آبی آسمانی

آبی آسمانی

توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

با این 5 ایده دکوراسیون اتاق خواب، به زیبایی رنگ آبی پی می برید

آبی بهترین رنگ برای اتاق خواب شماست. این رنگ که می تواند به زیبایی سایر سایه ها را تضاد و تکمیل کند، همچنین دارای یک اثر آرام بخش عمیق است، به عنوان رنگی که با آسمان و دریا می پیچد. آبی در طیف وسیعی از سایه‌ها قرار می‌گیرد، از کم‌رنگ‌ترین آبی‌های تیره‌آلود که می‌تواند حس ساحلی ایجاد کند تا رنگ‌های آبی-مشکی عمیق که شما را پیله می‌کند.

نحوه وارد کردن رنگ آبی به طرح دکوراسیون خود می تواند توسط چند عامل کلیدی هدایت شود. اگر سقف‌های بلند و یا پنجره‌های بزرگی دارید که نور زیادی را به شما می‌دهد، می‌توانید جرأت کنید دیوارها را با آبی تیره رنگ کنید و رنگ‌های مدرن صورتی کم‌رنگ یا خاکستری را اضافه کنید.

با این حال، اگر می‌خواهید احساسی مطبوع ایجاد کنید - شاید در فضایی کوچک‌تر - یک تم بی‌صدا بر اساس پالتی از آکوامارین یا زنگ آبی تیره و سفید مناسب‌تر است.

برای افزودن حس روستایی به اتاق خواب خود، راش، بلوط و گردو همگی تضاد فوق العاده ای با سایه های آبی دارند. یک تخت دونفره چوبی و مبلمان را با ملحفه های آبی آسمانی ازدواج کنید، بالش های سفید چاق و چاق با نوار آبی ظریف اضافه کنید.

یک آرایش الهام گرفته از ساحل نیز به طرز شگفت انگیزی موثر و ساده است. یک تخت ساده دیوانه را با یک تخته سر پوشیده از پارچه بزرگ با نوار دریایی تغییر شکل دهید و تخت را با ملحفه های راه راه تکمیل کنید.

1. سقف آسمان شب را آبی رنگ کنید

 

هیچ قانون سخت و سریعی وجود ندارد که بگوید سقف اتاق خواب شما باید سفید باشد. تصور کردن سقف به عنوان دیوار پنجم و رنگ آمیزی آن به رنگ آبی عمیق به شما کمک می کند تا در پناهگاهی آرام و آرام احساس کنید.

2. آبی آرامش بخش را انتخاب کنید که نزدیک به محو شدن باشد

Blue bedroom ideas: decor ideas for a soothing sleep | Your Home Style

همه ما جین را به دلیل ظاهری سخت و غیررسمی آن می‌دانیم، بنابراین به نظر می‌رسد که انتخاب رنگ مناسبی برای اتاقی که برای آرامش است. پارچه‌های نیلی را در کتانی‌های نرم و بافت‌های بافت‌دار بپوشانید تا ظاهری نرم و لطیف داشته باشند و برای اندازه‌گیری خوب، برخی از لبه‌های خام را در آن بریزید.

همچنین، مطمئن شوید که دیوارهای شما به اندازه انتخاب پارچه شما مقاوم هستند. این امولسیون مات Blue Gravel Easyclean، 25 پوند برای 2.5 لیتر، روکش (در زبانه جدید باز می شود)، 200 برابر سخت تر و قابل شستشوتر از یک رنگ مات معمولی است. شما می توانید به سرعت و به راحتی دیوارها را پاک کنید تا آنها را از خاک و ریزش در امان نگه دارید، بنابراین دو سال دیگر مانند روزی که آنها را رنگ کرده اید، بی عیب و نقص به نظر می رسند.

3. با رنگ آبی اقیانوسی در اتاق خواب روی کاغذ دیواری منظره دریا رول کنید

30 Buoyant Blue Bedrooms That Add Tranquility and Calm to Your Sleeping  Space

به لطف یک کاغذ دیواری مناظر دریایی، به خوابی عمیق که توسط امواج غلتان احاطه شده است بروید. چاپ خطی برای بیان یک بیانیه کافی است اما به اندازه کافی ملایم است تا حال و هوای آرامی را حفظ کند. این منظره اتاق خواب با مبلمان چوبی و پارچه های آبی رویایی همراه شده است.

4. دیوارها را به رنگ آبی تیره رنگ کنید تا فضای کاری الهام بخش اتاق خواب را داشته باشید

25 Gorgeous Blue Bedrooms - Blue Bedroom Decorating Ideas

با یک تخت خواب روز برای تفکر عمیق (یا خواب) و قفسه بندی ساده برای انجام آرایش (و کسب و کار)، فضایی مانند این می تواند دو منظوره و شیک باشد. دیوارهای آبی عمیق و کاغذ دیواری عجیب و غریب آن را آرام می کند و همچنین خلاقیت را القا می کند.

مبل هر روز، مهمان تا شب، با رنگ‌های زیبای صورتی رژگونه پوشیده شده است – یاسی نیز در اینجا به عنوان یک رنگ برجسته عمل می‌کند.

5. قفسه های خود را در یک اتاق خواب آبی هماهنگ کنید

 

ایده آل برای اتاق کودک یا مطالعه، از رنگ های آبی آرام در اعماق مختلف پالت آن بر روی دیوارها، قفسه ها و حتی کفپوش استفاده کنید. برای یک طرح کاملاً متعادل، از سه تا پنج سایه آبی، از همان خانواده رنگی استفاده کنید (می توانید از نوار رنگ در نمودار رنگ استفاده کنید).

آبی آسمانی
آبی آسمانی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
fardinamiri5580
خیلی زیبا بود واقعا
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋