raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

ایده های شیک برای فضای ذخیره سازی اتاق نشیمن

اگر چیزی وجود داشته باشد که در اتاق های نشیمن به شدت دست کم گرفته می شود، فضای ذخیره سازی کافی است. ممکن تا زمانی که کمبود فضای ذخیره سازی را تجربه نکرده باشید، اولویت بندی آن، هنگام طراحی فضا برایتان مهم نباشد. ما ایده هایی را جمع آوری کرده ایم که هم فضای ذخیره سازی و هم زیبایی را به اتاق نشیمن شما می آورد. 

میز کنسول

خرید یک میز کنسول زیبا یک حرکت بسیار هوشمندانه است که علاوه بر فضای رویی آن که می تواند برای قرار دادن انواع دکوری ها استفاده کنید، فضای داخلی که شامل کمد ها و کشو ها است می تواند در ذخیره سازی لوازمی مانند ظروف سرو مهمان ها بسیار کاربردی باشد.

میز جلو مبلی

انتخاب یک میز جلو مبلی با گزینه های ذخیره سازی یکی از ساده ترین راه ها برای به حداکثر رساندن فضای ذخیره سازی بدون اضافه کردن مبلمان اضافی به اتاق نشیمن شما است. برای مثال میز هایی که دارای کشو یا طبقات هستند.

شلف دیواری

شلف های دیواری در حال حاضر بسیار رایج هستند و مختص به فضای خاصی نیستن، می توانید شلف دیواری را در عناوین و کاربرد های متنوع، استفاده کنید. برای مثال برای ذخیره و نمایش کتاب، دکوری ها، گیاهان و موارد دیگر؛ حتی می توانید چند جعبه نگهداری شیک را در قفسه ها قرار دهید تا وسایل کوچکتر را پنهان کنید.

 

یک پاف

اگر می خواهید با یک تیر دو نشان بزنید، به شما پاف ها را پیشنهاد می کنیم. یکی از راه های بدون درد سر برای افزودن فضای ذخیره سازی، خرید یک پاف با فضای زیرین است که می تواند از آن برای نشستن، قرار دادن پاها و حتی میز جلو مبلی نیز استفاده کنید.

اگر می خواهید دکوراسیون خود را بدون خرید چیزی تغییر دهید، این مقاله را مطالعه نمایید.

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋