانه‌های کوچک

خانه های کوچک لزوما بد نیستند و میتوانند گرم و دوست داشتنی باشند. اما برای این کار باید هنر لازم را داشته باشید تا بتوانید آن را از یک فضای دلگیر به چنین چیزی تبدیل نمایید.

 

هزینه 

برای این که یک دکوراسیون خاص و خوب داشته باشید نیاز ی نیست که هزینه زیادی کنید و بیشتر به انتخاب های درست و ترفند هایی برای اجرا نیاز دارید. چه بسا دکوراسیون های گرانی که زیبا و متناسب نیستند.

اصول 

در دکوراسیون خانه های کوچک شما به اصولی نیاز دارید زیرا با محدودیت هایی مواجه هستید. برای مثال باید تمام تلاش خود را بکنید تا خانه موچک شما همیشه ساده و خلوت باشد تا محدودیت فضا تو ذوق نزند. 

رنگ ها 

در انتخاب رنگ ها باید توجه زیادی کنید. هم در تعدد و هم تناژ رنگ ها، وجود یک رنگ غالب باعث بازتر و مرتب نشان داده شدن فضا میشود. پس تا جایی که میتوانید به سراغ رنگ های خنثی و هماهنگ بروید. مثلا برای انتخاب یک میز کنسول جدید میتوانید از این سایت مدل و رنگ دلخواه را سفارش دهید.

نور 

وجود نور در خانه های کوچک مانند جادو عمل میکند. هرچه نور طبیعی بیشتری داشته باشید یک فضای روشن، دلباز و لوکس تری نسیبتان میشود. 

خلاقیت

در دکوراسیون خانه های کوچک شما با چالش های زیادی روبرو خواهید بود بنا بر این داشتن یک ذهن خلاق خیلی کمک کننده خواهد بود. برای مثال استفاده از آینه ها برای انعکاس نور و توهم فضای بزرگر میتواند کمک زیادی کند. یا استفاده از عکس ها و تابلوها برای تزئین دیوار های خالی نقش زیادی برای زیبا تر نشان دادن خانه شما بازی میکند.

 

 

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋